Category: Brändit

Ensimmäinen Bette Box on täällä!

4

Uusi vuosi ja uusi kosmetiikkaboksi! Bette Box tuli siis LivBoxin tilalle ja muutti ilmettään täysin. Uudistusta ja parannusta myös sisältöön lupailtiin uuden Bette Boxin mainoksissa ja sähköposteissa. Itse lopetin LivBoxin tilaamisen viime vuoden kesällä koska kyllästyin jatkuvaan hammastahna/suihkusaippua/dödö/näytepussi laatikkoon. Päätin kuitenkin antaa Bette Boxille mahdollisuuden ja kuinkas tässä sitten kävi?
(lisää…)

Glisten & Glow harmaata ja RockNailStars vinyylit

2

Vihdoinkin tuli tehtyä sellaiset kynnet jotka ehdin/jaksoin vielä kuvatakin. On kyllä kaikki blogitaidot tämän hiljaisen blogivuoden jäljiltä niin ruosteessa, ettei paremmasta väliä. Kuvien otto ihan sähläystä, kuvien käsittely hidasta ja blogipostauksen kirjoittaminen vielä hitaampaa. Eiköhän tämä kuitenkin tästä taas käynnisty pikkuhiljaa :)

(lisää…)

Avon meikkihaaste

4

Avon kutsui minut mukaan meikkihaasteeseen jossa sain tehdä keväisen nudemeikin käyttämällä Avonin tuotteita. Minä osallistun haasteeseen omalla versiollani aurinkoisesta kevätmeikistä. Huomisesta, 14.4. lähtien haasteeseen osallistuneiden lookkeja löytyy Avonin FB-sivuilta ja pääset äänestämään myös omaa suosikkiasi. Tarkemmat äänestysohjeetkin löytyvät varmasti sieltä. Äänestäneiden kesken arvotaan Avon-tuotepalkintoja. Kannattaa siis osallistua!
(lisää…)

F.U.N. Lacquer – Glitzy Glam

2

Glitzy Glam on kaunis teal hololakka. Tämä on erittäin näyttävän värinen ja holokimaltelu kaunistaa lakkaa entisestään. Valitettavasti ei taaskaan osunut auringonpaistetta kohdalle sillä aikaa, kun tämä oli kynsilläni joten näytillä ainoastaan päivänvalolamppujen kanssa kuvatut kuvat.
(lisää…)

Essien kesäsinistä talveen

2

Nyt kun on vielä lunta maassa niin siniset lakat tuntuvat jotenkin vuodenaikaan sopivilta. Tänään siis vuorossa sinisävyinen manikyyri sekä jälleen kerran nopeat ja helpot koristelut. Muunlaisiin koristeluihin ei tällä hetkellä pysty/ehdi. Nuorin ipana on oikea ihmistornado ja ei ole pienintäkään toivoa saada kynsiään lakattua pojan ollessa hereillä. Eli helpoilla ja nopeilla kynsillä mennään edelleen :)
(lisää…)

Omat kynnet takaisin 2016 – Ensimmäinen kerta IBX hoidossa

4

Kynsien kasvatusprojektini on nyt päässyt kunnolla alkuun. Olen poistanut kynsiltäni ihan kaiken geelin ja ne ovat nyt paperinohuet. Olen kuullut paljon todella hyviä kokemuksia IBX hoidosta, joten päätin kokeilla sitä itsekin jos siitä olisi vaikka apua kynsien kasvatuksen kanssa. Edellispäivänä kävinkin hoidossa ensimmäistä kertaa ja nyt jaan teidän kanssanne vähän mietteitä siitä.

(lisää…)