Onnistuin katkaisemaan kynnen kuvauskädestäni :( Viime kerrasta olikin jo kuukausia aikaa. Olen kyllä napsauttanut kulmia ja kynsiä poikki muutaman kerran oikeasta kädestä, mutta vasen on pysynyt kunnossa jo pitkän aikaa. Nyt kuitenkin lipsautin käteni autonovenkahvasta ja siinähän samalla lähti etusormen kynnestä kunnon kappale irti. Pahemminkin olisi tietysti voinut käydä ja nyt pystyin vielä jättämään jonkin verran pituutta kynsiin. Minun silmääni nämä ovat kuitenkin hitusen liian lyhyet ja näyttävät ihan töpöiltä. No onneksi kynnet kasvavat nopeasti takaisin kunhan olen varovainen enkä katko enää enempää.
Päätin sitten piristää töpökynsien ilmettä raikkaalla lakkauksella. Tämä oli tosi helppo ja nopea manikyyri. Pääsin myös käyttämään uutta ihanaa F.U.N. Lacquer Legendiä (limited edition) ja Essien kauniita kevätsävyjä.