Category: Brändit

Nail Pattern Boldness – Is Someone Loving You?

0

Sain kokeiltavaksi aivan ihanan kynsilakan Nail Pattern Boldness indie-merkiltä. Is Someone Loving You? on yksi neljästä ystävänpäiväkokoelma Hello? lakoista. Tämä lakka sisältää kirkkaassa lakassa paljon vaaleanpunaista ja hologrammista microglitteriä, isompia vaaleanpunaisia pyöreitä glittereitä, pienempiä neliöitä sekä hologrammi perhosia (IIIIK!!). Siis aivan järkyttävän ihana lakka! Herkkä ja hento! Minua taas harmittaa, että kynteni ovat niin lyhyet. Kuinka tyrmäävän upealta tämä näyttäisikään pidemmillä kynsillä *huokaksen huokaus*

Samassa lähetyksessä tuli myös glitterfaanatikoille must have tuote eli Nail Pattern Boldness Glitter Food top coat. Tätä ovat monet bloggarit kehuneet maasta taivaaseen ja ihan syystäkin. Itse kokeilen tätä vielä muutaman muun glitterlakan kanssa ja kirjoitan sitten oman arvioni tuotteesta kuvien kera. Ensi vaikutelmana voin kuitenkin sanoa, että tuote toimii. Kokeilin sitä tämän lakan päälle niin, että laitoin vasempaan Glitter Foodia ja Inm Out The Door pikakuivattajan ja oikeaan käteen ainoastaan tuon pikakuivattajan ja ero on livenä selkeä. Vasemman käden Glitter Food lakkauksessa on syvyyttä joka puuttuu oikean käden kynsistä. Pinta on aivan tasainen ja glitter kimaltelee kauniimmin. Glitter Food kerros ei myöskään pidentänyt kuivumisaikaa vaan molempien käsien kynnet olivat kuivat noin samaan aikaan.

Tässä lakkauksessa käytin Essie Nourish Me x1, Essie Beam Me valkaiseva aluslakka x1, Color Club Sugar Rush (läpikuultava vaaleanpunainen, kylmällä pinkillä flashilla), Nail Pattern Boldness Glitter Food x1 ja Inm Out The Door pikakuivattaja.

Nail Pattern Boldness lakkoja voi ostaa heidän Etsy-kaupastaan. Seuraa myös Facebook-sivua, sieltä saat restock infon varmimmin. Tällä hetkellä Hello? kokoelma on loppuunmyyty ja seuraava restock on ilmeisesti ensi viikolla. Tarkempi aikaa ilmoitetaan varmasti juurikin tuolla FB-sivulla.

***Lakka saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi.

Hare Polish – Midsummer’s Midnight

0

Seikkailut indie-lakkojen ihmemaassa jatkuvat. Tänään vuorossa aiemmin tällä viikolla saapunut HARE Polish Midsummer’s Midnight lakka. Tämä on tummalla läpikuultavalla pohjalla oleva glitterlakka joka on pakattu täyteen eriväristä, -muotoista ja -kokoista glitteriä. Aivan mielettömän ihana!! Rakastuin varsinkin noihin neliönmallisiin glitterpaloihin. Taas yksi ihanan uniikki lakka lisää kokoelmiini.

Kuvassa on ensin yksi kerros Color Club Where’s The Soiree? mustaa lakkaa ja sitten kaksi kerrosta Midsummer’s Midnight lakkaa. Tällä olisi voinut lakata vaikka kolme kerrosta yksinäänkin, mutta halusin alle tumman pohjan, jotta glitter tulisi mahdollisimman hyvin esille. Päällä vielä kerros Inm Out The Door pikakuivattajaa. Glitteriä tuli pullosta loistavasti ja se asettui kynnelle todella tasaisesti. Olin tosi tyytyväinen tämän lakan laatuun. Varmasti tulee tältä merkiltä ostettua joskus pullo tai pari lisääkin kunhan kiva sävy sattuu kohdalle.

Tämän ostin Shoppe Eclecticco nettikaupasta. Tilaus oli ensimmäiseni tuolta kaupasta ja kokemus oli todella positiivinen. Kysymykseeni toisista lakoista ja saatavuudesta vastattiin sähköpostitse minuuteissa (tämä tietysti riippuu vuorokaudenajasta koska kysymyksesi lähetät). Tilaus itse tuli perille viikossa. Loistavaa asiakaspalvelua sanon minä :)

 

 

Urban Decay – Naked Basics

0

Urban Decay julkaisee jatkuvalla syötöllä Naked sarjaan kuuluvia juttuja. Viimeksi taisivat tulla kynsilakat. Itselläni on tuotteista Naked, Naked 2 ja nyt myös Naked Basics luomiväripaletit. Naked Basics on pienempi kuin kaksi aiemmin ilmestynyttä palettia ja sisältää 6 luomivärisävyä. Tätä mainostetaan mattapalettina, mutta Venus sävy on selkeästi todella hienojakoinen shimmersävy ja Urban Decay kuvailee tätä off-white demi-matte sanoilla. Sävyistä Foxy on myös Naked 2 paletissa.

Naked Basics paletti on mukavan pienikokoinen ja kevyt. Tämä on siis helppo napata vaikkapa mukaan matkalle. Sävyt ovat samettisia ja hyväpigmenttisiä. Kuten swatch kuvassa näette Foxy sävy sulautuu lähes täysin keltapohjaisen ihoni sävyyn ja onkin minulle se täydellinen nude-sävy ns. meikittömän lookin luomiseen. Naked Basics on mukava lisä kahdelle muulle Naked paletille ja mattasävyt olivat oikein tervetulleita omaan meikkivarastooni.

 

OPI – French Quarter For Your Thoughts

0

Tänään vuorossa taas välillä ihan vaan pelkkä cremelakkaus. Aina säännöllisin väliajoin alkavat glitterit ja kirkkaat värit hiukan kyllästyttää ja silloin on hyvä, että siellä lakkalipastossa on näitä peruslakkojakin. Vähän aikaa sitten huomasin, että en omista ollenkaan harmaita cremejä ja aloinkin sen jälkeen katsella niitä sillä silmällä. Tämä tuli alkuviikosta vastaan Emotionin alekorissa ja olin jo aiemmin miettinyt tämän ostamista, joten ei ollut vaikea päätös napata lakka mukaan alehinnalla.

OPI French Quarter For Your Thoughts on sementin/savunharmaa creme lakka syksyn 2011 Touring America kokoelmasta. Koostumukseltaan ihan hyvä, ehkä hieman ohut. Ensimmäisellä kerroksella raidoittuva, mutta toinen kerros tasoittuu jo hyvin ja kolmatta ei tarvittu. Kuivumisaika oli normaali Inm pikakuivattajan kanssa. Tykkään tästä sävystä todella paljon. Tämä sopii ihonsävyyni hyvin ja vaikutelma on tyylikäs. Neutraali lakka jossa on kuitenkin se jokin juju. Hyvä ostos :)

 

 

 

a england – She Walks In Beauty

0

Nyt on sitten ensimmäinen a england lakka kotiutunut tämänkin kynsipölhön lipastoon. Näin kaksi todella upeaa manikyyriä joissa She Walks In Beauty lakkaa oli käytetty kynsien kärjissä ja sen jälkeen en voinut enää olla ostamatta tätä lakkaa. Nämä manikyyrit olivat The Swatchaholic ja The Polished Perfectionist blogeissa. Vielä kun tajusin, että olin pari päivää ennen noiden kuvien näkemistä jo ostanut vihreässä lakkauksessa käytetyn Grace Green lakan (vaihteeksi alekorista) niin homma oli sillä selvä ;) Nyt myös The Swatchaholicin kuvissa näkyvä Essence lakka on matkalla minulle kolmen muun Snow Jam lakan kanssa.

Itse päätin kokeilla She Walks In Beauty lakkaa OPI Did You ’ear About Van Gogh lakan kanssa laittamalla glitterin kärjen sijaan kynsipedille. Minusta tämä yhdistelmä oli ihanan hillitty ja kaunis. Jotenkin tuo glitterin kauneus tulee vielä upeammin esille, kun sitä ei levitä koko kynnelle. She Walks In Beauty on laadukas, monikäyttöinen ja todella upea glitterlakka. Ehdottomasti siis hankkimisen arvoinen jos sinulta ei tätä vielä löydy ja olet miettinyt a england lakkojen ostamista :)

 

 

China Glaze – Def Defying

0

Ostin China Glazen Cirque du Soleil Worlds Away kokoelmasta kaksi lakkaa. Tässä niistä ensimmäinen eli Def Defying. Tämä on ihana keltaiseen taittava limen vihreä creme. Kaksi kerrosta riitti peittämään ja kuivumisaika oli normaali. Inm Out The Door pikakuivattajan kanssa lopputulos oli täysin tasainen ja upean kiiltävä. Ihana, ihana ihana :D

 

 

Cult Nails – Coveted

0

Tänään minulla onkin oikea herkkupala teille vihreän kynsilakan ystäville. Cult Nails Coveted on vihreä jelly lakka flakeseilla ja runsaalla hienojakoisella shimmerillä. Tämä on todella syvä smaragdin vihreä, suorastaan hehkuva lakka. Tuijotin ja ihailin jatkuvasti tätä lakkaa kynsilläni. Kerrassaan upea!

Coveted on koostumukseltaan aivan loistava. Levittyy hyvin ja kaksi kerrosta riitti semipeittävään lopputulokseen. Jellynähän tämä on siis aina hieman läpikuultava ja juurikin se jelly koostumus antaakin tälle lakalle ihanan sisäisen hehkun. Flakes paloista osa on hieman suurempia ja saattavat jäädä tuntumaan lakan pintaan, mutta suurin osa tasoittui top coatilla. Kuivumisaika oli myös todella nopea. Pidin tätä lakkausta kaksi päivää. Lakka ei siinä ajassa lohkeillut tai kulunut kärjistä ollenkaan. Kaikin puolin täydellinen!

Jos tämä on sinunkin kohdallasi rakkautta ensi silmäyksellä suosittelen, ettet mieti turhan pitkään sillä Coveted on limited edition. Tätä ja muita Cult Nails lakkoja voi ostaa heidän nettikaupastaan täältä.

 

Sugarpill luomiväripalettien swatcheja

0

Tänään vuorossa Sugarpill 4-Color luomiväripaletit. Olen aivan rakastunut Sugarpillin luomiväreihin ja minulla onkin kaikki kolme neljän värin palettia sekä kasa jauhemaisia luomivärejä. Sävyt ovat räväköitä ja ihanan kirkkaita. Usein netissä näkee aika hurjiakin lookeja näillä luomiväreillä tehtynä. Mielestäni näitä voi kuitenkin aivan loistavasti käyttää arkimeikkiinkin, kunhan väriä laittaa maltilla ja ei välttämättä käytä paletin kaikkia sävyjä. Värikästä palettia ei siis missään nimessä kannata pelästyä vaan antaa sille mahdollisuus piristää päiväsi kevyemmässä lookissa. Teenkin jossain vaiheessa näillä paleteilla esimerkkimeikkejä ja kuvaan niitä teille. Jonain sunnuntaina voin sitten tehdä postauksen erilaisista vähän arkisemmistakin meikeistä, joita näillä paleteilla voi tehdä.

Myynnissä on vielä kaksi muuta luomivärinappia jotka eivät ole mukana näissä paleteissa. Musta Bulletproof ja upea punainen @#$%! jonka ihan välttämättä HALUAN, mutta sitä ei ainakaan tällä hetkellä myydä *nyyh*.

Löytyykö teidän meikkivarastoistanne Sugarpill luomivärejä? Houkuttelevatko näin kirkkaat värit ollenkaan vai  sijoitatteko rahanne mieluummin hieman turvallisempiin sävyvalintoihin?

Sugarpill meikkejä voit ostaa heidän omasta nettikaupastaan Sugarpillshop.

 

Burning Heart: Flamepoint, Buttercupcake, Love+, Poison Plum
Sweetheart: Dollipop, Afterparty, Midori and Tako
Heart Breaker: Acidberry, Velocity, 2AM and Mochi

sekä naarmut jotka jäävät nappien pintaan, kun pikkutyttö meikkaa lyijykynällä ;)

 

 

Models Own – Naked Shimmer

0

Tänään vuorossa jälleen Seppälän alelöytöjä :P Tällä kertaa lakkana on Models Own Naked Shimmer. Kuten nimikin sen jo sanoo kyseessä on nude lakka kultaisella shimmerillä. Shimmer ei toistu kynnellä yhtä voimakkaasti kuin pullossa, mutta kaunis lakka silti. Tämä on aika neutraalin värinen flesh-y nude joka sopii varmasti moneen eri ihonsävyyn hyvin. Itse tykkäsin tästä kovasti, tyylikäs sävy!

Lakka on hieman paksua ja saatankin lurauttaa sinne hiukan ohentajaa ennen seuraavaa käyttöä. Kuvassa kaksi kerrosta lakkaa. Kolme ohutta kerrosta olisi voinut toimia vielä paremmin. Tässä oli myös erittäin voimakas tuoksu. Tuli mieleen ihan maalinohentaja/tinneri. Kaikki viisi ostamaani pulloa tuoksuvat samalta, joten lienee kuitenkin normaalia tälle merkille.

Kaikenkaikkiaan ihan positiivinen ensikokemus Models Own merkistä eikä yhtään harmita, että tuli ostettua samalla neljä muutakin sävyä ;)

 

 

Wet n Wild Megalast – Heatwave

0

Joko pian on kevät!? Ihan keväinen tunne tuli jo tämän lakan kanssa. Ihana, herkullinen korallinpunainen creme, Wet n Wild Megalast sävy Heatwave. Ostin tämän lakan Seppälästä käydessäni siellä metsästämässä alelakkoja ja päätin ostaa myös yhden WnW lakan kokeiluun. Ihania keväisen pastellisia sävyjä oli paljon muitakin ja olinkin sen verran tyytyväinen tähän lakkaan, että saatan käydä ostamassa vielä muutaman lisää.

Pullon avattuani huomio kiinnittyi luonnollisesti hervottoman kokoiseen siveltimeen. Itseasiassa taisin sanoa ”Oh! Holy crap, look at this!” ja käännyin esittelemään löytöäni miehelleni, joka ei tietysti ymmärtänyt ollenkaan mitä meikäläinen siinä päivitteli ja tyytyi vain pyörittelemään silmiään pöhköydelleni. Pienen totuttelun jälkeen sivellin kuitenkin tuntui ihan luontevalta ja lakkaus onnistui helposti.

Tämä lakka oli erittäin hyvä pigmenttistä, mahtaisikohan käydä leimailuunkin? Kaksi kerrosta riitti loistavasti peittävään lopputulokseen ja tämä myös kuivui nopeasti Inm Out The Door pikakuivattajan kanssa. Sävyvalikoima näissä Megalast lakoissa oli aika peruskauraa, mutta varsin kauniita pastellin sävyjä siellä näytti olevan.

Löytyykö teiltä näitä Wet n Wild Megalast lakkoja ja mitäs olette niistä tykänneet?

 

Wet n Wild Megalast sivellin ja  OPI sivellin