Category: Brändit

Jindie Nails – You Can’t Turn a Ho-lo into a Housewife

0

Luulin jo näyttäneeni teille kaikki loput swatchkuvat joissa kynsissäni oli vielä geelausta jäljellä, mutta väärässä olin. Otin nämä kuvat heinäkuussa. Siirsin ne kamerasta tietokoneelle väärään kansioon ja unohdin ne sinne. Sieltä kansiostaan ne sitten eilen tulivat vastaan ja pääsevät nyt vihdoin tänne blogiinkin asti.

Eli tämä on Jindie Nails – You Can’t Turn a Ho-lo into a Housewife. Mä sitten rakastan näitä indielakkojen nimiä :D

”A gorgeous multi-chrome and linear holographic polish. The colors in this one include red to blue and all shades in between”.


Tässä oli erinomainen koostumus ja levittämisen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Kaksi kerrosta riitti peittämään ja kuivumisaika ei ollut pitkä. Ei nyt pysty muistamaan kuinka monta päivää pidin tätä lakkausta, mutta ainakin sen kaksi päivää ja sillä aikaa ei lakka lohkeillut.

Tässä manikyyrissä aluslakkana Sally Hansen Nail Rehab, kaksi kerrosta You Can’t Turn a Ho-lo into a Housewifea ja HK Girl pikakuivattaja.

 

***Lakka saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi

 

Sally Hansen Nail Rehab hoitolakka

0

Kun aloin kasvattamaan geelikynsiä pois tuli ajankohtaiseksi myös hyvien hoito- ja aluslakkojen etsiminen, jotta omat kynteni pysyisivät kunnossa. Sain tilaisuuden testata myös Sally Hansen Nail Rehab hoitolakkaa. Yleensä kynnenkovettajat eivät toimi minulla ja aiheuttavat enemmänkin kynsien kuivumista ja liuskottumista.

Nail Rehab pullostakin tuo ”Strengthener” sana löytyy, mutta päätin silti antaa tuotteelle mahdollisuuden ja hyvä niin. Kynteni reagoivat yleensä sopimattomaan tuotteeseen melko nopeasti. Esimerkiksi Duri Rejuvacote aiheutti liuskottumista jo kolmannella peräkkäisellä käyttökerralla. Olen nyt käyttänyt yli puoli pulloa Nail Rehabia ilman mitään ongelmia.

Halusin testata hoitolakkaa perusteellisesti, joten käytin ainoastaan sitä lähes kaksi kuukautta. Nail Rehabin lisäksi levitän kynnelle kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa ennen värilakkaa ja pikakuivattajaa. Manikyyrien välissä kosteutan kynttä Bliss Kiss kynsiöljyllä. Tällä hetkellä en pidä kynsiä ilman lakkaa kuin maksimissaan tunnin koska joudun pesemään käsiäni jatkuvasti. Eli minulla on kynsilläni lähes aina vähintään hoitolakka.

 

 

Nail Rehab on koostumukseltaan paksuhkoa ja hoitaa samalla ridge fillerin tehtävän. Yllä näkyvässä kuvassa kynsissäni on jäljellä vielä geelausta, mutta kaksi kerrosta Nail Rehabia häivyttää rajan lähes täydellisesti. Lakka on sävyltään kauniin persikkainen ja luonnollisen näköinen. Kaksi kerrosta peittää hyvin myös mahdolliset värjäytymät kynsillä. Kiireisenä päivänä saat siis tällä hoitolakalla kauniin huolitellut kynnet ihan yksinään käytettynäkin.

En ole myöskään huomannut, että Nail Rehab heikentäsi tai lyhentäisi manikyyrin kestävyyttä. Lakkaus pysyy hyvänä 2-3 päivää eikä lohkeile. Varmasti samaa lakkausta voisi pitää vieläkin pidemmän ajan ilman sen suurempia ongelmia, mutta itse kyllästyn niin nopeasti etten tuon kauempaa viitsi samaa lakkaa katsella ;)

Eli tämä hoitolakka toimii siis minun kynsilläni erittäin hyvin. Kertaakaan eivät kynteni ole liuskottuneet tai näyttäneet kuivilta tämän hoitolakan kanssa. En osaa sanoa parantaako tämä kynsieni kuntoa mitenkään. Se ei kuitenkaan aiheuta liuskottumista eikä kuivumista kuten niin monet muut hoito- ja aluslakat kynsilleni tekevät ja se riittää minulle.

Ainoa asia mitä tästä tuotteesta muuttaisin on sivellin. Se on kummallisen kova ja pieni. Ottikin oman aikansa tottua siveltimeen, mutta vaikka se ei olekkaan paras mahdollinen niin en silti jättäisi hyvää tuotetta käyttämättä ainoastaan sen vuoksi.

Jos sinulla on siis hakusessa hyvä ja helposti saatavilla oleva hoitolakka niin suosittelen kyllä kokeilemaan tätä. Itselläni tämä onkin jäänyt pysyvään käyttöön.

***Tuote saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi
 
 

 

Muutama Mavala Techni-Color’s swatchkuva

0

Kesällä sain tilaisuuden kokeilla Mavalan Techni-Color’s kesäkokelman lakkoja. Halusin testata niitä jo ihan silkasta uteliaisuudesta. Viimeisestä Mavala kokeilustani oli jo todella pitkä aika ja käsitykseni merkistä ja sen lakoista oli enemmän ja vähemmän keskinkertainen. Aiemman mielikuvani perusteella en siis odottanut kovinkaan paljoa tämän kokoelman lakoilta ja kylläpä yllätyin positiivisesti, kun lakat saapuivat! Värit olivat ihanan kirkkaita! Lakkojen koostumus oli hyvä ja niissä oli runsaasti pigmenttiä. Levitys oli todella helppoa ja osa lakoista peitti jo yhdellä kerroksella. Kuivumisaikakaan ei ollut tolkuttoman pitkä. Ihastuin näihin siis ihan tosissaan!

Osa näistä lakoista sopii myös leimaamiseen. Itse en ole kokeillut näillä leimata, mutta olen nähnyt muiden bloggaajien niin tekevän onnistuneesti.

Tämä oli siis kesän 2014 kokoelma, mutta ainakin Porissa sitä on ollut myynnissä vielä eri kaupoissa (mm. Emotion ja Citymarket) muutama päivä sitten. Eli jos et ole tähän kokoelmaan vielä tutustunut niin kannattaa käydä tutkimassa lakkoja ennen kuin ne katoavat myynnistä.

Tänään näytillä swatchkuvat kolmesta tämän kokoelman lakasta. Nämäkin kuvat on siis taas kuvattu kynsillä joissa oli vielä geeliä jäljellä. Seuraavaksi taitaakin sitten olla tulossa geelittömiä nysäkynsi swatcheja ;)

 

102 Cyber Yellow – Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakka, kaksi kerrosta lakkaa ja HK Girl pikakuivattaja 
Todella kirkas keltainen vaaleanvihreällä shimmerillä ja hehkulla. Todella hyvä levittää keltaiseksi kynsilakaksi. Tähän lakkaan jää hieman siveltimenjälkiä näkyviin, mutta ei ollenkaan häiritsevästi.
106 Orange Fusion – Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakka, kaksi kerrosta lakkaa ja HK Girl pikakuivattaja 
Todella näyttävä oranssi lakka joka hehkuu kuin se olisi tulessa. Todella hyvä levittää ja pigmenttiä on niin paljon, että yksi kerros riittää peittämään. Tämä siis ilmestyi kesäkokoelmassa, mutta katsokaa nyt kuinka täydellinen sävy tämä on myös syksyyn!
103 Cobalt Blue – Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakka, kaksi kerrosta lakkaa ja HK Girl pikakuivattaja
Kirkas sininen creme joka on mielestäni jopa enemmän crelly kuin creme. Todella kiiltävä ja mehukas lakka. Tässäkin oli erittäin hyvin levittyvä ja peittävä koostumus. Cobalt Bluesta tulikin heti suosikki siniseni ja pitää ehkä käydä ostamassa toinen pullo varastoon niin kauan kuin näitä vielä saa. Upea!!

***Lakat saatu ilmaiseksi.

 

CND Vinylux lakkoja

0

 

Nyt vuorossa lisää jo kesällä otettuja swatcheja. Tällä kertaa näytillä muutama CND Vinylux lakka. Näissä kuvissa kynsillä on edelleen geelausta jäljellä ja joissakin kuvissa näkyy lakan läpi myös geelin kasvurajaa. Onneksi tätä ongelmaa ei enää tällä hetkellä ole, mutta nyt harmittaa se että kynnet ovat lyhyet :P

”CND Vinylux on aivan uudenlainen kynsilakka joka pysyy koko viikon täydellisenä ilman aluslakkaa. Kynteen itsestään kiinnittyvä värilakka ja luonnonvalossa ajan myötä lisää kovettuva päällyslakka takaavat pitkäkestoisen lopputuloksen. Lakka kuivuu luonnollisesti ja ei lohkeile vaan manikyyristäsi tulee ProLight teknologian ansiosta viikon kuluessa entistä kestävämpi. Vinylux on helppo poistaa asetonia sisältävällä kynsilakanpoistoaineella.”


Kaikki swatchkuvat on otettu ilman aluslakkaa ja päällyslakkana Vinylux Weekly top coat. Kaikki lakat levittyivät normaalisti ja peittivät 2-3 kerroksella.

Vinylux lakat ovat myynnissä CesarsShopissa ja sivuilta löydät myös käyttöohjeen.

 

Studio White (3 kerrosta ja Vinylux Weekly Top Coat)
Grapefruit Sparkle (3 kerrosta ja Vinylux Weekly Top Coat)
 
 
Limeade (3 kerrosta ja Vinylux Weekly Top Coat)
 
 
Locket Love (2 kerrosta ja Vinylux Weekly Top Coat)
Pink Bikini (2 kerrosta ja Vinylux Weekly Top Coat)
 
 
Pretty Poison (2 kerrosta ja Vinylux Weekly Top Coat)

***Lakat saatu ilmaiseksi. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista.

Dollish Polish Got Snow Cones? ja Murky Dismal

0

Tässä pari kivaa Dollish Polish lakkaa jotka tuli kuvattua jo kesällä, mutta eivät koskaan päätyneet blogiin asti :)

 

Got Snow Cones? (Glisten & Glow Stuck on Blu! aluslakka, kaksi kerrosta Got Snow Cones? lakkaa ja kaksi kerrosta HK Girl top coatia).

Tämän levittämisessä kannattaa käyttää kevyttä kättä, jotta et vedä siveltimellä kaljuja kohtia valkoiseen pohjaan. Anna ensimmäisen kerroksen kuivua reilusti ennen toisen kerroksen levittämistä. Jos kynnelle jää glitterittömiä kohtia voit pyyhkäistä lakkaa ja glitteriä siveltimestä esim. talouspaperin päälle. Lakka imeytyy talouspaperiin ja voit poimia glitterit vaikkapa dotting toolilla tai hammastikulla ja asetella haluamaasi kohtaan kynnelle.

 

 

Murky Dismal (Glisten & Glow Stuck on Blu! aluslakka, kolme ohutta kerrosta Murky Dismalia ja kerros HK Girl top coatia).

Tässä lakassa on erinomainen koostumus ja se on helppo levittää ohuesti. Kolme ohutta kerrosta takaa kunnon sandwich efektin.

Upeita Dollish Polish lakkoja on myynnissä myös Suomessa CesarShop.fi  kaupassa.

 

 

 

***Lakat saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi.

IsaDora Gel Nail Lacquer – 224 Scarlet Red

0

 

Täällä ollaan edelleen yhdessä koossa ja koitankin nyt saada kirjoitettua nämä kesän aikana roikkumaan jääneet postaukset ennen kuin uusi tulokas suvaitsee saapua. Laskettu aika livahti jo ohi, mutta odotus jatkuu edelleen :)

Kuvia ja jutun aiheita on koneella kesän ajalta muutamia ja näissä kuvissa näkyykin vielä kynnet joissa on geelausta jäljellä. Nythän minulla on jo kokonaan omat kynnet ja niitä päästään ihmettelemään sitten, kun nämä energian ja aikapulan vuoksi odottamaan jääneet postaukset on ensin naputeltu näkyville.

Aloitellaanpas sitten IsaDora Gel Nail Lacquer arvostelulla. Sain kokeiltavaksi limited edition sävyn 224 Scarlet Red ja olinkin siihen oikein tyytyväinen. Nämähän ovat siis ns. geelilakkoja jotka eivät kuitenkaan vaadi UV-lamppua kuivatukseen kuten tavalliset geelilakat vaan kuivuvat päivänvalossa.

Gel Nail Lacquerin kanssa ei välttämättä tarvitse käyttää aluslakkaa, mutta sitä suositellaan ainakin tummempien sävyjen kanssa jotta ne eivät värjäisi kynsiä. Voit siis käyttää omaa suosikkialuslakkaasi näiden kanssa. Päällyslakkana käytetään IsaDoran omaa Gel Nail Lacquer Top Coatia. Näiden lakkojen käyttö on todella helppoa ja perusohjeet on painettu myös pulloihin. Aluslakan jälkeen levitetään kaksi kerrosta Gel Nail Lacquer värilakkaa ja annetaan kuivua 3 minuuttia. Sen jälkeen lisätään kerros Gel Nail Lacquer Top Coatia ja annetaan koko lakkauksen kuivua.

 

 

 

Scarlet Red sävy levittyi aivan erinomaisen hyvin ja tasaisesti. Lakka oli runsaspigmenttistä ja kaksi kerrosta peitti täydellisesti. Kuivumisaikakin oli vain minuutteja. Päällyslakka on paksuhkoa, mutta levittyy hyvin kunhan ottaa siveltimeen tarpeeksi tavaraa kerralla. Lakkaus kuivuu ihanan kiiltäväksi ja geelimäiseksi.

Ensin testailin lakkaa varpaankynsiin ja siinä hommassa se toimikin paremmin kuin hyvin. Käytin aluslakkana Glisten & Glow Stuck On Blu! base coatia. Levitin lakan IsaDoran ohjeiden mukaan ja annoin kuivua. Lakkaus pysyi varpaankynsissä lohkeilematta kolme viikkoa ja loistava kiiltokin säilyi melkein kaksi viikkoa. Yleensä pystyn pitämään samaa lakkausta varpaankynsissä maksimissaan kaksi viikkoa, joten tulos oli minulle todella hyvä. Lohkeilua ei siis ollut ennen kuin kolme viikkoa tuli täyteen. Luonnollisesti lakka kului pois kynsien kärjistä, mutta ei liian häiritsevästi.

Tämän jälkeen testasin Scarlet Redia manikyyrissä. Käytin jälleen samaa aluslakkaa ja lakkasin kynnet ohjeiden mukaan. IsaDora lupaa lakalle 7 päivän pysyvyyden, mutta minulla oli aikaa testata tätä vain neljä päivää. Sormien kynsiltä kiilto alkoi hiipua kolmannen päivän kohdalla ja neljäntenä päivänä lohkesi ensimmäinen pala lakkausta. Tosin testin tulokseen vaikutti myös se, että kynteni olivat tuohon aikaan vielä normaalia heikommat geelien poistamisen vuoksi ja vasemman käden kynsissä oli vielä geelausta jäljellä. Normaalikunnossa olevien kynsien kanssa lohkeamista ei välttämättä olisi vielä neljäntenä päivänä tapahtunut. Uskon myös runsaan käsienpesun, tiskien tiskaamisen ilman käsineitä ym. normaalien kotihommien vaikuttaneen kiillon himmenemiseen noin nopeasti pedikyyriin verrattuna.

Lakkauksen poistaminen onnistui helposti ihan asetonittomalla kynsilakanpoistoaineella eikä kynsiin jäänyt värjäytymiä.

 

 

Olin siis erittäin tyytyväinen lakkauksen kestoon varpaankynsissä ja ei se huono ollut ihan manikyyrissäkään koska kynsieni huono kunto vaikutti tulokseen. Suosittelisinkin IsaDora Gel Nail Lacquer lakkoja silloin kun haluat helposti levittyvän ja nopeasti kuivuvan lakan joka ei lohkea heti ensimmäisenä päivänä. Kiirepäivän varma valinta siis!

Itse ostan vielä muutaman sävyn lisää ihan vaan varpaissa käytettäväksi koska lakkauksen pysyvyys oli niin vaikuttava ja sävyvalikoimasta löytyy vielä lisää omaa silmää miellyttäviä värejä tämän upean ja hehkuvan punaisen lisäksi.

 

***Lakat saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi.

 

Dollish Polish ihanuuksia

0
Tänään vuorossa muutama Dollish Polish swatchkuva joita olen hautonut koneellani jo hetken aikaa. Itse tykkään Dollish Polish lakoista todella paljon. Lakat ovat laadukkaita ja upean uniikkeja. Nythän näitä lakkoja saa tilattua ilman tullimaksujen pelkoa myös ihan Suomesta CesarsShopista.
EXPECTO PATRONUM
”This is a milky white crelly polish with a hint of Mint Green, has iridescent flakies and varying size Teal Green holographic glitters for a magically enchanting manicure worthy of Hogwarts!”
Tämä lakka on aivan ihanan raikkaan näköinen! Yksinkertainen väriyhdistelmä ja loistava laatu hurmasivat minut välittömästi. Glittereitä ei tarvitse onkia pullosta tai asetella kynnelle ja lakka levittyykin erittäin helposti sekä tasaisesti. Kuvassa kaksi normaalia kerrosta lakkaa sekä HK Girl pikakuivattaja.
PURPLE NURPLES
 
”Inspired by the Cartoon Network’s Chowder, this neon purple jelly has tons of glitters, ranging from hexagons, squares, and circles, all in varying shades of periwinkle, purples, pinks, magenta, and blue/green iridescent glitters.”
 
Ihanan mehukas, lähes neon violetti jelly glitterpommi. Tässä lakassa on täydellinen jelly koostumus jota kuuluu kerrostaa kauniin lopputuloksen saavuttamiseksi. Lakka levittyy erinomaisen koostumuksensa ansiosta erittäin ohuesti ja runsaasta glittermäärästä huolimatta myös tasaisesti. Kuvassa neljä ohutta kerrosta Purple Nurples lakkaa ja HK Girl pikakuivattaja. (Tämä lakka oli todella vaikea kuvata oikeanlaisena ja sen vuoksi olen myös säätänyt kuvien väriä kuvankäsittelyohjelmalla saadakseni lakan näyttämään enemmän todellisuutta vastaavalta).
ROCKIN’ RAINBOW SHERBET
”A pale pink crelly, jammed with tiny white squares, white stars, and a mix of neon pink, green, purple and orange hexagons and squares.”
Nude crelly jossa mukana valkoisia tähtiä ja pieniä neliöitä sekä eri muotoista ja mallista neon pinkkiä, vihreää, violettia ja oranssia glitteriä. Hauska ja kesäinen väriyhdistelmä! Pullo kannattaa kääntää hetkeksi ylösalaisin ennen levitystä, jotta tähdet tarttuvat helpommin siveltimeen. Kuvassa kolme ohutta kerrosta Rockin’ Rainbow Sherbet lakkaa ja HK Girl päällyslakka.

***Lakat saatu ilmaiseksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Back to natural nails – Bliss Kiss kynsiöljy

0

Ostin itselleni kokeiluun paljon kehuttua Bliss Kiss Pure Nail Oil kynsiöljyä ja se todellakin toimii. Tämä on minun kynsilleni huomattavasti parempaa tavaraa kuin esimerkiksi CND Solar Oil. Kuvissa näkyy tulokset oikean käden kynsissä vain kolmen päivän käytön jälkeen. Ensimmäinen kuva otettu heti lakkauksen poiston jälkeen eli kynsilakanpoistoaine saattoi aiheuttaa kuvaa vielä hieman ylimääräistä horrorefektiä :P

Pure Nail Oil imeytyy nopeasti sekä kynnen pintaan, että kynsinauhoihin. Itse ostin  Starter/Refill Kit pakkauksen ja kaikesta lutraamisesta huolimatta öljyä on pullossa jäljellä vielä reilusti. Öljyn mukana tulee hyvät ohjeet käyttöön ja sen aloitukseen. Itse yritin seurata niitä mahdollisimman tarkasti.

Heinäkuun ensimmäisellä viikolla öljy tulee olemaan alennuksessa, joten jos kiinnostuit tästä kannattaa malttaa mielensä muutaman päivän ja tilata sitten hitusen halvemmalla :)

Viikonloppuna tulossa parempaa raporttia oikean käden kynsien kunnosta ja kasvusta viimeisen kuukauden ajalta.

 

ENGLANNINKIELISESSÄ POSTAUKSESSA ON TARKEMPAA TIETOA SIITÄ MITEN BLISS KISS MINULLA TOIMII.

 

 

 

 

 

 

***Pure Nail Oil on itse ostamani. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.



The Finnish Blogger Collection by Dollish Polish (CesarsShop Exclusive)

12
Tänään 24.6.2014 kello 18 CerarsShop nettikaupassa tulee myyntiin ihan ensimmäinen suomalaisten kynsi- ja kauneusbloggaajien suunnittelema kynsilakkakokoelma joka on tehty yhteistyössä CesarsShopin ja amerikkalaisen indiemerkki Dollish Polishin kanssa. The Finnish Blogger Collection sisältää kuusi uniikkia ja upeaa lakkaa jotka ovat kaikki ihastuttavan erilaisia.
Sain kunnian olla mukana tässä bloggaajajoukossa suunnittelemassa oman lakkani. Muut ihanat naiset ovat:
Aika upeita luomuksia, eikö vaan?
Minun suunnittelemani lakka on hempeän vaaleansininen Sweet Dreams Are Made Of Glitter, läpikuultava shimmerlakka kultaisella glitterillä ja kimaltelevilla holohippusilla. Tämä on kuin unihiekkaa ;)
Lakka levittyy ohuesti ja sen kerrostaminen on helppoa. Täyden peittävyyden saavuttamiseksi tämän lakan voi kerrostaa myös sopivan värisen cremelakan päälle. Vaaleansinisestä pohjasta huolimatta tämä näyttää upealta myös mustan lakan päällä.
Kuvassa otettu suorassa auringonvalossa.
Näissä swatchkuvissa kynsillä on kolme kerrosta lakkaa yksinään ja HK Girl top coat. Valkoisen lakan päällä lopputuloksesta tulee luonnollisesti peittävämpi, mutta myös hitusen hempeämmän vaaleansininen. Koristeluajatuksiakin on jo mielessä ja niistä sitten lisää muissa postauksissa. (Edelleen pahoittelen rumasti näkyvää geelauksen rajaa jota olen kasvattelemassa pois).
Macrokuva otettu swatchtikusta. Kuvassa kolme kerrosta lakkaa kirkkaalla tikulla.
Tämä kokoelma on myynnissa siis vain ja ainoastaan CesarsShopissa tänään klo 18 alkaen. Nopeat syövät hitaat jne :DMitäs pidätte kokoelmasta ja vilahtiko kuvissa kenties joku must have lakka?
Itse tekisi mieli ostaa kaikkien muidenkin lakat :P Nehän ovat kaikki todella kauniita ja uniikkeja, mutta tämä on myös historiallinen ensimmäinen suomalaisten bloggaajien luoma kokoelma joten pitäisihän se saada säilöttyä talteen omaan lakkalipastoon.
Itselleni oli suuri kunnia saada olla mukana luomassa tätä kokoelmaa muiden upeiden bloggaajien kanssa. Kiitos CesarsShop ja Dollish Polish ♥

***Lakka saatu ilmaiseksi. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista tai lakkojen ostoista. Tästä yhteistyöstä sain itselleni kauniin nimikkolakan ja hyvän mielen :)

 

Love, Angeline – Lunar Love

0

Tänään vuorossa ensimmäinen Love, Angeline lakkani Lunar Love. Olen nähnyt tästä lakasta kauniita swatchkuvia ja niinpä minun oli pakko saaada se myös osaksi omaa kokoelmaani. Lunar Love päätyi olemaan kynsillä juuri niin kaunis kuin ajattelinkin. Haalean vaaleanpunainen crelly vaaleansinisellä shimmerillä ja läpikuultavalla glitterillä.

Koostumukseltaan tämä oli hieman paksu, mutta ei mitenkään mahdoton. Levittäessä huomasin, että tämän kanssa pitää olla nopea tai lakka alkaa kaljuuntumaan ja menemään kasoille. Eli paras levitystapa on muutama nopea veto, ei turhaa hinkaamista. Ei kannata välittää ensimmäisen kerroksen mahdollisesta pienestä epätasaisuudesta koska toinen kerros tasoittaa kaiken hyvin. Siveltimeen kannattaa ottaa myös ihan reilusti lakkaa eikä yrittää liian ohuita kerroksia. Kaksi normaalia kerrosta kuivui erittäin nopeasti HK Girlin avulla.

Kuvissa alkaa näkymään ikävästi läpi tuo geelin kasvuraja. Se häiritsee itseäni aika paljon, mutta ei tässä ole paljon tehtävissä. Pois kasvattamiseen menee vielä reilusti aikaa. Toivottavasti oikean käden kynnet ovat pian kunnossa ja pääsen ottamaan siistimpiä swatchkuvia niiden kanssa. Tässä tulee myös mietittyä erilaisia koristeluja joilla peittää tuota inhottavaa kasvurajaa.

Eli tässä manikyyrissä käytin kerroksen Essie Nourish Me hoitolakkaa, kaksi normaalia kerrosta Lunar Lovea ja HK Girl pikakuivattajaa.

Love, Angeline ei toimita Suomeen, joten oman pulloni ostin Norway Nails nettikaupasta.

 

 

***Lakka itse ostamani. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista.