Category: Brändit

Dollish Polish – Things Are Looking Very GRIMM

0

Nyt on niin synkkä ja sateinen sunnuntai, että mikäs olisikaan parempi lakka tänään esiteltäväksi kuin Dollish Polish Things Are Looking Very GRIMM. Tämä lakka on TV-sarja Grimmin inspiroima. Jos et ole vielä sarjaan tutustunut niin kannattaa kyllä ainakin antaa mahdollisuus vähintäänkin komean Detective Nick Burkhardtin vuoksi (ja on se muutenkin hyvä sarja :P ).

Things Are Looking Very GRIMM on erittäin tumma, lähes mustanvihreä jelly jossa runsaasti eri muotoista ja kokoista glitteriä vihreän eri sävyissä. Tämä levittyy hyvin ja helposti, mutta jelly koostumuksen vuoksi tarvitsee ainakin kolme kerrosta näyttääkseen hyvältä. Tosin mikään ei estä kerrostamasta tätä mustan tai tummanvihreän lakan päälle täyden peittävyyden saavuttamiseksi.

Itsehän pidän siitä hehkusta ja syvyydestä joka jelly lakkaan tulee useamman kerroksen kanssa, joten levitin tätä sen kolme kerrosta. Lopputulos on todellakin kolmen kerroksen arvoinen! Mikä ihana vihreä hehku ja syvyys lakkaan tulikaan!! Vähintäänkin yhtä kuolattava kuin Detective Burkhardt ;)

Tässä lakkauksessa siis kolme ohutta kerrosta Things Are Looking Very GRIMM lakkaa sekä HK Girl pikakuivattaja. Pullo kannattaa kääntää ylösalaisin hetkeksi ennen levitystä, jotta saat isommat glitterit helpommin pullosta ulos.

Tämän ja useita muita ihania Dollish Polish lakkoja saat nyt ostettua helposti ja nopealla toimituksella CesarsShopista.

 

 

***Lakka saatu ilmaiseksi. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista.

Dollish Polish – It’s So Fluffy, I’m Gonna Die!

0

Ihastuttavat Dollish Polish indielakat ovat saapuneet CesarsShop.fi kauppaan. Sainkin muutaman lakan kuvattavaksi/kokeiltavaksi ja tässä niistä ensimmäinen It’s So Fluffy, I’m Gonna Die!

Tämä on aivan ihastuttava hempeän vaaleanpunainen crelly jossa runsaasti vaaleanpunaista glass fleck hippua, violetteja pyöreitä glittereitä sekä eri kokoista ja muotoista glitteriä vaaleanpunaisen ja pinkin eri sävyissä. Koostumuskin oli todella erinomainen, tasaisesti levittyvä ja kiiltävä. En olisi ollenkaan halunnut poistaa tätä kynsiltäni! Aivan ihana!

Kuvassa kolme ohutta kerrosta It’s So Fluffy, I’m Gonna Die! lakkaa sekä HK Girl top coat.

 

 

***Lakka saatu ilmaiseksi. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista.

CND Vinylux – Kevät 2014

0

Se olisi taas uusi viikko ja uudet kujeet! Eilisestä jääkiekkoketutuksesta lähes selvinneenä näytän teille tänään swatchit CND Vinylux lakoista. Tämä oli minulle ihan uusi konsepti ja mielenkiintoinen sellainen.

”CND Vinylux on aivan uudenlainen kynsilakka joka pysyy koko viikon täydellisenä ilman aluslakkaa. Kynteen itsestään kiinnittyvä värilakka ja luonnonvalossa ajan myötä lisää kovettuva päällyslakka takaavat pitkäkestoisen lopputuloksen. Lakka kuivuu luonnollisesti ja ei lohkeile vaan manikyyristäsi tulee ProLight teknologian ansiosta viikon kuluessa entistä kestävämpi. Vinylux on helppo poistaa asetonia sisältävällä kynsilakanpoistoaineella.”

Koska kynsissäni on vasemmassa kädessä geelaus ja oikean käden kynnet ovat geelauksen poiston jäljiltä huonossa kunnossa en ole näitä vielä päässyt testaamaan kunnolla. Kumpikaan käsi ei antaisi lakan pysyvyydestä todenmukaista testitulosta, joten testailu ja tulospostaus nähdään sitten tulevaisuudessa.

Levityksen suhteen minulla ei ollut näiden kanssa mitään ongelmia. Kaikki olivat hiukan raidoittuvia ensimmäisellä kerroksella ja tasoittuivat hyvin seuraavalla. Kaikki myös peittivät 2 – 3 kerroksella. Kuvissa käytetty lakan päällä Vinylux Weekly top coatia.

Vinylux lakat ovat myynnissä CesarsShopissa ja sivuilta löydät myös käyttöohjeen.

 

Mint Convertible – kaksi kerrosta lakkaa ja Vinylux Weekly top coat.
Sun Bleached  – kolme kerrosta lakkaa ja  Vinylux Weekly top coat.
 
 
 
Desert Poppy – kolme kerrosta lakkaa ja  Vinylux Weekly top coat.
 
 
Clay Canyon – kaksi kerrosta lakkaa ja  Vinylux Weekly top coat.
 
 
Sage Scarf – kaksi kerrosta lakkaa ja Vinylux Weekly top coat.

 

***Lakat saatu ilmaiseksi. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista.

Lynnderella – Snow Moon

0

Siitä onkin jo hetki aikaa, kun tässä blogissa on viimeksi ollut postaus Lynnderellan lakasta, joten nyt on taas hyvä aika tälle :) Tämä on Snow Moon joka on ensimmäinen Light Year kokoelmasta julkaistu lakka. Tämä on Lynnderellalle ihan uusi konsepti, kokoelma jonka lakat julkaistaan yksi kerrallaan vuoden 2014 aikana. Itse pidän tästä ideasta. Helpompi ostaa ja kerätä halutessaan koko kokoelma, kun ei tarvitse olla rahaa kuin yhteen lakkaan kerrallaan ;)

Snow Moon oli siis tosiaan ensimmäinen kokoelmasta julkaistu lakka ja onhan tämä todella kaunis. Valkoista glitteriä, valkoisella läpikuultavalla ja kimaltelevalla pohjalla. Mukana myös isompia hex glittereitä sekä puolikuun mallisia glittereitä.

Koostumus tässä on erinomainen. Snow Moon levittyy ohuesti ja tasaisesti. Itse kerrostin tämän valkoisen lakan päälle koska tykkään siitä raikkaasta fiiliksestä joka syntyy valkoisia lakkoja ja glittereitä yhdistämällä. Tämä on kuitenkin sen verran läpikuultava, että voit käyttää sitä minkä tahansa värisen lakan päällä ja pohjaväri kuultaa kauniisti läpi.

Kuvissa kaksi kerrosta Wet n Wild Break The Ice lakkaa (valkoinen shimmer), kaksi kerrosta Lynnnderella Snow Moonia ja HK Girl pikakuivattaja.

Tämän ja muut Lynnderellat löydät Norway Nails kaupasta. Siellä on myös upea valikoima indie lakkoja ja muita merkkejä. Koodilla ”POLISHAHOLIC” saat -10% alennuksen ostoksistasi. Kannattaa seurata myös kaupan Facebook ja Twitter sivuja.

 

 

***Snow Moon saatu ilmaiseksi. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista tai alennuskoodin käytöstä.

Delush Polish – Slice Of Life kokoelma

0

 

Kuten monet jo varmasti tietävätkin niin CesarsShopin valikoimista löytyy nykyään myös upeita indielakkoja. Delush Polish merkin lakat ovat kattavasti edustettuna ja tänään esittelenkin todella hienon Slice of Life kokoelman. Tämä kokoelma on Dexter tv-sarjan inspiroima ja sisältää seitsemän sarjan hengen mukaisesti nimettyä lakkaa.

Kaikki tämän kokoelman lakat ovat jellyjä. Jellylakkojahan voit aina kerrostaa cremelakan päälle täyden peittävyyden saavuttamiseksi. Itse en tuota tapaa kuitenkaan suosi koska jellyn kuuluu olla mehukas ja glitterlakoissa kerrostettu sandwich efektin saavuttamiseksi. Kaksi tai kolme kerrosta tuo lakkaan upeaa syvyyttä ja hehkua, kun taas cremen päälle kerrostettuna lopputulos jää mielestäni latteammaksi.

Kokoelman lakat ovat koostumukseltaan erittäin laadukkaita ja levittyvät hyvin. Ne vaativat 2-3 kerrosta hyvään lopputulokseen ja kaikille paitsi yhdelle riittää yksi kerros päällyslakkaa tasoittamaan pinnan.

Ja sitten itse asiaan…

 

 Born In Blood  – Verenpunainen jelly jossa eri kokoista ja muotoista punaista glitteriä. Ihanan mehukkaan näköinen lopputulos. Kuvassa kolme kerrosta lakkaa ja HK Girl top coat.
 Master of Disguise  – Suklaanruskea jelly/crelly jossa oranssin ja kuparinväristä glitteriä. Todella herkullinen ja uniikki. Kuvassa kaksi kerrosta lakkaa ja HK Girl top coat.
Dark Passenger  – Petrolinsininen jelly jossa runsaasti eri väristä hohtavaa glitteriä. Kuvat eivät todellakaan tee oikeutta tälle lakalle vaan holokimaltelu tässä lakassa on todella kaunista ja näyttävää. Kuvassa kolme kerrosta lakkaa ja HK Girl top coat.
Angel of Death – Musta jelly jossa eri kokoista valkoista glitteriä ja pientä punaista glitteriä. Punainen glitter antaa tälle lakalle kauniin säväyksen hehkuessaan mustan jellypohjan keskellä. Kuvassa kolme kerrosta lakkaa ja HK Girl top coat.
Time To Kill  – Violetti jelly jossa punaista, kuparista, oranssia ja pinkkiä glitteriä. Kynsillä jalokivimäinen ja kimalteleva lakka. Todella kaunis! Kuvassa kolme kerrosta lakkaa ja HK Girl top coat.
Tonight’s The Night  – Musta jelly jossa keltaista, neon pinkkiä ja turkoosia glitteriä sekä suuria pyöreitä hologlittereitä. Tämä kuivuu hieman karkeaksi, joten lisää kaksi kerrosta päällyslakkaa pintaa tasoittamaan. Kuvassa kaksi kerrosta lakkaa ja kaksi kerrosta HK Girl top coatia.
A Very Neat Monster  – Musta jelly jossa paljon eri mallista ja kokoista vihreää glitteriä. Tässä lakassa on kaunis vihreä kimallus joka muuttaa mustan pohjankin vihertäväksi. Siis aivan UPEA!! Kuvassa kolme kerrosta lakkaa sekä HK Girl top coat.

***Kaikki postauksessa mainitut tuotteet saatu ilmaiseksi. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista.

Jindie Nails – K.I.S.S. ja restock infoa

0

Jindie Nails on eilen lisännyt kauppaan aiemmin loppuunmyytyjä sävyjä joiden joukossa mm. kuvissa näkyvä K.I.S.S., oma yhteistyölakkani Pink Stilettos sekä Re-Fresh To Death.

Uusien sävyjen restock on tänään, maanantaina klo 20 suomen aikaa. Mukana jo aikaisemmin swatchaamani $^%t Just Got Teal ja limenvihreä ihanuus You Mad, Bro?.

Jindie Nailsin oma kauppa ei aina toimita lakkoja Amerikan ulkopuolelle. Kansainväliset jälleenmyyjät löydät täältä. Kannattaa myös seurata jindienails.com nettikauppaa sekä Jindie Nailsin FacebookInstagram ja Twitter sivuja.

 

 

Ja sitten lakkaan joka on K.I.S.S. (Keep it Simple, Stupid). Tämä kuuluu tulevaan Recover Me kokoelmaan.

”K.I.S.S. is a barbie pink cream/jelly loaded with copper and bronze shimmer, copper flecks, sparks of small scarlett hexagons and pink/gold shimmer.”

K.I.S.S. levittyy todella hyvin ja tasaisesti sekä peittää kahdella kerroksella. Tämä kuivuu pinnaltaan melko sileäksi j yksi kerros päällyslakkaa on riittävä tasaiseen lopputulokseen.

Kuvissa kaksi kerrosta K.I.S.S. lakkaa ja HK Girl pikakuivattaja.

 

 

***Lakka saatu ilmaiseksi. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista.

Sally Hansen Cuticle Rehab

0

Ihanaa lauantaita kaikille! Tänään minulla on kynsilakkojen sijaan esiteltävänä Sally Hansen Cuticle Rehab geelimäinen kynsinauhaöljy. Tämä tuote on pakattu kätevään tuubiin jossa on harja geelin levitystä varten. Olen tätä nyt jonkin aikaa testaillut ja olen aivan ihastunut!

Tämä on täydellinen päivittäiseen käyttöön ja auttaa pitämään kynsinauhat siisteinä kaiken aikaa. Pieni tuubi on helppo ottaa mukaan käsilaukkuun/meikkipussiin. Geelimäinen koostumus ja tiukasti sulkeutuva kierrekorkki tekevät tuotteen vuotamisen laukkuusi lähes mahdottomaksi. Vaikka olisit samanlainen rähmäkäpälä kuin minä niin tällä et saa suttua aikaiseksi. Tätä et voi kaataa kumoon ja saada öljyä ympäri pöytää ja vaatteillesi. Tämä on helppo ja turvallinen tuote käyttää päivän aikana aina kun kynsinauhasi kaipaavat hiukan hellimistä.

 

 

Tuotteen levitys on helppoa ja nopeaa! Purista tuubia kevyesti saadaksesi geeliä harjaosaan ja sivele kynsinauhoille. Sen jälkeen hiero tuote ihoon ja kynsille. Tämä kuivuu lähes välittömästi eikä jätä ihoa öljyisen tuntuiseksi tai tahmeaksi. Tuoksu on kevyt, raikas ja ”vihreä”. Tykkään! Kevyestä koostumuksesta huolimatta Cuticle Rehab kosteuttaa erittäin tehokkaasti eikä vaikutus haihdu ensimmäisen käsienpesun myötä.

Itse käytän tätä ainakin pari kertaa päivän aikana tai aina kun kynsinauhat näyttävät kuivilta. Minulla on pieniä lapsia ja pesen käsiäni todella monta kertaa päivässä. Joskus kynsinauhani näyttävät kuivilta jo puoleen päivään mennessä. Käytän tietenkin edelleen rasvaisia kynsinauhavoiteita iltaisin, mutta niidenkään teho ei riitä pitämään kynsinauhoja hoidetun näköisinä ympäri vuorokauden. Cuticle Rehab onkin siis ollut erittäin tervetullut tuotelisä käsienhoitooni. Tämän käyttö on vaan niin vaivatonta ja kosteutusteho on erittäin hyvä. Olen jäänyt täysin koukkuun. Ei tarvitse odotella kuivumista tai pyyhkiä ylimääräistä öljyä sormista. Nopea levitys ja menoksi!

Jos sinulla on helposti kuivuvat kynsinauhat jotka kaipaavat kosteutusta päivän mittaan suosittelen ehdottomasti kokeilemaan tätä tuotetta! Sally Hansen Cuticle Rehab (8,8 ml) on myynnissä K-Citymarketissa, Prismassa, Anttilassa ja Stockmannilla. Suositushinta on 9,90 euroa.

 

 

***Sally Hansen Cuticle Rehab saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi.

Tervetuloa Suomeen Dollish Polish! sekä ihana Penny…Penny…Penny…

0

Laadukkaat ja upeat Dollish Polish indielakat ovat juuri saapuneet CesarsShoppiin!!

Juhlistaakseni tätä uutista päätin lakata kynteni yhdellä Dollish Polish suosikillani eli kauniilla Penny…Penny…Penny… lakalla.

Kuvassa näkyy vanhanmallinen pullo koska olen ostanut oman lakkani heti sen tultua myyntiin yli vuosi sitten. Lakka on säilyttänyt erinomaisen koostumuksensa ja levittyi yhtä täydellisesti kuin ensimmäisellä käyttökerralla.

Penny…Penny…Penny… on persikkainen nude kupariglitterillä sekä ihanalla shimmerillä. Niin kaunis! Kuvassa kaksi kerrosta lakkaa ja HK Girl top coat.

 

 

***Lakka itse ostamani. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista.

Jindie Nails – You Mad, Bro?

0
Tänään taas yksi ihan uusi, pian julkaistava Jindie Nails herkku. Tämä on Seattle Seahawks joukkueen Super Bowl voiton inspiroima limited edition lakka.

Itse en missään nimessä ole Seahawks fani, mutta rakastan tätä lakkaa ja miksipä en olis tähän ihan hullaantunut? You Mad, Bro? on aivan mielettömän upea ja kirkas limenvihreä jossa on kevyt holoefekti. Tässä on erinomainen ja hyvin levittyvä koostumus. Peittää kahdella kerroksella ja kuivuu nopeasti.

Kuvissa kaksi kerrosta You Mad, Bro? lakkaa sekä HK Girl pikakuivattaja.

Jindie Nailsin oma kauppa ei aina toimita lakkoja Amerikan ulkopuolelle. Kansainväliset jälleenmyyjät löydät täältä. Kannattaa myös seurata jindienails.com nettikauppaa sekä Jindie Nailsin FacebookInstagram ja Twitter sivuja. Niissä esitellään paljon swatcheja ja pysyt kärryillä restock aikatauluista sekä kevään aikana julkistettavista ihanista uusista sävyistä!

Kynsieni malli ja pituus on taas muuttunut. Päätin ottaa tipit pois ja alkaa taas kasvattelemaan pituutta omiin kynsiin. Kynsissä on edelleen ohut geelaus ja sen aion pitääkin. En jaksa sitä liuskottuvien ja katkeilevien kynsien kanssa taistelua. Geelaus auttaa kasvattamaan kynsiin pituutta ja pitää ne kauniissa muodossa. Geelikerros on todella ohut, joten kynnet kuitenkin näyttävät ja tuntuvat luonnollisilta.

 

Kuva otettu päivänvalolamppujen valossa.
Kuva otettu päivänvalolamppujen valossa.
Kuva otettu suorassa auringonvalossa.
Kuva otettu suorassa auringonvalossa.

***Lakka saatu ilmaiseksi. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista.

Jindie Nails – $^%t Just Got Teal

0
Tämä upeus lakka on pian myyntiin tuleva Jindie Nails $^%t Just Got Teal. Aivan mielettömän hieno teal holo limenvihreällä hex glitterillä. Tämä on todella kaunis ja laadukas lakka. Levittyy erinomaisesti ja peittää lyhyet kynnet jo yhdellä kerroksella. Itse laitoin kaksi ja mielestäni se toinen kerros antaa lakalle tiettyä syvyyttä. Tämä oli tosiaan rakkautta ensi silmäyksellä! Nämä Jindie Nails luomukset ovat jatkuvasti toinen toistaan ihanampia!

Jindie Nailsin oma kauppa ei aina toimita lakkoja Amerikan ulkopuolelle. Kansainväliset jälleenmyyjät löydät täältä. Kannattaa myös seurata jindienails.com nettikauppaa sekä Jindie Nailsin FacebookInstagram ja Twitter sivuja. Niissä esitellään paljon swatcheja ja pysyt kärryillä restock aikatauluista sekä kevään aikana julkistettavista ihanista uusista sävyistä!

 

Jindie Nails $^%t Just Got Teal päivänvalolamppujen valossa.
Jindie Nails $^%t Just Got Teal päivänvalolamppujen valossa.
Jindie Nails $^%t Just Got Teal päivänvalolamppujen valossa.
Jindie Nails $^%t Just Got Teal suorassa auringonvalossa.
Jindie Nails $^%t Just Got Teal suorassa auringonvalossa.
Jindie Nails $^%t Just Got Teal suorassa auringonvalossa.

***Lakka saatu ilmaiseksi. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista.