Category: Brändit

IDUN Minerals Nail Polish – Agat

5

Turkumiitin goodiebagista löytyi IDUN Mineralsin kynsilakka Agat sävyssä. IDUN Minerals olikin minulle ihan uusi tuttavuus. Blogeissa olen tuotteita nähnyt, mutta en itse ole aiemmin kokeillut. Kyseessä on siis ruotsalainen mineraalimeikki sarja jonka tuotteista voit lukea lisää heidän nettisivuiltaan.

IDUN Mineralsin kynsilakat ovat koostumukseltaan 5-Free ja tällä hetkellä sävyjä löytyy 13 kappaletta ja lisäksi sarjalla on alus- ja päällyslakka. Pullon suuri korkki irtoaa helposti paljastaen pienemmän pyöreän korkin josta on helppo pitää kiinni.

(lisää…)

Ensimmäinen ColourPop tilaukseni

6

Viime aikoina ColourPopin ihania meikkejä on tullut näkökenttääni YouTubessa, Instagramissa ja Snapchatissa niin paljon, että pakkohan niitä oli itsekin päästä kokeilemaan. Tein siis pienen koetilauksen ja nyt olen minäkin aivan ihastunut merkin tuotteisiin. Tällä viikolla myyntiin tulevat uudet Ultra Matte Lip liquid lipstickit pakottavat kyllä tekemään uuden tilauksen ja pian. Myös luomivärejä on aika monta himotuslistalla.

Mitä siis valitsinkaan ensimmäiseen tilaukseeni?

(lisää…)

Matching Nails & Makeup – Äitienpäivä look

0

En olekaan hetkeen tehnyt postausta jossa on yhteensopivat meikki ja kynnet eli nyt oli hyvä aika tehdä sellainen. Tämä oli siis virallinen äitienpäivälookini. Minun piti ensin tehdä nude silmämeikki ja kirkkaanpunaiset huulet, mutta niin se suunnitelma taas muuttui kun huomasin laatikossa vielä käyttämättömänä lojuneen e.l.f. Disney Elsa paletin ja voidemaisen luomivärin (tilasin nämä eBayn ihmemaasta).

(lisää…)

IsaDora Eye Color Bar – 62 Surf & Sun (Kesä 2015)

0
Pari viikkoa sitten pääsin kurkistamaan mitä ihanaa IsaDoran Beach Club kesäkokoelma tuokaan tullessaan ja rakastuin palavasti kokoelman luomiväripalettiin (…ja muutamaan muuhunkin tuotteeseen).
Tässä paletissa on todella kauniit värit, jotka tuntuvat ihanan samettisilta. Sävyt eivät ole hurjan pigmenttisiä vaan sellaisia päiväkäyttöön sopivia, joten et ihan helposti onnistu näyttämään sirkuspelleltä vaikka tällä paletilla meikkaisitkin. Voidemainen luomiväri pohjustajana tuo värit kuitenkin tarvittaessa mukavasti esiin.

(lisää…)

piCture pOlish – Sizzle

2

 

Olen löytänyt uuden lempi pinkkini! Siis A-P-U-A miten hieno tämä on! Superkirkas pinkki jonka laatu huimaa päätä. Tämä levittyy kuin unelma ja peittää kahdella kerroksella. Kuivumisaikakin on nopea. Lakassa on myös hento scattered holo efekti joka näkyy vain kirkkaassa auringonvalossa.

Tästä ei paljon paremmaksi voi lakka enää tulla!

(lisää…)

Rimmel Lasting Finish 25H Powder Foundation

0

 

Ihanaa sunnuntaita! Naputtelaanpas nyt tämä välilehdellä yli viikon auki roikkunut postaus vihdoin valmiiksi näin viikonlopun kunniaksi. Eli tänään jutellaan Rimmel Lasting Finish 25H Powder Foundationista. Aiemmin olen esitellyt Lasting Finish 25H loistavan (siis parhaan!) meikkivoiteen ja Lasting Finish peiteaineen.

Jindie Nails – Red Velvet Revolver Re-formulated

0

 

Jaahas! Täällä ollaan taas. Meillä on vaihteeksi sairastettu. Tällä kertaa noroviruksen muodossa. Nyt alkaisi ihan oikeasti riittelemään nämä taudit. Vieläkään ei ole ihan voittajaolo, mutta pystyy sentään jo jotain tekemään. Mulla olisi teillekin vaikka mitä kivaa näytettävää kunhan vaan päivässä riittäisi tunnit kaiken tekemiseen. No ehkäpä tämä tästä taas lähtee käyntiin ja löydän hyvän rytmin työskentelyyn.

 

 

Tänään näytillä Jindie Nails Red Velvet Revolver Re-formulated. Tämä on viininpunainen jelly jossa on kultaista, hopeista ja holografista glitteriä. Tämä oli peittävämpi kuin odotin ja sain hyvän lopputuloksen jo kahdella kerroksella. Lakka levittyi tasaisesti ja glitterien asettelemiseen ei ollut tarvetta. Kuten yleensä käänsin pullon ylösalaisin ennen levitystä ja glittereitä ei tarvinnut sen jälkeen pullosta onkia.

Omasta kokoelmastani ei entuudestaan löytynyt vastaavaa lakkaa. Tämä on ihanan mehukas jelly jossa on mukavasti syvyyttä. Tykkäsin! Siis katsokaa nyt tuota pulloa, ihana!

Kuvissa kerros  Essie Nourish Me hoitolakkaa, kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta Red Velvet Revolver Re-formulatedia ja HK Girl pikakuivattaja.

Jindie Nails lakkoja voit tilata JindieNails.com kaupasta. Kauppa ei aina toimita lakkoja ulkomaille joten täältä löydät myös listan jälleenmyyjistä. Uusimmat uutiset, lakkajulkaisut ja restock infon löydät heidän FB ja IG sivuiltaan.

 

***Lakka saatu ilmaiseksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Uusimmat Dollish Polish ostokset

0

Täällä taas pitkästä aikaa! Energiatasoni on ollut aika pitkälti nolla jo hetken aikaa ja aikomuksena oli pitää pikku tauko ja ladata akkuja, mutta tyhjät ovat edelleen. Ei tällä tekemisen määrällä ole mahdollista ladata yhtään mitään, joten jatketaan hommia ;) Aloittelen näin postaamalla mihin aikaan sattuu ja kunhan saan näitä taas tuonne taustalle naputeltua enemmän valmiiksi  niin alan jälleen julkaisemaan ajastettuja postauksia aina samaan aikaan päivästä.

Sitten lakkoihin. Dollish Polish kokoelmani kasvoi taas kahdella pullolla, kun tilasin pari sävyä uudesta Pulp Fiction kokoelmasta. Nämä sävyt ovat postauksen julkaisuhetkellä edelleen saatavilla Dollish Polishin omasta nettikaupasta.

Aloitetaanpa English Mother F*ucker, Do You Speak It? lakalla.

Dollish Polishin sivuilla lakkaa kuvaillaan näin ”soft rose/berry shade has a subtle metallic sheen with a hint of red & pink glass flecks”.


Tämä oli lähes peittävä jo yhdellä kerroksellä, levitin kuitenkin kaksi. Tässä oli erinomainen ja helposti levittyvä koostumus ja kuivumisaika oli nopea. Tämä oli kynsilläni ainakin neljä päivää lohkeilematta. Laadukas lakka ja kaunis sävy jollaista ei kokoelmassani ollut ennestään. Tykkäsin myös siitä, että shimmer erottuu selkeästi myös kynnellä eikä ainoastaan pullossa.

Kuvissa kerros Essie Nourish Me hoitolakkaa, kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta English Mother F*ucker, Do You Speak It? lakkaa ja HK Girl pikakuivattaja.



 

Toinen tilaamani lakka on Zed’s Dead Baby, Zed’s Dead ja tätä sivuilla kuvaillaan näin ”a rich mossy olive green, loaded with green iridescent flakes & micro flakes”.

Tämä oli koostumukseltaan jellymäisempi, mutta peitti kuitenkin kahdella kerroksella. Koostumus tässäkin oli hyvä ja helposti levittyvä. Myös kuivumisaika oli nopea. Tämän lakan lastut erottuvat pohjan seasta kauniisti ja muutenkin pidän tästä vihreän sävystä erittäin paljon.

Kuvissa kerros Essie Nourish Me hoitolakkaa, kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta English Mother F*ucker, Do You Speak It? lakkaa ja HK Girl pikakuivattaja.

 

*** Lakat itse ostamiani. En hyödy linkin klikkauksista mitenkään.