Category: Brändit

KIKO 512

0

Ostin Black Friday viikonlopun alennusmyynneistä myös ensimmäiset KIKO lakkani ja swatchattuani nämä tikuille olin enemmän kuin tyytyväinen uusiin hankintoihini. Näitä(kin) on saatava lisää :D

Tämä on KIKO 512 jota heidän nettikaupassaan kuvaillaan sanoin ”Metallic rosy taupe”. Rosy ja taupe kyllä, mutta silloin kun kynsilakoissa käytetään sanaa metallic niin ymmärrän sen koostumuksena. Tämähän ei ole metallilakkaa nähnytkään vaan on selkeä creme hienolla pinkillä shimmerillä. Todella kaunis väri!

Tässä oli erittäin hyvä koostumus joka levittyi helposti ja tasaisesti. Peitti täysin kahdella kerroksella ja kuivui nopeasti. Tähän lakkaukseen käytin kerroksen Essie Nourish Me hoitolakkaa, kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta KIKO 512:sta ja lopuksi HK girl pikakuivattaja

 

 
***Lakka itse ostamani
 

Dance Legend Velvet 649

0

Tilasin MiNailsilta pari Dance Legend ihanuutta lisää ja tässä niistä ensimmäinen, Velvet 649 violetti mattalakka.

Tämä on aivan upean värinen, mutta ikävän hankala levittää. Kaljuuntuu ja kasaantuu paksuiksi ns. poimuiksi kynnen pintaan todella helposti. Tämän voisi teoriassa saada peittämään yhdellä kerroksella, mutta se on huomattavasti helpommin sanottui kuin tehty. Itse tarvitsin jokaiseen kynteen kaksi kerrosta. Parhaiten tämän sai levittymään ottamalla siveltimeen reilusti, ei liikaa lakkaa ja levittämällä sen todella nopeasti parilla kolmella tasaisella vedolla. Mitä tahansa teetkin, älä yritä korjailla ensimmäisen kerroksen kaljuja kohtia tai saat aikaan vaan suuremman sotkun. Anna kerroksen jäädä epätasaiseksi ja anna sen kuivua täysin ennen toisen kerroksen levitystä. Toinen kerros tasoittaa pinnan melko hyvin, mutta tämäkin pitää levittää ensimmäisen tapaan nopeasti tai lakka kuivuu paikoitellen paksuille kasoille. Älä korjaile myöskään kakkoskerrosta. Lakka alkaa vetäytymään kasoille jos vedät saman kohdan yli siveltimellä uudemman kerran.

Suurena plussana tämä lakka kuitenkin kuivuu läpikuivaksi todella nopeasti ja näyttää kuivana yllättävän tasaiselta. Lakka on niin kauniin värinen, että itse näen lopputuloksen pienen vaivan arvoisena. Tämä on kaikesta huolimatta ihana!

Kuvissa kaksi kerrosta Essie Nourish Me hoitolakan päällä.

 

 

 

***Lakka itse ostamani

 

Ensisilmäys Mavalan kevään 2015 kokoelmaan

0

Kunnon talvi ja lumipeite tekee vasta tuloaan ainakin täällä Satakunnassa, mutta kynsilakkamerkit elävät jo pitkällä keväässä. Kevätkokoelmat alkavat rantautua kauppoihin ja katseet kääntyvät kauniisiin pastellisävyihin. Mattalakat tekevät taas uutta tulemista ja myös Mavala on lähtenyt mukaan tähän trendiin julkaisemalla kauniin kuuden lakan kokoelman mattasävyjä vuoden 2015 kevätkokoelmassaan.

Testailin näitä pikaisesti muutamalle kynnelle ja ensivaikutelma oli seuraava. Kuten mattalakat yleensä myös nämä ovat hitusen hankalia levittää ja kuivuvat nopeasti. Pääsinkin parhaaseen lopputulokseen ottamalla reilusti lakkaa siveltimeen ja levittämällä nopeasti yhden vahvan kerroksen (Lavender sävy vaatii kaksi). Nämä lakat kaljuuntuvat helposti, joten samaa kohtaa ei kannata siveltimellä hingata kovin montaa kertaa. Reilusti lakkaa ja kynnen lakkaus muutamalla nopealla vedolla toimi kuitenkin ihan hyvin. Lopputulos saattaa kuivua hiukan raidalliseksi ja vielä kerros mattapäällyslakkaa tasoittaa mukavasti jos näin pääsee käymään. Jos mattapinta ei ole sinun juttusi voit aivan hyvin käyttää näiden kanssa myös kirkasta päällyslakkaa.

Tämän kokoelman sävyt ovat kauniin pehmeitä ja naisellisia sekä hyvä pigmenttisiä. Ajattelin myös kokeilla näillä leimaamista. Oikein kaunis ja sävyiltään onnistunut kevätkokoelma siis. Mielessä on jo ainakin pari erilaista lakkausta jotka aion näillä toteuttaa.

 

 

***Kokoelma saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi
 

Anastasia Beverly Hills = rakkautta

0

Viime aikoina olen kyllästynyt totaalisesti ohuisiin ja harvoihin kulmakarvoihini. Niinpä tulin siis tilanneeksi ensimmäistä kertaa Anastasia Beverly Hills tuotteita ja nyt olen ihan hurmiossa. Aivan loistavia tuotteita tälläisille kolme karvaa ristissä kulmakarvoille. Vuosia olen kärvistellyt pelkän kulmakynän kanssa ja hyväksynyt kulmakarvattoman kohtaloni. Nyt Anastasia Beverly Hills on kuitenkin avannut minulle oven aivan uuteen maailmaan jossa minullakin voi olla kauniit ja huolitellut kulmat.

Meikkikuvia katsoessa kiinnitän aina huomiota myös täydellisiin kulmakarvoihin. Monesti kuvia ja tutorialeja katsoessa huomasin myös, että usein ne kulmat ovat alussa kaikkea muuta kuin täydelliset ja todella usein mainitaan myös Anastasia Beverly Hills. Totesin siis tarvitsevani näitä taianomaisia tuotteita ja löysin itseni klikkailemasta niitä BeautyBayn ostoskoriin.

 

 

 

Ensin tilasin Dipbrow Pomaden medium brown värissä. Tuote on laadukkaan tuntuisesti lasipurkissa ja kansikin on kaunis. Tykkään! Purkki on pieni (4 g), mutta tätä tulee käytettyä niin vähän kerrallaan, että taitaa osta väristä kuivua purkin pohjalle ennen kuin on tullut edes käytettyä aivan loppuun. Ihastuin tähän niin, että tilaan jossain vaiheessa myös taupe värin.

Dipbrow on vedenkestävä, voidemainen kulmaväri jonka levitys on helppoa kunhan muistaa, että enemmän on vähemmän ja ottaa tuotetta siveltimeen todella pienen määrän kerrallaan. Itse käytän tämän kanssa ohutta synteettistä kulmasivellintä. Sillä on helppo tehdä tarkka raja ja pienen harjoituksen myötä oppii helposti säätelemään värin voimakkuutta ja häivyttämään sitä kauniisti. Toisin kuin kulmakynä Dipbrow pysyy minulla todella hyvin ja peseytyy kuitenkin helposti pois Philosophyn Purity puhdistusaineella.

 

 

Nälkä kasvoi syödessä ja Dipbrown erinomaisuuden jälkeen harhailin jälleen ostoksille. Seuraavaksi ostoslistalle pääsivät Anastasia Brow Wiz kulmakynä taas medium brown värisenä sekä kaksipäinen Highlighting Duo Pencil Matte Shell & Lace Shimmer kynä. Näiden käyttö on vielä harjoittelun alla, joten tarkempia käyttökokemuksia ja arvosteluja tulossa myöhemmin.

Himotuksen kohteena ovat edelleen myös Anastasian kulmageeli sekä pikkuiset sakset kulmien siistimiseen. Olen siis kehittänyt itselleni pienen täydelliset kulmakarvat -pakkomielteen sen sijaan, että yrittäisin tulla toimeen edelleen ainoastaan yhdellä kulmakynällä. No, näistä pakkomielteistä taitaa aika monella olla omakohtaistakin kokemusta ;)

 

 

Highlighting Duo Pencil swatchkuvassa kynää käytetty aika raskaalla kädellä.

Vielä yksi tuote tuli hankittua noiden edellämainittujen lisäksi koska tarvitsin ehdottomasti myös kauniin terottimen. Tässä erikoisuutena on irroitettava lisäosa joka mahdollista sekä medium, että jumbokokoisten kynien terottamisen. Tämä sopii siis kolmelle eri koolle ja käy kaikille Anastasian kynille.

 

.

Nyt jatkan tuotteiden kanssa harjoittelua, jotta saavutan vielä joskus tavoittelemani lopputuloksen. Palaan asiaan tulevaisuudessa tarkempien tuotearvostelujen ja käyttökokemuksien kera.

 
***Kaikki tuotteet itse ostamiani.

Haluan valkoisen holon…

0

Taas tälläinen pikapostaus, kun on sekunti aikaa kirjoittaa jotain. Nyt pitää kyllä ehtiä tekemään jonkinlainen postauspuskuri niin, että näitä juttuja olisi tuolla parin viikon edestä jonossa eikä tulisi turhia taukoja koska elämä :D

Kiirettä on pitänyt joulujuttujen kanssa ja lisäksi oli vielä tyttären 3-v synttärit heti joulun jälkeen. Ipanat onnistuivat myös saamaan serkuiltaan räkätaudin joululahjojen lisäksi ja nyt ovat kaikki kolme kipeitä eli hauskaa on riittänyt koko rahan edestä.

Sitten kynsiin. Olen jo pitkään miettinyt haluavani ihan puhtaanvalkoisen hololakan, mutta sopivaa ei ole vielä tullut vastaan. Nyt joulun jälkeen tuli kyllästyminen väreihin ja glitteriin joten halusin vuorostaan simppelin ja raikkaan lakkauksen. Sen valkoisen holon puutteessa päädyin seuraavaan lakkaukseen. Kaksi kerrosta F.U.N. Lacquer Diamond holo top coatia valkoisen shimmerin eli Wet n Wild Break the Ice lakan päälle ja lopuksi HK Girl pikakuivattaja. Eihän tästä nyt valkoista tullut, mutta hyvä kuitenkin.

Tällä lakkauksella mentiin monta päivää ja nyt voi taas hyvillä mielin laittaa kunnon glitterpommin uuden vuoden aatoksi ;)

 

 

 

***Käytetyt tuotteet itse ostamiani. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.
 

Vuoden viimeiset joulukynnet

0
Vielä viimeisetkin joulukynnet näytille ja nämä olivat oikeasti ne jouluaaton kynnet. Vihreä glitterupeus on Jindie Nails A Surprise Inside jota kuvissa on kaksi kerrosta Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakan päällä. Kiiltona kaksi kerrosta HK Girl päällyslakkaa.

Nimettömän kynteen tein kuusen pienistä kolmion mallisista paloista jotka leikkasin irti vesiastiaansa kuivumaan jätetystä vesimarmorointilevystä. Lisäsin glittereitä lakasta kuusenkoristeiksi ja lopuksi vielä vähän lunta valkoisella akryylimaalilla. Kynnen koristeluun sain ideat mymaynails ja Mucking Fusser Instakuvista.

 

Nyt ei sitten tule enää yhtä ainutta jouluista lakkausta näkyville. Kiitti, mulle riitti tätä lajia :D

Jindie Nails lakkoja voit tilata JindieNails.com kaupasta. Kauppa ei aina toimita lakkoja ulkomaille joten täältä löydät myös listan jälleenmyyjistä. Uusimmat uutiset, lakkajulkaisut ja restock infon löydät heidän FB ja IG sivuiltaan.

 

 
***A Surprise Inside saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Jindie Nails – Through the Eyes of a Child

0

Pikainen postaus jouluvalmistelujen keskeltä. Tämä lakka on ihan pakko näyttää juuri nyt koska se on niin ihanan jouluinen. Tämä on uusi Jindie Nails Through The Eyes of a Child lakka jossa on tolkuton määrä erilaista glitteriä shimmerisellä kirkkaalla pohjalla. Tässä on jopa candy canesin mallista glitteriä ja sydämiä. Tämä on enemmänkin glitter topper, mutta tätä voi hyvin käyttää yksinäänkin kuten minä tein. Lopputulos oli kauniimpi kuin kuvat antavat ymmärtää koska shimmerin hieno kimaltelu  ja hologlitterit eivät kuvissa oikein erotu.

Glitter tulee pullosta hyvin ulos kunhan muistaa kääntää pullon ensin hetkeksi ylösalaisin. Candy canesit vaativat hiukan onkimista, mutta muut tarttuvat siveltimeen suosiolla. Levitys ja koostumus olivat ihan hyviä, kun ottaa huomioon mikä määrä glitteriä tässä lakassa on. Jos tätä käyttää glitter topperina niin yksi kerros riittää ja se levittyy helposti ja tasaisesti. Jos lakkaat tällä yksinään tarvitset kaksi kerrosta ja paikoitellen voi glittereitä hiukan joutua töpöttelemään kynnelle. Ei kuitenkaan mitenkään hankala vaan ihan normaali glitterpommi levitykseltään siis.

 

 

Tähän lakkaukseen käytin Essie Beam Me ja Essie Sugar Daddy lakkoja luodakseni nuden pohjan, kaksi kerrosta Through The Eyes of a Childia ja kaksi kerrosta HK Girl pikakuivattajaa.

Jindie Nails lakkoja voit tilata JindieNails.com kaupasta. Kauppa ei aina toimita lakkoja ulkomaille joten täältä löydät myös listan jälleenmyyjistä. Uusimmat uutiset, lakkajulkaisut ja restock infon löydät heidän FB ja IG sivuiltaan.

 
***Through The Eyes of a Child saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Delush Polish Glam Squad ja jouluiset kynnet

0

Jouluisissa tunnelmissa mennään edelleen ja tänään vuorossa ihan uutta Delush Polishia Nue kokoelman Glam Squad lakan muodossa. Lakkatilaus saapui eilen postilaatikkoon ja heti oli pakko päästä lakkaamaan tällä ja näyttämään se teillekin :D

Tämä on häikäisevän upea metallinpunainen. Erinomainen levittää ja yksi kerros melkein riitti minun kynsilleni eli pigmenttiäkin on reilusti. Nopea kuivumaan ja ei sutannut siistiessä kynsinauhoja. Pysyvyydestä ja kynsien värjääntymisestä en sano vielä mitään sillä tämä lakkaus on edelleen kynsilläni. Päivittelen näitä tietoja tähän postaukseen sitten lähipäivinä.

Tähän manikyyriin käytin kerroksen Sally Hansen Nail Rehabia, kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta Glam Squadia ja lopuksi HK Girl pikakuivattaja.

Jäiset koristelut on tehty pientä nail art sivellintä käyttäen Dance Legendin valkoisella Mountain Snow tekstuurilakalla.

 

 

***Glam Squad ja Mountain Snow itse ostamiani. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.
 

Jindie Nails – O Holo Night ja leimausta

0

Ihanaa maanantaina! Nyt eletään sitä taianomaista vuodenaikaa, että jopa maanantait ovat ihania :D Posti saattaa tuoda Black Friday aleista tilattuja paketteja tai perheenjäsenille ostettuja lahjoja. Myös lakka nimeltään O Holo Night on aivan täydellinen juuri nyt.

Jindie Nailsin sivuilla lakkaa kuvaillaan näin ”This one is a blackened navy blue linear holo with violet/blue glass fleck shimmer and made with SpectraFlair, the most potent holographic pigment on the market.  This is opaque in 2 coats!”

Tämä levittyi erittäin hyvin, ei kaljuuntunut tai vetäytynyt kasoille ja ensimmäinen kerros oli jo hyvin peittävä. Tämä myös kuivui nopeasti eikä värjännyt kynsiäni. Valitettavasti kirkas auringonpaiste on tähän vuodenaikaan aika heikosti saatavilla oleva ilmiö, joten nyt pitää tyytyä päivänvalolamppujen valossa otettuihin kuviin. Voitte kuitenkin varmasti kuvitella kuinka näyttävä tämän lakan holoefekti olisi suorassa auringonvalossa.

Tähän lakkaukseen käytin kerroksen Sally Hansen Nail Rehabia, kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta O Holo Nightia ja HK Girl pikakuivattajaa.

 

Leimaukset on tehty OPI Love.Angel.Music.Baby lakalla, löllö XL stamperilla ja XL laatalla OB-M. Kivet ovat CesarsShopissa myytävästä Konad Pro Rhinestone Pallet Set 7 kiekosta. Nämä kivet eivät muuten sula HK Girl päällyslakan vaikutuksesta vaan ovat tavallisia halpisstrasseja laadukkaampia.

Jindie Nails lakkoja voit tilata JindieNails.com kaupasta. Kauppa ei aina toimita lakkoja ulkomaille joten täältä löydät myös listan jälleenmyyjistä. Uusimmat uutiset, lakkajulkaisut ja restock infon löydät heidän FB ja IG sivuiltaan.

 

 

***Kaikki postauksen tuotteet saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Dollish Polish – Redrum ja pientä koristelua

0

Ihanaa, joulukuu! Tämä on kyllä ihana aika vuodesta ja nyt saa ihan reilusti alkaa jo tekemään hiukan jouluisempia kynsiäkin :)

Tähän lakkaukseen käytin aluslakkoina Sally Hansenin Nail Rehabia ja Glisten & Glow Stuck On Blu!:ta.

Lakkasin kaikkiin kynsiin kaksi kerrosta Dollish Polishin ei niin jouluteemaisella Redrum hololakalla. Tämä on Halloween kokoelmasta ja ei valitettavasti ole enää saatavilla eli siis tähän ihastuneet joutuvat jännittämään ensi vuoteen tekeekö tämä lakka taas paluun. Kuvassa kaksi erittäin hyvin levittynyttä kerrosta. Kuivumisaika oli nopea ja kolmen päivän aikana lakkaus ei lohkeillut.

Nimettömän kynteen sain kimallusta Chaos & Crocodiles Fireside Nights glitterillä.

Lopuksi lisäsin muutaman punaisen ja kullanvärisen niitin sekä HK Girl pikakuivattajaa.

 

 

 

*** Redrum ja Fireside Nights itse ostamiani. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.