Author: RiaG

Ensimmäinen Bette Box on täällä!

4

Uusi vuosi ja uusi kosmetiikkaboksi! Bette Box tuli siis LivBoxin tilalle ja muutti ilmettään täysin. Uudistusta ja parannusta myös sisältöön lupailtiin uuden Bette Boxin mainoksissa ja sähköposteissa. Itse lopetin LivBoxin tilaamisen viime vuoden kesällä koska kyllästyin jatkuvaan hammastahna/suihkusaippua/dödö/näytepussi laatikkoon. Päätin kuitenkin antaa Bette Boxille mahdollisuuden ja kuinkas tässä sitten kävi?
(lisää…)

Glisten & Glow harmaata ja RockNailStars vinyylit

2

Vihdoinkin tuli tehtyä sellaiset kynnet jotka ehdin/jaksoin vielä kuvatakin. On kyllä kaikki blogitaidot tämän hiljaisen blogivuoden jäljiltä niin ruosteessa, ettei paremmasta väliä. Kuvien otto ihan sähläystä, kuvien käsittely hidasta ja blogipostauksen kirjoittaminen vielä hitaampaa. Eiköhän tämä kuitenkin tästä taas käynnisty pikkuhiljaa :)

(lisää…)

Seuraa blogin suomalaista puolta Bloglovin’ palvelussa!

0

 

Seuraa blogia Bloglovin’ sivustolla

 
Sivupalkin ja postauksen alaosien somelinkit on nyt korjattu niin, että ne menevät automaattisesti oikean kielen puolelle. Jos siis luet ainoastaan suomenkielistä puolta ja käytät seuraamisen Bloglovin’ sivustoa niin kannattaa seurata myös siellä suomeksi. Joskus voi postauksia ilmestyä ainoastaan suomenkieliselle puolelle ja ne eivät tällöin tulee näkyviin riagomez.com puolen Bloglovin’ sivulle.

Vaihtakaapa siis halutessanne tuo Bloglovin’ seuraus uudelle puolelle :)

Hei! Ne kasvaa sittenkin! – Kynnet kohti mantelin mallia

0

Heippa ihanat! Pari viime kuukautta on mennyt hujauksessa kynsiä kasvatellessa ja sairastaessa. Olemme koko perhe olleet lähes jatkuvasti kipeänä viimeiset kolme kuukautta. Aina kun tuntuu siltä, että kaikki ovat parantuneet kierros alkaa alusta. Itse olen ollut pari kertaa flunssassa ja viimeisenä iski taas munuaistulehdus päälle. Nyt tulehdus on hoidettu ja oma olo alkaa helpottaa, niin arvatkaapa mitä! Jep, lapset ovat räkäisiä ja kuumeessa.
(lisää…)

Kynsien kasvatus kohti mantelin mallia

2

Viime postauksessa tuli juteltua miten kesä meni ja nyt esitellään mitä kuuluu kynsille.

Ne ovat lyhyet. Paljon lyhyemmät kuin haluaisin niiden olevan ja valehtelisin jos väittäisin, ettei heikkoina hetkinä olisi mielessä käynyt taas tarttua geelipurkkiin. Poistin kuitenkin geelit koska en halua astmaatikkona enää leikkiä sen pölyn ja geelin kuivuessa nousevien myrkkyhöyryjen kanssa täällä kotona. Minulla ei myöskään ole aikaa, eikä energiaa huoltaa kynsiä parin viikon välein koska en kestä näkyviin kasvavaa geelin rajaa.  Noista geeleistä luopumisen syistä pitää vaan aina välillä itseään muistuttaa ja jatkaa ”eteenpäin sanoi mummo lumessa” -tyyliin.
(lisää…)

Täällä pitkästä aikaa. Mitäs tapahtui blogitauon aikana

4

Kesä ja melkein syksykin on tässä hujahtanut ja blogi on jäänyt taka-alalle. Täysin suunnittelematon tauko tuli tähän väliin koska oma elämä muuttui taas niin kiireiseksi. Nyt olen yrittänyt järjestellä päivittäistä aikataulua niin, että blogillekin jäisi taas aikaa. Blogin somea olen tässä pikkuhiljaa herätellyt henkiin ja nyt olisi aika palata tännekin puolelle.

Ensimmäiseksi voitaisiinkin ottaa pieni pikakertaus siitä miten täällä on kesä ja syksy mennyt.
(lisää…)