Category: Brändit

Delush Polish – Bitchcraft

0
Tämä kaunokainen on Delush Polish Bitchcraft upeasta Scream Supreme kokoelmasta. Glitterhässäkkähulluuteni ei ota laantuakseen ja minusta tuo kokoelma on aivan täydellinen. Olisin halunnut ostaa kaikki lakat, mutta budjetti ei anna periksi. Kolme lakkaa kuitenkin on tänne kotiutunut ja tänään niistä siis esittelyssä ensimmäinen.

Bitchcraft on kaunis glitterpommi mustalla jelly pohjalla. Käänsin pullon hetkeksi ylösalaisin ennen levitystä, jotta suurimmat glitteritkin tulisivat ulos helposti. Minulla on melko kaarevat kynnet, joten levittäessä siirtelin suurimmat ympyrät sellaisiin kohtiin joihin ne asettuivat tasaisesti. Muuten ei glittereitä tarvinnut siirrellä tai asetella kynsille vaan ne levittyivät oikein tasaisesti. Tässä lakassa oli hyvä ja helposti levittyvä koostumus joka myös kuivui nopeasti. Bitchcraftia voi käyttää yksinään, mutta tällä kertaa päätin lakata sillä mustan cremen päälle koska se saa pinkit glitterit näkymään vielä upeammin.

Tähän lakkaukseen käytin kerroksen Sally Hansen Nail Rehabia, kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kerroksen Essie Licoricea, kaksi kerrosta Bitchcraftia ja lopuksi kaksi kerrosta HK Girliä pintaa tasoittamaan.

 

***Bitchcraft itse ostamani. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.
 

Nudekynnet glitterillä – Mavala 311 Beige Ivory ja 138 Magic Spice

0

Tänään vuorossa lakkaus joka on täydellinen jos haluat hiukan säihkettä juhlakauden kynsiin, mutta kirkas punainen, vihreä tai muut todella näyttävät värit eivät ole sinun juttusi. Jos haluat kynsiesi olevan naiselliset, mutta neutraalihkot niin tämä voisi olla sopiva look sinulle :)

Tähän lakkaukseen käytin:

Yksi kerros Sally Hansen Nail Rehabia (Tämä toimii kynsilläni edelleen moitteettomasti ja tästä onkin tullut suosikki hoitolakkani).

Yksi kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa (Tämä jättää tahmeahkon pohjan johon kynsilakka tarttuu hyvin ja tasaisesti. Tämä on myös tehokkaasti suojannut kynsiäni värjääntymisiltä).

Kaksi kerrosta Mavala 311 Ivory Beige lakkaa syksyn 2014 Sublime kokoelmasta. Tässä oli oikein kiva koostumus. Ohuehko lakka joka levittyi erittäin pehmeästi ja tasaisesti ja peitti kahdella kerroksella. Yksinään kaunis, neutraali nude josta saa myös täydellisen pohjavärin eri koristeluille. Tätä tulee käytettyä uudelleenkin.

Mavala 138 Magic Spice glitterlakkaa juhlakauden 2014 Magic Stardust kokoelmasta on töpötelty lakan omalla siveltimellä kynsien reunoille. Todella kauniisti kimalteleva glitter joka sopii täydellisesti myös Sublime kokoelman 310 Espresso lakan kanssa.

Lopuksi reilu kerros HK Girl pikakuivattajaa (Tämä on edelleen paras kokeilemani pikakuivattava päällyslakka).

Mavalan uusien kokoelmien lakat ovat olleet yksi kerrallaan positiivisia kokemuksia. Cremet ovat peittäviä ja toimivia ja uuden glitterkokoelman väriyhdistelmät ovat oikein herkullisia ja kauniin kimaltavia. Tästä eteenpäin tulee kyllä itsekin tarkasteltua lähemmin uusia Mavala kokoelmia.

 

 

***Lakat saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi. 
 
 

 

Glitter Gal holoja

0

Tällä kertaa kaivoin laatikosta jo aiemminkin blogissa nähtyjä lakkoja eli Glitter Galin kauniit Love Bite ja Blush hololakat. Halusin myös käyttää NailVinyls kynsivinyylejä koska nekin ovat jo pitkään pölyttyneet laatikossa. Valitsin tähtikuvion koska en ollut vielä kokeillut niitä kertaakaan.

Tähän lakkaukseen käytin kerroksen Sally Hansen Nail Rehab hoitolakkaa, kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta Love Bite ja Blush lakkoja sekä HK Girl pikakuivattajaa.

 

Kuvia katsottuani totesin, että tähtikynnet olisivat kaivanneet jotain lisää. Hopeinen glitter olisi varmaan näyttänyt hyvältä ja tuonut juuri sen puuttuvan lisän noihin kynsiin. No, aina ei voi voittaa ja hololakat ovat kuitenkin todella kauniita :) Tuo Love Bite on aivan täydellinen punainen holo joulunaikaan. Tällä on pakko lakata pian uudelleen!

GLITTER GAL AUSTRALIA FLASH SALE!

WWW.GLITTERGAL.COM.AU

Glitter Gal Australia Flash Sale viikko 2 on nyt 20.- 21. päivä -45% alessa ovat hololakat koodilla HOLYHOLO. Kaikki tilaukset toimitetaan USA:ssa sijaitsevasta varastosta.

***Lakat saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi. Vinyylit itse ostamiani. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

ScraPerfect Best Glue Ever ja vesivärikynnet foliolla

0

Ihanaa sunnuntaita kaikille! Toivottavasti teillä on ollut kiva viikonloppu :) Tänään minulla on esittelyssä liima jonka sain jo jokin aikaa sitten. Nyt on taas kynsienkoristeluinto nostanut päätään ja ideoita on enemmän kuin omiksi tarpeiksi. En ole pitkään aikaan käyttänyt siirtofolioa kynsissä koska olen aina kokenut sen käytön kovin hankalana. Folio ei tartu kunnolla, liima ei kuivu, liima kuivuu liian nopeasti, folio rypistyy, jne. Päätin kuitenkin nyt rohkaistua ja kokeilla myös tätä koristelutyyliä. Näin ollen tulikin siis tartuttua myös tähän liimapulloon ja kokeiltua folioa kynsien koristelussa.

Kyseessä on siis ScraPerfect Best Glue Ever liima, jota saa suomessa ostaa ainoastaan CesarsShopista. Tämä on myrkytön askarteluliima joka sopii erinomaisesti käytettäväksi siirtofolion, pigmettien ja irtoglitterin kanssa kynsien koristelussa.

 

 

Koska myös OPI Sheer Tintsit lojuivat vielä kokeilemattomina päätin tehdä vesivärikynnet. Ensin levitin kynsille normaalit aluslakat eli Sally Hansenin Nail Rehab ja Glisten & Glow Stuck On Blu! siis pohjalle. Sitten levitin kerroksen OPI Alpine Snow valkoista cremeä. Yksi kerros riitti vaikka se jäikin hitusen epätasaisen näköiseksi niin sillä ei ollut väliä koska päälle tuli vielä Sheer Tintsit ja folio. Annoin valkoisen lakan kuivua hetken aikaa ja levitin päälle Sheer Tints lakkoja (en käyttänyt keltaista ollenkaan). Lopuksi laitoin HK Girl pikakuivattajaa ja annoin lakkauksen kuivua täysin.

Kynsien kuivuttua levitin ScraPerfect liimaa erittäin ohuesti litteällä, tasapäisellä siveltimellä niihin kohtiin kynsiä joihin halusin folion kiinnittää. Puhdistin siveltimen välittömästi rakennekynsienkin teossa käytettävällä cleanerilla, mutta tämä irtoaa myös vedellä ja saippualla kunhan se ei ehdi kuivumaan ennen puhdistusta. Liimaa tarvitaan vain erittäin ohut kerros, joten levityksessä kannattaa olla tarkkana. Liiman pitää myös olla hyvin kuivunut, jotta folio tarttuu siihen kunnolla. Itse lyhensin kuivumisaikaa hiustenkuivaajan avulla ja liima kuivuikin sekunneissa. Tämä kuivuu tahmeaksi, joten liian pitkästä kuivumisajasta ei ole pelkoa. Tällä kertaa käytin Mosaic Opal Swirl folioa ja painoin sen kunnolla kiinni kynnen pintaan. Folio tarttui liimaan helposti ilman mitään ongelmia. Lopuksi levitin kynsille vielä päällyslakkaa. Todella helppo ja nopea koristelu!

 

 

ScraPerfect oli niin helppokäyttöinen ja toimiva, että nyt tekee mieli jatkossakin käyttää eri foliokoristeluja kynsien teossa. Aion ehdottomasti käyttää tätä myös pigmenttien ja irtoglitterien kanssa. Aiemmin olen käyttänyt glittereitä levittämällä niitä märän kynsilakan päälle, mutta ne leviävät helposti koko kynnelle ja tarkka levitys on lähes mahdotonta. Liiman sen sijaan voi helposti levittää juuri siihen kohtaan kynttä kuin haluaa ja glitter tarttuu kiinni ainoastaan siihen. Loput kynnelle levinneet hippuset on helppo pyyhiä pois kun ei tarvitse pelätä märän kynsilakan ruttaantumista.

Tämän liiman kanssa kannattaa muistaa se, että enemmän on vähemmän. Levitä liimaa siis mahdollisimman ohuesti. Jos liimaa on kynnellä liian paksusti voi tahmeaksi jäävä kerros lähteä liukumaan myös päällyslakankin alla. Liian paksu liimakerros saa myös kynnen pinnan näyttämään epätasaiselta.

Näihin kynsiin käytin HK Girl pikakuivattajaa. Pikakuivattava päällyslakka saa kuitenkin folion helposti rypistymään ja näyttämään rumalta. Tämän läpikuultavan folion kohdalla se ei haitannut, mutta esim. metallivärinen folio ei enää rypistyessään näytä kivalta. Testasin kynsitikuille eri päällyslakkoja ja ainakin siinä testissä Glitter Gal Gloss Boss top coat ruttasi folioa vähiten. Seuraavaksi laitankin tuon testiin ihan kynsillä ja katsotaan kuinka käy.

 

***ScraPerfect ja OPI Alpine Snow saatu ilmaiseksi. OPI Sheer Tints ja folio ovat itse ostamiani. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Matching Nails & Makeup – Cadillacquer The Rest Is Silence

0

 

Tein vähän aikaa sitten ensimmäisen Cadillacquer tilaukseni ja tänään esittelyssä toinen ostamistani lakoista eli The Rest Is Silence Sons of Anarchy kokoelmasta. Teen nyt näin pian toisen ”Matching Nails & Makeup” -postauksen koska mahdollisuus käyttää herkullista turkoosia meikissä oli liian hyvä jätettäväksi käyttämättä.

Tämä on todella UPEA vaalea turkoosi lakka holo efektillä ja pinkillä shimmerillä. Siis niin hieno! Voin vaan kuvitella kuinka näyttävä tämä olisi kesäauringossa.

Koostumus oli todella hyvä. Kaksi helposti levittyvää kerrosta riitti peittämään ja kuivumisaika oli normaali. Kynnet eivät värjäytyneet ja lakka ei lohkeillut niiden kolmen päivän aikana kun lakkaus oli kynsilläni. Cadillacquer siis täytti odotukset ja oli  hyvän maineensa veroinen ainakin tämän lakan osalta.

Tähän manikyyriin käytin kerroksen Sally Hansen Nail Rehabia ja kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta The Rest Is Silencea ja HK Girl pikakuivattaja. Nimettömien kynsiin lisäsin niittejä (nämä olen ostanut viime vuoden puolella ja en löytänyt niitä enää kaupasta), waterdropseja ja strasseja. Kaikki koristeet ovat Born Pretty Storesta ja koodilla NZL91 saat -10% alennuksen tilauksestasi.

 

Sitten meikkiin. En halunnut tehdä liian räikeää meikkiä, joten päädyin jättämään yläluomen neutraaliksi ja käyttämään turkoosia ainoastaan alaluomella. Yllä näkyy käyttämäni tuotteet. Tämä on siitä kiva meikkityyli, että alaluomelle voi laittaa lähes minkä tahansa itselleen sopivan värin ja vaihdella lookkia loputtomasti. Meikki on myös todella helppo ja nopea toteuttaa.
Yläluomi
UDPP pohjustaja
Urban Decay Burnout, Buzz ja Strange (Naked 3 palette)
Tekoripset
Alaluomi
GOSH Waterproof Eye Liner Pencil sävyssä Cool Mint
Urban Decay Deep End (Fun paletti)
Sugarpill Loose Eyeshadow Lumi
***The Rest Is Silence, meikkituotteet ja niitit itse ostamiani. Strassit ja waterdropsit saatu lahjaksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

 

Matching Nails & Makeup – Delush Polish Time To Kill

0

 

Tänään minulla on teille blogissani ennen näkemätön idea eli teen kynsilakkaan/manikyyriin sopivan meikkilookin. Näissä postauksissa tullaan tulevaisuudessa näkemään enimmäkseen ihan normaaliin arkeen sopivia meikkejä joissa voin lähteä shoppailemaan tai ihan vaikka ruokakauppaan. Tosin tykkään leikkiä väreillä ja suosin hiukan tummempia silmämeikkejä joten ei koko aikaa ihan nudelinjallakaan ole tarkoitus mennä. Sanomattakin on selvää, että lipastoista löytyy tarpeeksi kynsilakkoja ja meikkejä aika moneenkin postaukseen. On siis enemmänkin kyse siitä onko minulla aikaa tehdä meikki ja vielä kuvatakin se. Eli aina kun sopiva aika löytyy ja inspiraatio iskee niin näitä postauksia on luvassa.

Tähän ensimmäiseen postaukseen valitsin kynsilakaksi Delush Polish Time To Kill indieglitterin Slice Of Life kokoelmasta. Tämä on todella näyttävä luumu/violetti jelly kauniisti kimaltelevalla glitterillä. Tätä voit käyttää ihan yksin tai sopivan värisen lakan päällä. Lakka on todella laadukas ja levittyy hyvin. Glittereitä ei tarvitse onkia pullosta eikä asetella kynnelle. Tämä myös kuivui suhteellisen nopeasti. Todella upea lakka!

Tähän manikyyriin käytin kerroksen Sally Hansen Nail Rehab hoitolakkaa ja kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa,  kerros Essie Sugar Daddya, kaksi kerrosta Time To Kill lakkaa ja HK Girl pikakuivattaja. Lisäsin vielä matta päällyslakan (Tämä matte top coat on from Born Pretty Storesta ja teen tästä myöhemmin ihan oman postauksensa. Voit käyttää kaupasta tilatessasi koodia NZL91 ja saat -10% alennuksen tilauksestasi).

Delush Polish lakkoja voit Suomessa ostaa CesarsShopista.

 

Eikös ole ihana?

Tähän lakkaan oli helppo keksiä sopiva meikki. Tällä kertaa käytin violettia ja kultaa, mutta myös oranssi sopisi tähän hienosti ja sopisi upeasti sinisille silmille. Silmämeikkiin käytin Sleek Make Up Vintage Romance palettia joka on väreiltään aivan täydellinen syksyyn. Tämä on kaunis paletti, värit ovat enimmäkseen hyväpigmenttisiä ja hinta ei päätä huimaa. Pitäisi kyllä hankkia muutama Sleek paletti lisää. Näissä on niin kivan värikkäitä vaihtoehtoja.

 

Tähän meikkiin käytin kultaista Meet in Madrid sävyä sekä vasemman alarivin kolmea violettia. Nämä ovat aika kiiltäviä luomella, joten yritin olla häivyttämättä niitä liian ylös. Minulla on luomilla paljon tilaa ja meikin kanssa saakin olla varovainen ettei tule ihan pellelook kauniin meikin sijaan.
Lisäsin vielä kevyet tekoripset koska viimeinen raskaus tuhosi ripseni ja ne ovat nyt puolet ohuemmat ja lyhyemmät kuin yleensä. Niiden palautumista odotellessa huijaan itselleni näyttävämmät ripset  ;)

 

Tämä on siis melko naturelli look jossa on kuitenkin vähän väriä luomilla. Sopiva ihan normaaliin arkipäivään. Tästä saa helposti muunnettua näyttävämmän iltalookin lisäämällä tumman eyelinerin ja käyttämällä vaikkapa voidemaista luomiväriä pohjalla, jotta luomivärit näkyvät paremmin.

Toivottavasti tykkäsitte tästä postauksesta ja ideasta tehdä yhteensopiva manikyyri ja meikki. Oli tosi hauskaa tehdä meikkipostaus pitkästä aikaa ja ainakin minulla oli hauskaa tätä tehdessä :D

 

***Time To Kill saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi. Matta päällyslakka saatu lahjaksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Jindie Nails – Coral-ing All The Jindie Junkie (FB-faniryhmälakka)

0

Pitää hetkeksi keskeyttää uuden kynsi/meikkihuoneeni järjestely, jotta voin näyttää teille tämän kaunokaisen. Tämä on Jindie Nails Coral-ing All The Jindie Junkies. Tämä on custom lakka joka on tehty Jindie Nailsin FB faniryhmää varten.

Laadultaan taas oikein hyvä lakka. Levittyi moitteettomasti, kuivui tarpeeksi nopeasti ja ei lohkeillut sen kolmen päivän aikana jonka tämä lakkaus kynsilläni vietti. Oikein ihana lakka!

Tähän manikyyriin käytin  kerroksen Essie Fill The Gap ja Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkoja, kaksi kerrosta Coral-ing All The Jindie Junkies ja HK Girl pikakuivattaja. Nimettömässä on kerros Essie Fill The Gapia ja kaksi kerrosta OPI Love.Angel.Music.Baby velvet mattea, ei päällyslakkaa. Niitit ovat CesarsShopista.

Jindie Nails lakkoja voit tilata JindieNails.com kaupasta. Kauppa ei aina toimita lakkoja ulkomaille joten täältä löydät myös listan jälleenmyyjistä. Uusimmat uutiset, lakkajulkaisut ja restock infon löydät heidän FB ja IG sivuiltaan.

 

 

***Kaikki tuotteet saatu ilmaiseksi kokeiltaviksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Dollish Polish – Walker Bait ja hiukan koristelua

0
Viime aikoina on taas yllättäen pitänyt sen verran kiirettä, että en ole ehtinyt keskittymään blogipostausten kirjoittamiseen. Tämä homma kun vaatisi sen pienen rauhallisen hetken, jotta voisi istua alas ja kasata ajatuksensa. Tässä taloudessa ne hetket ovat melko harvassa, joten nyt lähiaikoina yritän kirjoittaa nämä postaukset tarinoimatta mitään ylimääräistä. Kuvat ja pieni kuvaus lakan laadusta ja levittyvyydestä ym. saa nyt riittää hetken aikaa. Haluan kuitenkin saada postattua näitä juttuja, kun koristelujakin on tullut viime aikoina tehtyä jne :)

Tämä lakkaus on kyllä vähän härnäystä koska tämä lakka oli limited edition eikä ole enää saatavilla. Halusin kuitenkin näyttää tämän teille koska tämä lakka on tyrmäävän upea ja eihän sitä koskaan tiedä jos tämä vaikka tekee joskus vielä toisenkin comebackin.

Kyseessä on siis Dollish Polish Walker Bait. Levittyvyys oli erinomainen, peitti kahdella kerroksella ja kuivui nopeasti. Poistaminen oli helppoa eikä tämä värjännyt kynsiä. Mitään lohkeamisia ei niiden kahden päivän aikana tapahtunut jonka tämä oli kynsilläni. Olisin pitänyt tätä kauemminkin, mutta näppärä kun olen niin vetäisin taas nimettömän kynnestä palan pois kuorimaveitsellä ja niin meni manikyyrikin vaihtoon.

Tähän lakkaukseen käytin kerroksen Essie Fill the Gap hoitolakkaa, kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta Walker Baitia ja lopuksi HK Girl pikakuivattaja. Nimettömän kynnen koristelu tehty ohuella siveltimellä ja Mavala 106 Orange Fusion sekä OPI Liquid Sand Jinx lakoilla. Niitit ovat Born Pretty Storesta.

Kuvat eivät kyllä ihan tee oikeutta tälle lakalle ja pulloa katsomalla saakin paremman kuvan siitä mikä kirjo värejä hohtaa kynsillä eri valaistuksissa.

 

 

***Walker Bait, Jinx ja niitit itse ostamiani Mavala Orange Fusion saatu ilmaiseksi

Jindie Nails – Higher Flower

0

Ihanaa lauantaita kaikille! Nyt pikainen herkkupinkki postaus pilvisen päivän piristykseksi ennen kuin suuntaan kohti siskontyttären ja -pojan syntymäpäiväjuhlia.

Tämä on Jindie Nails Higher Flower Recover Me kokoelmasta. Näyttävä neon pinkki lakka jota Jindie Nailsin omilla sivuilla kuvaillaan näin:

”The most beautiful and highly pigmented neon pink polish, loaded with micro flakes and holographic micro glitters in purple and silver. The flakie colors are bronze, silver, purple, pink and blue.  The silver flakies are bits of real silver.  It’s divine and opaque in 1-2 coats.”

Higher Flower on laadultaan aivan loistava. Levittyy hyvin ja kuivuu nopeasti. Tämä myös peittää yhdellä kerroksella toisin kuin neonsävyt yleensä. Lakka on siis todella pigmenttinen. Poistaminen oli helpohkoa eikä tämä pigmenttisyydestään huolimatta värjännyt kynsiäni. Lakkasin tällä kaikki kynnet ja kolmen päivän aikana ei lakkaus lohkeillut eikä ollut muitakaan ongelmia. Koko manikyyrissä käytin vain yhden kerroksen lakkaa. Näitä swatchkuvia varten lakkasin kaksi kerrosta koska halusin nähdä toisiko toinen kerros lakkaan vielä lisää näyttävyyttä. Kyllä täytyy sanoa, että tämä on yhdelläkin kerroksella jo todella täydellinen ja toinen kerros lisäsi ainoastaan hiukan syvyyttä.

Tähän manikyyriin käytin kerroksen Essie Fill the Gap hoitolakkaa, kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta Higher Floweria ja HK Girl pikakuivattajaa.

Jindie Nails lakkoja voit tilata JindieNails.com kaupasta. Kauppa ei aina toimita lakkoja ulkomaille joten täältä löydät myös listan jälleenmyyjistä. Uusimmat uutiset, lakkajulkaisut ja restock infon löydät heidän FB ja IG sivuiltaan.

 

 

***Lakka saatu ilmaiseksi

piCture pOlish – O’Hara

0

No niin, vihdoin päästään näihin kuviin joissa kaikki geeli on kasvatettu pois kynsiltä (tosin näissä kuvissa näkyvät vielä turvonneet raskausnakit :P). Olipa taas pitkä tie päästä tähän pisteeseen, mutta enpähän antanut periksi ja geelannut kynsiä uudelleen. Saa tosin nähdä mitä kuiva ja kylmä talvisää tuo tullessaan. Superpitkiin kynsiin tuskin palaan lähiaikoina koska nämä lyhyet ovat nyt kivaa vaihtelua.

Sitten tähän upeaan ja näyttävään lakkaan joka on piCture pOlish O’Hara. Kirkas punainen crelly scattered holo efektillä. Tämä on aivan upea! Valitettavasti en huomannut kuvata tätä kunnolla suorassa auringonvalossa, mutta kyllä se holo-upeus siellä on, uskokaa pois!

Koostumus on tässä minun mieleeni ihan täydellinen. Helposti ja tasaisesti levittyvä sekä nopeasti kuivuva. Tällä hetkellä arvostan todella tämän kaltaisia laatulakkoja koska aika jonka voin käyttää kynsieni lakkaamiseen on tällä hetkellä todella rajallinen.

Tähän lakkaukseen käytin kerroksen Sally Hansen Nail Rehabia, kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta O’Haraa sekä HK Girl pikakuivattaja.

 

 

***Lakka itse ostettu.