Category: Brändit

ABC Challenge – A is for Age Of Aquarius

0
Kuten osa varmaan huomasikin olen jo kertaalleen postannut tämän aloituksen ja kuvan, mutta päätin liittyä lähes samanlaista haastetta tekevään ABC Challenge-ryhmään ja aloitan nyt siis koko homman alusta. Laiska kun olen, niin en jaksanut valita uutta A-lakkaa vaan käytän nyt samaa. Alkuperäinen postaus löytyy täältä.
Kirjoitamme kerran viikossa aina keskiviikkoisin. Säännöt ovat yksinkertaiset: valitse lakka, merkki tai nail art-tyyli joka alkaa aina kyseisellä kirjaimella. Jos kiinnostuit niin mukaan voi aivan loistavasti liittyä tässäkin vaiheessa. Ota reippaasti yhteyttä Kimber’s Lacquer Cornerin Kimberiin ja tule mukaan hauskaan joukkoon :)

 

Golden Rose Matte Velvet – 103

0

Löysin Seppälän alekorista Golden Rose merkkisiä kynsilakkoja 50 sentin kappalehintaan ja nappasin mukaani sinisen Velvet Matte lakan sävyssä 103. Ajattelin, että tuohon  hintaan en tee konkurssia vaikka lakka olisi ihan surkea. 9-vuotias sisarentyttäreni ottaa myös ilolla vastaan kaikki lakat joita hänelle annan, joten sitä ei tarvitse edes pois heittää jos en haluaisi omaan kokoelmaani jättää.

Tämä lakka kuitenkin yllätti minut positiivisesti. Se levittyi hyvin, peitti jo yhdellä kerroksella (laitoin kuitenkin kaksi) ja kuivui nopeasti. Sävykin on kaunis. Pinta ilman top coatia kuivui kauniin puolimattaiseksi. Minulla ei ole liikaa sinisiä lakkoja, joten tämä ei lähtenyt uuteen kotiin vaan pääsi lipaston halpislakkalaatikkoon muiden  kaveriksi.

 

 

Urtekram käsisaippuat

0

Viime vuoden tammi-helmikuussa käsieni iho alkoi olla aika kammottavassa kunnossa. Kynsinauhojen sivussa oli syviä, kipeitä haavaumia ja rystysten iho repesi verille jos kädet puristi hiukankin tiukemmin nyrkkiin. Osasyynä tähän oli tietysti pakkaset, mutta suurin syy jatkuva käsien pesu ja liottaminen pienen vauvan hoidossa. Silloin vaihdoin tavalliset käsisaippuat luonnonmukaisiin tuotteisiin toivoen, että ne olisivat hieman hellempiä iholleni ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Ostin kylpyhuoneeseen Urtekram Brown Sugar käsisaippuan ja keittiöön Nordic Birch pullon. Näiden hankkimisen jälkeen ihoni kunto alkoi nopeasti parantua ja sormenpäät sekä kynsinauhat eivät ole tämän jälkeen halkeilleet. Vaihtoehtoja näille toki on, mutta olen niin tykästynyt näihin kahteen, etten ole vielä innostunut muita käsisaippuoita kokeilemaan. Näissä on mieto tuoksu ja nämä ovat myös helposti saatavilla läheisessä Prismassa, joten en joudu edes tilauksia odottelemaan.

Oletko sinä kokeillut luomu tai luonnonmukaisia saippuoita?

 

 

 

Kuvat: urtekram.fi

OPI – On Her Majesty’s Secret Service

0

Tähän mennessä olen tilannut ainoastaan kaksi lakkaa OPI Skyfall Holiday 2012 kokoelmasta ja tässä toinen niistä eli On Her Majesty’s Secret Service.

Sini-harmaa shimmerlakka on täynnä pientä moniväristä microglitteriä. Lakka vaihtaa hauskasti väriä valaistuksen ja asennon muuttuessa. Koostumukseltaan tämä on läpikuultava ja peittävyyteen tarvittiin kolme ohutta kerrosta. Kuivumisaika Inm pikakuivattajan kanssa oli kuitenkin nopea. Ei siis mitään moitittavaa, todella kaunis lakka!

 

Vihertävää kultaa

0

Vaihteeksi taas kultainen lakkaus. Jotenkin väri vaan sopii parhaiten näin joulunaikaan. Alla taas kaksi kerrosta Color Club Editorialia ja päällä reilu kerros Color Club Sultry Diva kultaista glitterlakkaa. Ihanan hohtava kokonaisuus. Editorial toi kultaiseen glitteriin vihreän vivahteen ja pinta jäi tässä yhdistelmässä hauskan hiekkaisen oloiseksi.

Ajattelin tämän lakkauksen poistamisen olevan todella tuskaista, mutta se lähti pois ihan helposti. Taidan joskus uskaltaa kokeilla Sultry Divaa kaksikin kerrosta ihan yksinään.

 

 

Winterlicious – Jouluisia kysymyksiä ja vastauksia

0

Elisabeth Union Nails -blogista haastoi minut mukaan kivaan jouluiseen ja talviseen kyselyyn joka on lähtöisin YouTubesta. Itse en tällä kertaa haasta ketään, mutta halukkaat voivat tästä kopioida jutun omaan blogiinsa :)

1. Lempi talvikynsilakat?
– Tummemmat ja varsinkin punaiset lakat, esim. OPI Don’t Toy With Me. Jouluaattona lakataan perinteisesti China Glazen Ruby Pumps lakalla.

2. Lempi talvihuulituotteet?
– Ympäri vuoden Burt’s Bees Honey Lip Balm.

3. Eniten käytetyt vaatteet talvella?
– Pitkä toppatakki ja UGG kengät.

4. Eniten käytetyt asusteet?
– Varmaankin pipo ja iso kaulahuivi.

5. Lempituoksut tai kynttilät?
– Nenäni ei kestä tuoksukynttilöitä, mutta tavallisia kynttilöitä on paljon ympäri kotia ja pihalla lyhdyissä. Tuoksuna vastapaistetun piparkakun tuoksu on vastustamaton.

6. Lempijuoma?
– Näin joulun aikaan tietysti glögi ja joulutee sekä punaviini.

7. Lempi jouluelokuva?
– Sen verran aina lapsettaa, että Yksin Kotona 1 ja 2 saa minut aina joulumielelle ;) Jouluaattona pitää tietysti katsoa lumiukko piirretty.

8. Lempi joululaulu?
– Niitä on paljon, mutta tällä hetkellä autossa soi Alvin & The Chipmunks ;D Niitä vanhempia lauluja, ei uusia renkutuksia. Oiskohan nuo 60-luvulta?

9. Lempi jouluruoka ja herkku?
– Koko jouluateria tietysti. Kinkku, laatikot, rosolli, graavi lohi jne. sekä herkuista Joulusuklaa.

10. Lempi joulukoriste?
– Joulukuusi

11. Mikä on ykkösenä joululahjalistallasi?
– Minulle on vaikeaa päättää mitä haluaisin lahjaksi, kun haluan niin paljon tai en mitään. Sanotaan nyt kuitenkin näin kliseisesti, että onnellinen vuosi 2013 :)

12. Mitkä ovat joulusuunnitelmasi?
– Mennään perheen kanssa vanhempieni luo jouluaterialle ja siitä kaikki yhdessä siskoni luo jakamaan lahjat ja istumaan iltaa.

 

Color Club Ho-Ho Holly

0

Mikäs sen paremmin tähän vuodenaikaan sopisi kuin vihreä kynsilakka. Ho-Ho-Holly on Color Clubin uudesta Winter Affair Holiday 2012 kokoelmasta johon kuuluu myös viisi muuta upeaa lakkaa.

Ho-Ho-Holly on kullanhehkuinen vihreä foil lakka. Tämä peittää erinomaisesti kahdella kerroksella ja kuivuu nopeasti.

Kuvassa: OPI Natural Nail Strengthener x2, Ho-Ho-Holly x2 ja päällä kuivattamassa INM Out The Door pikakuivattaja. Color Clubin lakan ja Out The Door pikakuivattajan löydät myös CesarsShopista.


Muistakaapa myös katsastaa CesarsShopin FB-sivu. Sieltä löydätte joulukalenterin ja joka luukusta paljastuu kiva yllätys kyseiselle päivälle.

 

 

Diorshow New Look setti

0

Blogin ulkoasun päivitys on edelleen kesken, mutta kirjoitetaan postaus välillä. Nyt joulukuussa kaikki jutut tulevat olemaan tavalla tai toisella joulu/juhlateemalla. Yritän saada aikaiseksi jopa kynsikoristeluja, mutta ainakin lakkaukset tulevat olemaan joulun aikaan sopivia.

Aloitetaan tämä teemakuukausi esittelemällä yksi Diorin joulupakkauksista eli Diorshow New Look ripsiväri ja Grège miniviisikko setti. Omani ostin Emotionista hintaan 39 euroa. Itse en ollut vielä kokeillut New Look ripsaria enkä myöskään omistanut Grège viisikkoa, joten pakkohan tuo setti oli ostaa.

 

 

New Look ripsivärissä on yllättävän pienikokoinen kumiharja jota on helppo käyttää suttaamatta väriä luomille. Ensimmäisellä kokeilulla massaa tuli ripsille ehkä hiukan liikaa kerralla ja jouduin työstämään ripsiväriä normaalia enemmän. Lopputulos oli kuitenkin hyvä ja ripsiin tuli lisää näyttävyyttä. Uskon myös, että New Look on parhaimmillaan vasta parin viikon päästä avaamisesta kuten useimmat muutkin ripsivärit.

 

Dior on nimennyt pienikokoisen harjan nano-brushiksi ja sen luvataan erottelevan ja tuovan lisää pituutta sekä voluumia ripsiin. Kirjoittelen tästä vielä ihan oman postauksensa kunhan ehdin ripsiväriä hetken käyttämään ja oikein kunnolla testailemaan. Ensivaikutelma tästä ripsiväristä oli kuitenkin oikein hyvä.

New Lookin lisäksi pakkauksessa on minikokoinen viisikko Grège sävyssä. Tänään kokeilin myös tätä ensimmäistä kertaa ja tykkäsin oikein kovasti. Sävyt ovat samettisia ja pigmenttisiä. Luomivärit levittyvät luomelle kauniisti ja häivyttäminen on helppoa.

 

 

Paletin vasen puoli on lämpimämpi ja oikea puoli kylmä. Keskimmäinen sävy on melko neutraali. Itse käytin tänään paletin vasenta puolta ja keskimmäistä sävyä. Ainakin niitä yhdistämällä tuli lämminsävyiselle iholleni sopiva meikki joka myös näkyi hyvin. Tässä paletissa on monikäyttöiset sävyt joilla saa sekä tumman, että melko nuden lopputuloksen. Lopuksi vielä kuva tämän päivän meikistä. Pitää kyllä opetella kuvaamaan noita meikkauksia hiukan paremmin ja niin, että sävyt myös toistuu kuvissa kunnolla. Tästä kuvasta tuli ihan ok, mutta aika harvoin olen meikkikuviin tyytyväinen ja siksi niitä näkyykin täällä vähän vaikka olen monia meikkejä kuvannut.

 

Color Club Oooooo La La ja Snow-Flakes

0

Tällä kertaa halusin kynsilleni jotain vaaleaa ja raikkaampaa lookia. Päätin siis yhdistää Color Club Oooooo La La (Spring 2009 Femme Fatale kokoelma) ja Color Club Snow-Flakes (Holiday 2012 Winter Affair kokoelma) lakat.

Lakkasin ensin kaksi kerrosta helmiäisvalkoista Oooooo La La lakkaa ja sen päälle kerros Snow-Flakes lastulakkaa. Snow-Flakesia olisi voinut laittaa vielä toisenkin kerroksen, mutta pelkäsin kuivumisajan olevan pitkä. Lastulakka tuo valkoisen päälle ihanan hohdon ja Snow-Flakes ei näytä ollenkaan niin lämpimältä kuin pullossa.

Valitettavasti kamera onnistuu toistamaan vain murto-osan siitä miten monivivahteinen tuo yhdistelmä oikeasti on ja pinnan hieno vaaleanpunainen hohde jää kokonaan näkymättä.

 

Color Club – Berry and Bright

0

Color Clubin uuden Winter Affair kokoelman Berry and Bright on upea shimmer-microglitter punainen lakka. Kylmän, marjaisan punainen ja hehkuva väri. Peitti hyvin jo yhdellä kerroksella. Poistaminen oli hiukan normaalia tahmeampaa runsaan shimmerin ja micro-glitterin vuoksi, mutta ihan hyvin Maybellinen vihreällä kynsilakanpoistoaineella homman sai hoidettua kuitenkin.

Todella kaunis ja näyttävä sävy vaikka pikkujoulujuhliin tähän aikaan vuodesta :) Minua vaan niin ärsyttävät nuo lyhyet kynnet ja jossain vaiheessa varmaan kuvaan nämä rumilla kynsillä kuvatut lakat vielä uudelleen.

Kuvassa OPI Natural Nail Strengthener x2, Berry and Bright x2 ja INM Out The Door pikakuivattaja.

 

Sisällä
Auringon valossa