Author: RiaG

Jalat kesäkuntoon!

0

Nyt kun saadaan jo tässä vaiheessa vuotta lämpöä ja kauan kaivattua auringonpaistetta onkin aika kaivaa sandaalit, varvastossut, peep toe korkkarit sekä muut ihanuudet talvikätköistään. Sukkien alta saattaa kuitenkin paljastua talven aikana laiminlyödyt jalat kovettumineen ja sääretkin ovat saattaneet jäädä sheivaamatta. Siispä nyt onkin korkea aika hoitaa jalat ja sääret kesäkuntoon.
(lisää…)

Bernerin bloggaajapäivä – Kevään ja kesän uutuuksia

0

Pääsin viime viikolla ottamaan pienen irtioton arjesta ja matkustin päiväksi Helsinkiin. Siellä tapasin ihania bloggaajakavereita ja käväisin Bernerin bloggaajapäivässä tutustumassa kevään ja kesän uutuustuotteisiin. Reissu oli oikein onnistunut vaikka vietinkin perillä vähemmän aikaa kuin junassa.  (lisää…)

Avon meikkihaaste

4

Avon kutsui minut mukaan meikkihaasteeseen jossa sain tehdä keväisen nudemeikin käyttämällä Avonin tuotteita. Minä osallistun haasteeseen omalla versiollani aurinkoisesta kevätmeikistä. Huomisesta, 14.4. lähtien haasteeseen osallistuneiden lookkeja löytyy Avonin FB-sivuilta ja pääset äänestämään myös omaa suosikkiasi. Tarkemmat äänestysohjeetkin löytyvät varmasti sieltä. Äänestäneiden kesken arvotaan Avon-tuotepalkintoja. Kannattaa siis osallistua!
(lisää…)

F.U.N. Lacquer – Glitzy Glam

2

Glitzy Glam on kaunis teal hololakka. Tämä on erittäin näyttävän värinen ja holokimaltelu kaunistaa lakkaa entisestään. Valitettavasti ei taaskaan osunut auringonpaistetta kohdalle sillä aikaa, kun tämä oli kynsilläni joten näytillä ainoastaan päivänvalolamppujen kanssa kuvatut kuvat.
(lisää…)

Helmikuun suosikit

0

Nyt kun aloitin ”Kuukauden loppuneet” -postaukset niin postailen sitten myös kuukauden suosikeista. Tällä kertaa suosikkipostaus on kovin meikkipainotteinen. Olen kynsipuolella jumittanut samoihin, hyviksi havaitsemiini tuotteisiin ja harvemmin vaihtelen niitä. Tässä ovat siis erityistä iloa tuottaneet jutut helmikuulta.
(lisää…)

Essien kesäsinistä talveen

2

Nyt kun on vielä lunta maassa niin siniset lakat tuntuvat jotenkin vuodenaikaan sopivilta. Tänään siis vuorossa sinisävyinen manikyyri sekä jälleen kerran nopeat ja helpot koristelut. Muunlaisiin koristeluihin ei tällä hetkellä pysty/ehdi. Nuorin ipana on oikea ihmistornado ja ei ole pienintäkään toivoa saada kynsiään lakattua pojan ollessa hereillä. Eli helpoilla ja nopeilla kynsillä mennään edelleen :)
(lisää…)

Helmikuun loppuneet

0

Ihanaa lauantaita kaikille! Tänään vuorossa tämän blogin ensimmäinen loppuneet tuotteet postaus. Tykkään kovasti lukea näitä postauksia muiden blogeissa, joten päätin itsekin aloittaa näiden kirjoittamisen. Tässä siis helmikuussa tyhjentyneet purkit.
(lisää…)