Category: Brändit

Uudet Avon True Color Perfectly Matte huulipunat

2

Avon lanseerasi True Color Perfectly Matte huulipunat nyt kampanjassa 02/2016. Punista löytyy 15 upeaa sävyä. Ostin itselleni näytekoot kaikista sävyistä koska halusin päästä testailemaan niitä ja täytyy sanoa, että tämä uutuus on todellakin minun mieleeni. Avonin uudet mattapunat ovat koostumukseltaan kermaisia, levittyvät hyvin eivätkä kuivata huuliani lähes ollenkaan. Pysyvyys on myös hyvä. Ihanaa!
(lisää…)

Puna-valkoista pilkkua

4

Näin ovat kynteni siis takaisin neliskanttisessa muodossa. Pitkiä claw-kynsiä tulee kyllä ikävä, mutta nyt ei aika eikä energia riitä niiden ylläpitämiseen. Tein näistäkin kynsistä ensin hieman pidemmät ja sitten ajattelin varmaan ensimmäistä kertaa elämässäni, että ”hmm, mä haluan lyhyemmät kynnet” :D joten päädyin viilaamaan reilusti pituutta pois ja tässä sitä nyt ollaan.
(lisää…)

Uuden vuoden vampy kynnet

6

Joulukuu oli minulle niin kiireinen, etten ehtinyt paljon kynsien kanssa leikkimään. Suurimman osan ajasta olinkin nakukynsillä. Kahteen kertaan aloin huoltamaan kynsiä ja sain ainoastaan vasemman käden tehtyä. Oikea alkoi jo olemaan varsinainen horror minulle. Juuri ennen uudenvuodenaattoa päätin, että uutta vuotta ei kyllä oteta vastaan rumilla kynsillä ja väkersin väkisin molempien käsien kynnet kuntoon. Lakkaamaan ehdin vielä pari tuntia ennen puoltayötä. Eli selkeästi meikäläisen uudenvuodenjuhlinta ei ollut kovinkaan railakasta :P
(lisää…)

Glisten & Glow – Cocktails Anyone? Round 2 kokoelma

2

Aiemmin näytin teille ensimmäisen Cocktails Anyone? kokoelman lakat (postauksen löydät täältä) ja tänään vuorossa upea Round 2. Tämän kokoelman sävyt ovat hieman tummempia ja sopivat hienosti syksyyn ja talveen. Näissä on todella voimakas holo joka näkyy sisävalaistuksessakin, joten jopa näinä sateisina mutapäivinä voit piristää itseäsi kauniilla hololakalla. Itse tykkään näistä hulluna! Miettikää nyt esimerkiksi tummanruskeaa hololakkaa jossa se efekti on ihan kunnon linear holo. Niin hienoja ystäväiseni, NIIN HIENOJA!

(lisää…)

Glisten & Glow – Cocktails Anyone? Part 1 kokoelma

4

Vähän aikaa sitten Glisten & Glow julkaisi kaksi mahtavaa Cocktails Anyone? hololakka kokoelmaa ja tänään näytillä ensimmäisen kokoelman lakat. Part 1 lakkojen sävymaailma on kirkas ja kesäinen, mutta mielestäni tästä löytyy kivoja sävyjä myös syksyyn sekä kimaltelemaan kilpaa kirkkaiden talvihankien kanssa.
(lisää…)

Syyslookki – Inspired by Kathleen Lights for ColourPop

10

Ihanaa sunnuntaita! Tänään vuorossa meikkiä. Tämä postaus on yhteistyö toisen suomalaisen kauneusbloggaajan eli DiaryOfShopaholicin kanssa. Päätimme tehdä syksyiset meikkilookit ColourPop Where The Light Is luomivärinelikon ympärille. Itse olen viime aikoina ollut todella innostunut ColourPopin meikeistä ja seuraava paketti Lippie Stix ja Ultra Matte huulimeikkejä onkin jo matkalla.
(lisää…)

Essence the gel nail polish – 23 Wonderfuel

4

Kävin vähän aikaa sitten paikallisessa Halpa-Hallissa tutkimassa Essence tarjontaa ja viisi kynsilakkaahan sieltä tarttui mukaan. Tässä niistä ensimmäinen eli the gel nail polish 23 Wonderfuel. Näitä markkinoidaan pitkäkestoisina ja geelimäisen kiillon omaavina lakkoina. Nämä eivät myöskään vaadi UV-valoa kuivuakseen. Pitkäkestoisuuteen en voi kuitenkaan ottaa kantaa koska kynsissäni oleva geelaus tekee lähes jokaisesta lakasta pitkäkestoisen.
(lisää…)

Ihana KIKO 255

0

Syksy taitaa olla suosikki vuodenaikani mitä tulee kynsiin ja meikkeihin. Tummia ja dramaattisia sävyjä. Violettia, murrettua oranssia, punaista, herkullista ruskeaa … ihanaa!

Niinpä olinkin siis oikein tyytyväinen, kun sain tämän ihanuuden kynsilleni. KIKO 255 on upea tumma violetti holografisella micro-glitterillä. Tämä on niin kovin kaunis ja täydellinen kirkkaaseen syyspäivään, kun aurinko saa hologlitterin kimaltelemaan. Nämä kuvat on otettu päivävalolamppujen kanssa ja holoefekti on näyttävämpi auringonvalossa.

 

 

Tämä levittyi ensimmäisellä kerroksella hiukan epätasaisesti, mutta tasoittui mukavasti seuraavalla. Itse laitoin kolme ohutta kerrosta. Lyhyempiin kynsiin riittää kaksi kerrosta. Lakka kuivuu karkeaksi, joten tämä vaatii kerroksen tai kaksi päällyslakkaa. Kuivumisaika oli nopeahko ja poistaminen ei ollut tuskallista micro-glitter määrän huomioon ottaen. Kynsilläni on siis nyt taas geelaus, joten en käyttänyt aluslakkaa. Päällyslakkana normaaliin tapaan HK Girl. Minulla on käytössäni suoraan Glisten & Glowlta saatava versio.

 

***KIKO 255 itse ostamani.