Category: Brändit

Glam Polish – Fairytale Life Duo (Mei Mei’s Signatures Exclusive)

0
Olen jo vähän aikaa kuolannut upeiden Glam Polish lakkojen perään ja nyt vihdoin tuli hankittua kaksi. Onnistuin nappaamaan melko vauhdikkaasta restockista tämän Fairytale Life Duon joka on myytävänä ainoastaan Mei Mei’s Signatures kaupassa.

Siis apua miten upea tämä kaksikko on!! Ihania, ihania, ihania lakkoja!!

Princess Parking Only on lähes neon pinkki ja Beauty Queen on nyt upein omistamani violetti. Kuvat eivät tee näille oikeutta! Tämä on siis todella näyttävä kaksikko. Valitettavasti minulla ei ole Princess Parking Only lakasta kuvaa auringonvalossa, mutta samalla tavalla se kimaltelee kuin Beauty Queenkin. Molemmissa on siis kaunista holo micro-glitteriä.

Näissä oli myös erinomainen koostumus joka peitti lähes yhdellä kerroksella. Lakat levittyivät hyvin ja tasaisesti. Myös kuivumisaika oli normaali. Pidin molempia lakkauksia kolme päivää ja sillä aikaa lakka ei lohkeillut eikä muitakaan ongelmia ollut. Micro-glitterin vuoksi poistamisessa joutuu pikkuisen hinkaamaan, mutta poistokin on ihan helppo homma normaaliin glitterlakkaan verrattuna. Kumpikaan lakka ei myöskään värjännyt kynsiäni.

Molempiin lakkauksiin käytin kerroksen Essie Nourish Me hoitolakkaa, kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi ohutta kerrosta värilakkaa ja lopuksi HK Girl pikakuivattaja.

Duo ei ole tällä hetkellä myynnissä, mutta restock on kuitenkin tulossa, joten seurailkaapa Mei Mei’s Signatures FB sivua lisätietojen saamiseksi.

Jos eilinen postaus jäi näkemättä niin käypä vielä täällä vilkaisemassa mitä muutoksia on tapahtunut some sivujeni osoitteiden suhteen. Jos olet oikein superihana ja käyt myös tykkäämässä uudesta FB sivustani olen todella kiitollinen.

 

 

*** Lakat itse ostamiani. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.
 

Burt’s Bees Honey & Grapeseed Hand Cream

0

Sain joululahjaksi Burt’s Bees Tips ’N’ Toes Hand & Feet Kit pakkauksen ja siinä oli mukana myös Burt’s Bees Honey & Grapeseed Hand Cream käsivoide. Rakastuin tähän välittömästi ja pikkutuubin loputtua tilasin normaalikokoisen Lookfantastic.comista. Tämä on hiukan erilainen voide käyttää. Otan pienen määrän voidetta ja levitän se käsien iholle. Ensin tämä tuntuu todella vetiseltä, jopa limaiselta sulaessaan ihon lämmöstä. Hieron käsiä yhteen kunnes liukas tunne muuttuu tahmeaksi. Jatkan kunnes kädet tuntuvat niin tahmeilta, että niitä on vaikea hieroa yhteen. Sen jälkeen odotan pari minuuttia ja voide on täysin imeytynyt. Jos otat liikaa voidetta kerralla liukkaus ei katoa ja voide kestää pitkään imeytyä.

Tämä saattaa olla kosteuttavin voide jonka olen löytänyt päiväkäyttöön. Tehokas kosteutus ja nopea imeytyminen samassa voiteessa on aika harvinaista herkkua. Pitää vain muistaa niukka annostelu, jotta voide imeytyy. Jo pieni määrä tekee käsistä todella pehmeät. Olen käyttänyt tätä myös iltaisin Bliss Kiss Pure Nail Oilin seurana ja silloin kun olen levittänyt öljyä koko käsiin niin voide ei luonnollisesti imeydy niin nopeasti joten iltaisin käytössä ovat myös puuvillahanskat. Tässä on melko voimakas hunajan tuoksu eli jos et pidä hunajasta voi olla ettei tämä ole sinun juttusi. Itse pidän tuoksua miellyttävänä.

 

 

Ostin tämän voiteen siis Lookfantasticista ja sen jälkeen pakkaus on muuttunut tämän näköiseksi. En ole varma onko samalla muutettu voiteen koostumusta. Toivottavasti ei ole koska tämä on loistava juuri näin.

 

Ingredients: water (aqua, eau), simmondsia chinensis (jojoba) butter, vitis vinifera (grape) seed oil, glycerin, beeswax (cera alba, cire d’abeille), stearic acid, theobroma grandiflorum (cupuacu) seed butter, macadamia ternifolia (macadamia) seed oil, glucose, fragrance (parfum), sodium borate, xanthan gum, sucrose stearate, helianthus annuus (sunflower) seed oil, honey (mel, miel), rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, tocopherol, beta carotene, glucose oxidase, lactoperoxidase

 

***Käsivoide itse ostamani. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Delush Polish – Orchid Situation

0

Apua! Tänään on taas perjantai 13. päivä :O Juurihan sellainen oli viime kuussa! Minä lensin silloin sen kunniaksi komiasti persiilleni liukkaalla jäällä postilaatikolle kiirehtiessäni. Laskeuduin käsivarsi edellä jäätyneeseen lumipenkkaan raapien käteni verisille naarmuille. Reidessä oli myös pari viikkoa mojova mustelma joka oli sen verran turvoksissa, että näytti kuin ihon alle olisi tungettu puolikas tennispallo. Olisikohan tänään parempi pysytellä turvallisesti sohvalla koko päivä?

 

Ja sitten asiaan. Jälleen kerran kynsilläni oli Delush Polish lakka. Nämä vaan ovat niin ihania, että niitä on tullut viime aikoina osteltua enemmänkin. Tämä kaunokainen on Orchid Situation viime kesän Essence of Summer kokoelmasta. Lakkaa ei enää valmisteta, mutta sitä on tällä hetkellä edelleen saatavilla heidän nettikaupastaan alennettuun hintaan. Tämä väri on niin ihana ja sopii kauniisti ihonsävyyni. Vihreä/turkoosi shimmer tekee tästä myös uniikin. Minä tykkäsin ja paljon!

 

 

Koostumus tässä oli erinomainen. Lakka levittyi hyvin ja peitti kahdella kerroksella tosin pidemmät kynnet saattavat vaatia kolme kerrosta. Tämä kuivui supernopeasti ja ei lohkeillut kolmen päivän aikana. Poistaminen oli myös helppo operaatio ja tämä ei värjännyt kynsiä. Kuvissa kerros Essie Nourish Me hoitolakkaa, kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta Orchid Situationia ja HK Girl top coat. Niitit ovat Born Pretty Storesta.

 

***Orchid Situation itse ostamani. Niitit saatu ilmaiseksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.. 

Sally Hansen 18K Gold Hardener -kynnenkovettaja

0

Tänään on aika esitellä jokin aika sitten testiin saamani Sally Hansenin 18K Gold Hardener. Olen ennenkin maininnut etteivät kynnenkovettajat oikein sovi kynsilleni vaan aiheuttavat lähinnä kuivumista, liuskottumista ja katkeilua. Aiemmin kokeilemani Sally Hansen Nail Rehab oli kuitenkin niin loistava tuote kynsilleni, että uskalsin kokeilla tätäkin.

(lisää…)

Moo Moo’s Signatures – Diamond

0

Pieni pakkoloma on nyt tullut päätökseen ja pieni mies voi jo paljon paremmin. Vielä tarvitaan lääkkeitä, jotta hengitys kulkee vaivatta, mutta voiton puolella ollaan tällä erää. Aika ilkeä on kyllä tuo rs-virus pienellä vauvalla. Nyt on kuitenkin aika palata normaaliin päiväjärjestykseen koska postausaiheet alkavat jo uhkaavasti kasaantua.

Tänään onkin näytillä maanantain kunniaksi ihana hopea hololakka.

Mei Mei’s Signaturesin Mei Mei valmistaa huovutettuja pikkulehmiä ja muita suloisia olentoja ja myy niitä Moo Moo’s Signatures kaupassaan. Kauppaan on nyt lisätty myös Mei Mein itse valmistamia Moo Moo’s indielakkoja ja tämä on merkin ensimmäinen julkaistu lakka Diamond.

 

 Tämä on todella kimalteleva ja metallinen hopea holo johon hopeiset pienet flakiet tuovat lisäkimallusta. Tietyssä valossa tämä on lähes peilimäisen metallinen ja hopealastut kimaltelevat kauniisti vaikka holoefekti ei näkyisikään. Holo tässä on kuitenkin tarpeeksi voimakas näkyäkseen heikommassakin valaistuksessa. Tämä ei siis missään nimessä ole tavis hopeaholo vaan todellakin timanttisen upea ilmestys!

Koostumus tässä oli aivan erinomainen. Hyvin peittävää ja levittyi kuin unelma. Kaksi kerrosta riitti peittämään ja kuivumisaika oli normaali. Pidin tätä lakkausta kolme päivää ja siinä ajassa lakasta ei lohjennut pientäkään palaa ja poisto-operaatio oli myös helppo. Jos ei kaikesta tuosta hehkutuksesta jo selvinnyt niin olen aivan rakastunut tähän lakkaan! Seuraavaksi kokeilen tätä leimausten pohjalla.

Kuvissa kerros Essie Nourish Me hoitolakkaa, kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta Diamondia ja HK Girl top coat.

Lakka on tällä hetkellä kaupasta loppu, mutta varmistin Mei Meiltä ennen postauksen kirjoittamista, että Diamond palaa valikoimiin uusien lakkasävyjen kera. Lisätietojen saamiseksi kannattaa seurailla Moo Moo’s Signaturesin FB sivua.

 
***Diamond itse ostamani. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Jindie Nails – Baby Love, My Baby Love

0

Ihanaa torstaita kaikille! Viikonloppu on jo taas melkein täällä.

Tänään esittelen teille Jindie Nails lakan joka on niin uusi, ettei se ole tullut vielä edes myyntiin. Tarkkaa päivämäärää tämän lakan saapumiselle minulla ei vielä ole, joten jos tämä herättää ”pakkosaadahetinyt” -reaktion niin seuraile Jindie Nailsin FB-sivua ja Instaa niin ei mene restock aika ohi.

Tämä on siis Baby Love, My Baby Love joka on aivan ihastuttava läpikuultava persikkapinkki glitter lakka kauniin shimmerisellä pohjalla. Tämä lakka todellakin hehkuu ja kimaltelee! Yksinään käytettynä tämä on kepeän herkkä ja naisellinen. Aivan täydellinen kevät ja kesälakka.

Koostumus on melko ohut ja helppo levittää. Ohut koostumus antaa myös armoa kerrosten määrässä ja kolme kerrosta ei ole kynnellä tolkuttoman paksu, eikä myöskään täysin peittävä. Tätä voit kerrostaa myös toisen värilakan päälle saadaksesi peittävämmän lopputuloksen. Itse käytin tätä yksinään koska niin se on minusta kauneimmillaan. Pullon käänsin hetkeksi ylösalaisin ennen levitystä. Isoimmat glitterit kaipasivat hiukan kalastelua, mutta muuten lakka levittyi niin tasaisesti, että glittereitä ei tarvinnut asetella kynsille.

 

Kuvissa kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kolme ohutta kerrosta Baby Love, My Baby Love lakkaa ja Rica Glossy Glam top coat.

Jindie Nails lakkoja voit tilata JindieNails.com kaupasta. Kauppa ei aina toimita lakkoja ulkomaille joten täältä löydät myös listan jälleenmyyjistä. Uusimmat uutiset, lakkajulkaisut ja restock infon löydät heidän FB ja IG sivuiltaan.

 

***Lakka saatu ilmaiseksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Rimmel Lasting Finish 25H Foundation with Comfort Serum ja Lasting Finish Concealer

0

 

Tänään on aika näyttää kuinka hyvin Rimmel Lasting Finish 25H Foundation with Comfort Serum ja Lasting Finish Concealer peiteaine minun kasvoillani toimivat.

Alla olevia kuvia ei ole muokattu tai käsitelty rajausta ja tekstin lisäämistä lukuunottamatta millään tavalla. Eli tämän meikkivoiteen ja listattujen meikkituotteiden kanssa lopputulos on juuri niin kuulas ja tasainen kuin viimeinen kuva antaa ymmärtää.

(lisää…)

Sally Hansen Luxe Lace – Eyelet ja Ruffle

0

 

 

Tänään vuorossa toiset kaksi Sally Hansen uutuutta jotka sain kokeiluun. Nämä ovat kevään 2015 Luxe Lace kokoelman valkoinen 830 Eyelet ja musta 840 Ruffle.

Molemmissa on ainoastaan yhtä väriä matta hex-glitteriä eri kokoisina hippuina. Koostumus näissä oli hyvä ja helppo levittää. Kahdella kerroksella kynnelle tuli tarpeeksi glitteriä ja niitä ei tarvinnut pullosta onkia. Halusin glitterin tulevan kauniisti esiin ja levitinkin näitä molempia läpikuultavan nudepohjan päälle.

 

 Nämä ovat siis erittäin yksinkertaisen näköisiä ja helppokäyttöisiä glittereitä. Itselläni on muutamakin mustavalkoinen glittersekoitus, mutta näitä ennen ei ollut yhtään koko valkoista tai mustaa joka olisi näin perusjuttu. Kaikissa on mukana joko kimaltavaa glitteriä tai eri muotoisia glittereitä. Joskus yksinkertainen on kuitenkin hyvä juttu! Jos sinulla ei ole mustavalkoista glitteriä saat sellaisen levittämällä kerroksen näitä kumpaakin. Pientä extraa voit lisätä lakkaukseesi käyttämällä näitä liukuvärin päällä tai levittämällä alle ensin kerroksen kimaltavaa glitterlakkaa. Itse pidinkin näistä juuri sen vuoksi, että eri käyttömahdollisuuksia näissä on todella paljon.

Molemmissa lakkauksissa pohjana kerros Essie Beam Up aluslakkaa ja kerros Essie Sugar Daddya. Sen jälkeen kaksi kerrosta glitteriä ja HK Girl pikakuivattaja.

Mustan Ruffle lakan alla etu- ja pikkusormen kynsissä lisäksi kerros kimaltavaa OPI In True Stefani Fashion glitterlakkaa.

Sally Hansen Luxe Lace kausikokoelman lakat tulevat myyntiin helmikuun aikana ja 11,8 ml pullon suositushinta on 9,50 euroa.

 

***Lakat saatu ilmaiseksi kokeiltaviksi.

Illamasqua mattahuulipunat – Eurydice ja Scandal

0

 

 

 

Päivän pidentyvät ja aurinko alkaa paistaa, kevät lähenee! On siis aika ottaa ihanat, kirkkaat huulipunat taas käyttöön. Illamasquan mattapunat Eurydice ja Scandal ovat ihan suosikkejani kevään vastaanottoon.

Nämä ovat siis mattapunia ja todella kuivia sellaisia. Kuivuus tuntuu selkeästi kun levität punaa huulille suoraan puikosta. Sama fiilis kuin minulla on MAC Ruby Woo punan kanssa. Käytänkin näissä apuna sivellintä siistin lopputuloksen saavuttamiseksi. Huulilla nämä eivät kuitenkaan tunnu järkyttävän kuivilta vaan enemmänkin kermaisilta ja pysyvyät kuin tauti.

 

 

Eurydice on kirkas pinkki ja olen huomannut tämän jättävän meikinpoiston jälkeen vielä hiukan sävyä huulille. Minua tämä ei haittaa ja se tuokin omille vaaleille huulilleni lähinnä tervettä hehkua. Mainitsemisen arvoinen asia kuitenkin koska kaikki eivät tykkää värjäävistä punista.

Scandal on lämmin koralli pinkki ja olen niin rakastunut tähän sävyyn! Tämä on vaan niin täydellinen puna minulle. Kuivuus tässä on sama, mutta tämän en ole huomannut tahraavan huulia.

Molemmat punat ovat ihanan kirkkaita ja upeita sävyjä jotka piristävät koko ilmeen ja tuovat sopivasti keväistä tunnetta koko oloon!

Illamasquan tuotteita saa nykyään muuten ilman postikuluja (kun tilauksen arvo on yli 14 euroa) BeautyBaysta.

 

***Eurydice ja Scnadal itse ostamiani. Linkin klikkaaminen ei hyödytä minua mitenkään.

 

Delush Polish – A Night in the Asylum

0

Tänään vuorossa jälleen yksi järkyttävän ihana Delush Polish lakka. Tämä on A Night in the Asylum joka on Scream Supreme kokoelmasta. Jos olet indielakkojen ystävä ja et ole vielä käynyt tutkimassa tämän kokoelman antia, niin suosittelen tekemään niin mahdollisimman pian. Kokoelma on nimittäin todella upea!

(lisää…)