Author: RiaG

Uusi hiusväri

0

Pikapikapostaus tähän väliin koska halusin näyttää teille uuden hiusvärini. Päätin etten ole liian vanha leikkimään hiusväreillä. Sekoittelin Crestolin Color Gloss värejä ja lopputuloksen näette kuvassa!

Viikonlopun aikana luvassa uutta Color Clubia, Lynnderellaa ja yksi syksyn uusista IsaDora Color Crush sävyistä, joten käykääpä kurkkimassa niitäkin postauksia :)

 

 

Kirjoittaja RiaG
Kategoriat Hiukset

Chaos and Crocodiles – Fireside Nights

0

Tämä on ensimmäinen Chaos and Crocodiles lakkani ja olinkin tosi innoissani, kun tämä ihana indiemerkki tuli saataville myös tänne Eurooppaan. Fireside Nights on täydellinen glitter topper syksyyn. Se sisältää paljon leiskuvan punaista ja kultaista glitteriä eri kokoisena ja muotoisena.

Lakkasin kaksi kerrosta Fireside Nightsia IsaDora Loden Green lakkauksen päälle ja viimeistelin G & G HK Girl pikakuivattajalla.

 

Koostumus tässä lakassa oli mukavan ohut ja erittäin hyvin levittyvä. Kaksi kerrosta levittyi tasaisesti ja kynnelle tulevan glitterin määrää oli helppo hallita. Lopputulos oli sen verran tasainen, että en kokenut tarvetta käyttää Glitter Foodia pintaa tasoittamaan ennen top cotia.

Oman pulloni ostin Norway Nails nettikaupasta ja sieltä saat myös -10% alennuksen käyttämällä koodia POLISHAHOLIC. Chaos and Crocodiles lakkoja on saatavilla myös Mei Mei’s Signatures kaupasta.

 

***Kaikki tässä manikyyrissä käytetyt tuotteet ovat itse ostamiani. En hyödy linkkien klikkauksista tai alennuskoodien käytöstä mitenkään.

IsaDora Wonder Nail – Loden Green

0

Sain vähän aikaa sitten testattavaksi kaksi lakkaa IsaDoran upeasta Color Chock syyskokoelmasta. Ensimmäisenä esittelin teille Purple Reign lakan ja tällä kertaa vuorossa se toinen eli Loden Green. Tämä onkin aika erikoisen värinen tapaus. Pohjavärinä mutaisen vihreä harmaa jossa seassa paljon kultaisen vihreää hienoa shimmeriä. Vähemmän houkuttelevasta kuvauksestani huolimatta oikeasti todella upea lakka. Auringonvalossa lakan kaunis vihreä hohde tulee paremmin esiin.

Kuvassa kaksi kerrosta Loden Green lakkaa ja G & G HK Girl top coat.

 

Loden Green on koostumukseltaan erinomainen ja levittyy kuin unelma. Ei raidoitu eikä valu kynsinauhoille. Kaksi kerrosta riitti täysin peittävään lopputulokseen ja kuivumisaikakin oli pikakuivattajan kanssa erittäin lyhyt. Tämä ja Purple Reign ovat ehdottomasti saaneet minut himoitsemaan lisää IsaDoran lakkoja.

Jos etsit vähän erilaista tummaa lakkaa syksyyn niin käypä katsastamassa tämä. Pullossa ehkä hitusen tylsän näköinen, mutta kynnellä todella kaunis!

 

 

***Loden Green saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi. En hyödy tämän postauksen linkkien klikkauksesta mitenkään.

 

Käsien hoito – Osa 1

0

Näin talven, pakkasen ja kuivan sisäilman lähestyessä ajattelin esitellä teille tuotteita joilla pidän käteni ja kynsinauhani kunnossa. Teen tämän jutun kolmessa osassa ja ensimmäisenä vuorossa käsien pesu ja kuorinta. Minulla on herkkä ja todella helposti kuivuva iho. Kesällä selviän kevyemmällä rasvauksella ja välillä voi pitää jopa välipäiviä. Talvella taas käsien iho on aivan hilseilevän kuiva ja vaatii jatkuvaa kosteutusta. Ilman huolellista hoitoa rystysten iho repeilee verisille halkeimille, kun puristan kädet nyrkkiin ja kynsien viereiseen ihoon tulee jatkuvasti todella syviä ja kipeitä haavoja. Minulla on kaksi pientä lasta, kaksi koiraa ja hevostallilla vietän aikaa päivittäin pesemällä esimerkiksi kuraisia jännesuojia kylmällä vedellä. Pesen siis käsiäni usein ja ne joutuvat päivän mittaan aika kovalle koetukselle. Tässä kolmiosaisessa postauksessa esittelen vanhoja tuttuja ja erittäin hyväksi havaittuja tuotteita sekä itselleni uusia tuttavuuksia.

Normaalit käsisaippuat ovat varsinkin talvella aivan myrkkyä iholleni, joten olen etsinyt vähän luonnollisempia vaihtoehtoja. Vaihdettuani Urtekram Brown Sugar käsisaippuaan kynsien reunojen ihon halkeilu loppui täysin ja kädet eivät ole pesun jälkeen aivan niin rutikuivat kuin yleensä. Brown Sugar pesee käteni puhtaiksi ja tuoksu on mukavan mieto. Tämä saippua on minulla jatkuvassa päivittäisessä käytössä

 

Photo from urtekram.com

 

Uutena tuttavuutena minulle tuli kokeiluun LUSH Sultana of Soap palasaippua, jota LUSHin ihanat naiset minulle suosittelivat. Tämä olikin aivan täydellinen kuivalle iholleni. Vaahto on kermaisen ja ylellisen tuntuinen ja tuoksu aivan ihana. Yleensä käsien pesun jälkeinen kuiva ja kiristävä tunne on poissa. Tuoksu tässä on aika voimakas ja pysyy iholla melko pitkään. Itse olen herkkä monille pesuaineiden tuoksuille, mutta tämä ei tuntunut ärsyttävän nenääni ollenkaan. Testasin saippuaa vielä varmuuden vuoksi muutaman kerran pesemällä kädet tällä viimeiseksi illalla. Nukun kädet kasvojen lähellä ja haistoin tuoksun selvästi, mutta en kuitenkaan saanut siitä minkäänlaista reaktiota. Tätä saippuaa voit käyttää koko vartalolla ja bonuksena se saa kylppärisi tuoksumaan taivaalliselta!

 

 

Kuorin käsieni ihoa säännöllisesti ja yksi suosikeistani on Emännän Luomusokerikuorinta. Tämä tuoksuu niin herkulliselta supermakealta karamellilta, että joka käyttökerralla tekisi mieli myös maistaa josko tämä maistuu ihan yhtä ihanalta kuin tuoksuu. Tässä on melko karkearakeinen ja paksu koostumus. Tätä on helppo ottaa purkista sopiva määrä ja kuorintateho on hyvä. Kädet jäävät ihanan pehmeiksi ja tuoksuvat hetken herkkulliselta. Tuoksu ei kuitenkaan ole liian voimakas eikä jää tuoksumaan enää käsivoiteiden läpi. Tämähän on helposti saatavilla ihan marketeissa ja onkin taas yksi kestosuosikeistani.

 

Kuva täältä

 

Sain itselleni uutena tuotteena kokeiltavaksi myös LUSH Ocean Salt kuorinnan. Tässä on ihanan pehmeä, lähes kermainen koostumus, mutta silti kuorintatehoja on riittävästi. Ocean Salt jättää ihoni ihanan pehmeäksi ja kokeilin tätä myös niin etten laittanut heti perään käsivoidetta ja iho ei silti kuivunut kiristäväksi vaan tuntui edelleen pehmeältä. Tässä tuotteessa on pirteä sitruksen tuoksu joka jää hetkeksi iholle tuoksumaan, mutta ei tuoksu enää käsivoiteen läpi eikä missään vaiheessa ole hurjan voimakas. Tämähän on myös kasvoille tarkoitettu kuorinta ja siitä onkin tulossa oma postauksensa lähitulevaisuudessa.

 

Tässä oli siis ensimmäinen osa ”Kuinka hoidan käsiäni ja kynsinauhojani” postauksista. Eli kiinnitän huomiota käsisaippuoideni hellävaraisuuteen ja käytän kuorintatuotteita säännöllisesti. Kakkospostauksessa vuorossa on kynsinauhojen hoito ja niihin käyttämäni tuotteet.

 

***LUSH Sultana of Soap ja Ocean Salt kuorinta saatu kokeiltavaksi ilmaiseksi, muut mainitut tuotteet olen ostanut itse. En hyödy mitenkään linkkien klikkausista ja olen lisännyt ne tekstiin helpottaakseni tuotteista mahdollisesti kiinnostuvia lukijoitani löytämään tuotteet ja lisätiedot nopeammin.

Lynnderella – The One Who Got Away

0
No niin! Päivän toinen postaus :D Josko se homma tästä taas lähtisi käyntiin. Tämä on The One Who got Away Lynnderellan ”Once Upon a Prince and More Man Candy” kokoelmasta.

Kuvassa yksi reilu kerros The One Who Got Away lakkaa, jonka alla kaksi kerrosta Color Club Wicker Parkia ja päällä G & G HK Girl pikakuivattava top coat.

Tässäkin lakassa on erinomainen koostumus ja tämä levittyy helposti ja tasaisesti. Tämä glitter topper käy lähes minkä tahansa värin päälle. Glitteriä on paljon ja seassa on eri muotoja ja värejä niin, että jokaisesta kynnestä tulee aina erinäköinen kuin edellisestä.

 

Norway Nails kaupassa on myös upea valikoima indie lakkoja ja muita merkkejä. Koodilla ”POLISHAHOLIC” saat -10% alennuksen ostoksistasi. Kannattaa seurata myös kaupan Facebook ja Twitter sivuja.

 

 

***The One Who Got Away ja Wicker Park saatu ilmaiseksi kokeiltaviksi, muut käytetyt tuotteet olen ostanut itse. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista tai alennuskoodin käytöstä.

Color Club – Wicker Park

0

Tänään vuorossa lisää uutta Color Clubia. Tämä on Girl About Town syyskokoelman Wicker Park. Kaunis laventelin värinen creme. Laadultaan tämä on aivan loistava. Aivan pikkuisen raidoittuu ensimmäisellä kerroksella, mutta tasoittuu täydellisesti seuraavalla. Kaksi kerrosta riitti myös täyteen peittävyyteen. Omasta kokoelmastani ei löytynyt tälle dupea. Todella kauniin värinen lakka joka sopii käytettäväksi ympäri vuoden!

Kuvassa kaksi kerrosta Wicker Parkia ja G & G HK Girl pikakuivattaja.

 

 

 

 

Suomessa Color Club lakat ja myös uudet syyskokoelmat löydät Cesars Shopista. Kaupan Facebook-sivuja seuraamalla saat myös helposti tiedon uutuuksista ja tarjouksista!

 

 

***Wicker Park saatu ilmaiseksi, muut käytetyt tuotteet olen ostanut itse. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista.

 

Crazy Polish Lady – Another Mojito, Please!

0

Ihanaa viikonalkua kaikille! Tänään vuorossa portugalilaista indielakkaa Crazy Polish Ladyn tyyliin. Tämä on Another Mojito, please! Kuvassa kaksi kerrosta lakkaa sekä G & G HK Girl pikakuivattaja.

Tässä crelly lakassa on erinomainen koostumus ja se levittyy helposti sekä tasaisesti. Lähes kaikki Crazy Polish Lady lakat joita olen kokeillut, ovat olleet laadultaan loistavia. Nyt merkille on avattu myös nettikauppa ja tietoa uutuuksista saat myös Facebookista. Nyt kannattaakin käydä tuolla kaupassa katsastamassa myös uusi, kaunis syyskokoelma Seasons Falling.

 

 

 

***Another Mojito, please! saatu ilmaiseksi, muut käytetyt tuotteet olen ostanut itse. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista.

Sally Hansen Fuzzy Coat – 800 Tweedie

0

Sain kokeiltavaksi Sally Hansen Fuzzy Coat uutuuksia ja tässä niistä ensimmäinen, 800 Tweedie. Halusin tehdä näillä jotain muuta kuin koko kynnen lakkauksen ja tällä sävyllä päädyin tekemään teippimanikyyrin harmaan cremen päälle. Mielestäni tämä onnistui ihan hyvin ja lopputulos on oikein kivan näköinen. Lipaston päällä kokeiluvuoroaan odottaa vielä kaksi muuta sävyä ja nyt mietinkin kuumeisesti mitä kivaa niiden kanssa voisi tehdä.

Nämä lakat tuntuvat jakavan mielipiteet aika rajusti. Toiset tykkäävät ja toiset taas eivät voi sietää mokomia tikkulakkoja. Itse olin ensin vähän epäileväinen näiden suhteen, mutta kynnelle kokeiltuani totesin näiden olevan oikeinkin käyttökelpoisia efektilakkoja.

Kuvassa kaksi kerrosta Color Club Silver Lakea, kaksi kerrosta Tweedie lakkaa teipin avulla lakattuna sekä kerros G & G HK Girl pikakuivattajaa.

 

Levittyvyys näissä on erittäin hyvä koska tikkuglitter on lyhyttä ja hentoa. Kuvassa tosiaan kaksi kerrosta ja luulisin täyden peittävyyden vaativan 4-5 kerrosta. Itse miellän nämä enemmän glitter toppereiksi, joten en edes odota tämänkaltaisilta lakoilta sen suurempaa peittävyyttä. Teippimanikyyrissa tämä toimi oikein loistavasti vaikka raja ei luonnollisesti ole yhtä terävä ja tarkka kuin tavallisen lakan kanssa.

Mikäs on teidän mielipide näistä Fuzzy Coat lakoista?

 

 

***Tweedie ja Silver Lake saatu ilmaiseksi kokeiltaviksi, muut käytetyt tuotteet olen ostanut itse. En hyödy mitenkään postauksen linkkien klikkauksista.

Lynnderella – Mr. Pink

0

Terveisiä täältä yskimisen ja räkänokkien valtakunnasta. Lapset tulivat kipeiksi muutama päivä sitten ja isäntäkin on aika surkeassa kunnossa. Itse häilyn siinä rajamailla, että iskeekö tauti vai ei. Nyt kuitenkin kirjoitan tämän postauksen teille vaikka se olisi viimeinen tekoni ;D Tämä on Mr. Pink Lynnderellan ”Once Upon a Prince and More Man Candy” kokoelmasta.

Kuvassa kaksi kerrosta  A England Rose Bower lakkaa, kaksi kerrosta Mr. Pink lakkaa ja G & G HK Girl top coat.

 

 

 

Mr. Pink levittyi jälleen todella hyvin ja tasaisesti. Tässä on päävärinä pinkki ja lakassa on myös shimmeriä. Lisäksi lakassa on kivoja värikkäitä glittereitä pinkkien lisäksi, mutta näitä on sopivan vähän jotta ne tuovat mukavan ripauksen väriä sekä eloa tähän lakkaan.

Norway Nails kaupassa on myös upea valikoima indie lakkoja ja muita merkkejä. Koodilla ”POLISHAHOLIC” saat -10% alennuksen ostoksistasi. Kannattaa seurata myös kaupan Facebook ja Twitter sivuja.

 

 

***Mr. Pink saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi, muut käytetyt tuotteet olen ostanut itse. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista tai alennuskoodin käytöstä.

Try It On Tuesday: A England – Rose Bower

0

Taas on Try It On Tuesdayn aika ja en voi käsittää miten tämä herkku on lojunut laatikossa koko kesän kokeilemattomana. Tämä on siis hengästyttävän upea A England Rose Bower. Marjaisen punainen kaunotar hennolla scattered holo efektillä. Todella upea sävy. Levittyvyys on huippulaatua ja lyhyille kynsille saattaa riittää jopa yksi kerros, minä laitoin kaksi.

Kuvassa siis kaksi kerrosta Rose Bower lakkaa sekä G & G HK Girl top coat.

 

 

 

Ihana, ihana lakka! Jos et vielä omista tätä ja pidät punaisista lakoista niin laita ihmeessä tämä herkku ostoslistalle. Suomestahan A England lakkoja saa ostettua mm. Cesars Shopista josta minäkin ostin omani.

 

 

***Kaikki tähän manikyyrin käytetyt tuotteet olen ostanut itse enkä hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.