Author: RiaG

Lynnderella – Amethyst Devotion

0

Myöhäinen sunnuntai-illan postaus, mutta täällä sitä taas ollaan upean indieglitterin kera. Tämä on Lynnderella Amethyst Devotion lakka Talismans and Birthstones kokoelmasta. Aika uskomaton lila glitterpläjäys jossa on mukana myös punaista ja pinkkiä. Tämänkin voi kerrostaa lähes minkä värin päälle tahansa. Itse valitsin tällä kertaa vaikeasti kuvailtavan pinkki-violetin OPI Ate Berries in the Canaries. Haluan myös pian kokeilla tämän kanssa gradientia mustan päälle.

Kuvassa kaksi kerrosta OPI Ate Berries in the Canaries lakkaa, kerros Amethyst Devotionia (plus muutamaan kohtaan töpötelty hiukan lisää lakkaa) sekä reilu kerros G & G HK Girl pikakuivattajaa.

Tämä levittyy hyvin ja kerros riittää. Kaksi kerrosta olisi varmaan jo lähes täysin peittävä. Tämä oli vaikea kuvattava ja tämä pitää oikeastaan nähdä livenä voidakseen arvostaa sen upeaa säihkettä.

Norway Nails kaupassa on myös upea valikoima indie lakkoja ja muita merkkejä. Koodilla ”POLISHAHOLIC” saat -10% alennuksen ostoksistasi. Kannattaa seurata myös kaupan Facebook ja Twitter sivuja.

 

 

 

***Amethyst Devotion saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi, muut käytetyt tuotteet olen ostanut itse. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista tai alennuskoodin käytöstä.

Femme Fatale – Noble Garden

0

Hyvää lauantaita ihanaiset! Tänään minulla onkin oikea herkku vihreän ja glitterin ystäville. Femme Fatale Noble Garden. Tässä on eri kokoista ja muotoista kimaltelevaa vihreää glitteriä sekä pieniä värinpilkahduksia mm. pinkkiä ja oranssia. Todella kaunis yhdistelmä!

Päätin lakata tällä vihreän jellyn päälle ja valitsin NARS Zulun. Kuvassa on kaksi kerrosta Noble Gardenia Zulun päällä sekä Glitter Food ja G & G HK Girl pikakuivattaja.

Tämä levittyy oikein hyvin ja tasaisesti. Yksikin kerros olisi riittänyt, mutta harakan piti taas ahnehtia lisää bling blingiä ja lisätä toinenkin kerros. Vihreitä lakkoja ei voi minun lipastoissani koskaan olla liikaa ja tämä onkin oikein oiva lisä kokoelmaani :)

Femme Fatale lakkoja voi Suomeen tilata LlaroweHarlow & Co ja Norway Nails kaupoista. Femme Fatalea voi seurata myös sosiaalisessa mediassa: FacebookTwitter ja Instagram.

 

 

***Noble Garden saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi, muut käytetyt tuotteet olen ostanut itse. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista tai Norway Nailsin alennuskoodin käytöstä.

 

NARS – Zulu

0

Sitten päivän toiseen postaukseen. Tämä taitaakin olla viimeinen kahden postauksen päivä vähään aikaan koska remonttihommia olisi täällä kotona vielä jäljellä vaikka muille jakaa ja kannettavani sijaan minun pitäisikin viettää aikaa maalipurkin kanssa. Olen myös alkanut fiksailemaan itselleni sopivaa kosmetiikkafriikin omaa pientä piilopaikkaa johon saan kaikki meikki- ja kynsikamat.

Olisiko sitten lakkauksen vuoro? Tämän olen jo aiemminkin kuvannut, mutta lopputulos oli huono. Halusin nyt käyttää tätä pohjana ihanalle glitterille ja päätin ensin kuvata tämän ihan yksinään. Eli tässä on vihreiden jellyjen kuningatar, NARS Zulu. Syvä tummanvihreä joka ei kuitenkaan näytä mustalta.

Kuvassa kolme kerrosta Zulua sekä G & G HK Girl pikakuivattaja. Tämä on hitusen hankala levittää. Raidoittuu ja levittyy epätasaisesti. Huolellisuus ja kärsivällisyys kannattaa tätä levittäessä ja kerrosten kannattaa antaa kuivahtaa hetken normaalia kauemmin levityksen välissä. Minä rakastan vihreitä lakkoja ja tämä onkin mielestäni aivan ihana. Näyttää upealta yksinään tai glitterikuorrutuksen kera.

 

 

 

***Kaikki käytetyt tuotteet olen ostanut itse. En hyödy mitenkään linkin klikkauksista.

OPI – Innie Minnie Mighty Bow

0

Tänään vuorossa kaksi postausta ja tässä ensimmäisenä on vuorossa eilisen Lynnderella manikyyrin pohjalakka OPI Innie Minnie Mightie Bow. Tämä on Couture de Minnie kokoelman syvänpunainen shimmerlakka. OPI vaan tekee parhaat klassiset punaiset. Tämäkin on aivan täydellinen!

Kuvassa kaksi kerrosta Innie Minnie Mighty Bow lakkaa ja  G & G HK Girl pikakuivattaja.

Innie Minnie Mightie Bow levittyy aivan täydellisen tasaisesti ja yksi kerros melkein riitti jopa näille pitkille kynsille. Eipä tämäkään ole mitenkään tavattoman uniikki sävy, mutta hyvälaatuista punaista shimmeriä etsiville erittäin hyvä vaihtoehto.

 

 

 

 

 

***Kaikki käytetyt tuotteet olen ostanut itse. En hyödy mitenkään linkin klikkauksista.

Lynnderella – S.W.A.K.

0

Tässä toinen neljästä Norway Nails kaupasta saamistani Lynnderella lakoista. Tämä on aiemmin tänä vuonna ilmestyneestä Groundhog Day kokoelmasta. Ihanan romanttinen glitterpommi sydämineen ja tähtineen. Levittyy hyvin ja tasaisesti. Yksi kerros olisi riittänyt, ahneen piti laittaa kaksi ;)

Kuvassa siis kaksi kerrosta OPI Innie Minnie Mightie Bow lakkaa, kaksi kerrosta S.W.A.K. lakkaa sekä kerros Glitter Foodia ja G & G HK Girl pikakuivattaja.

Norway Nails kaupassa on myös upea valikoima indie lakkoja ja muita merkkejä. Koodilla ”POLISHAHOLIC” saat -10% alennuksen ostoksistasi.

 

 

***S.W.A.K. saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi, muut käytetyt tuotteet olen ostanut itse. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista tai alennuskoodin käytöstä.

Try it on Tuesday: Wet n Wild Megalast – I need a Refresh-Mint

0

Nämä Wet n Wildin Megalast lakat ovat minulle kovin mieluisia. Olen ostanut kaksi sävyä ja molemmat toimivat todella hyvin. Lyhyille kynsille saattaa riittää ainoastaan yksi kerros, minä laitoin kaksi. Koostumus on hieman vahvan puoleinen, mutta todella pigmenttinen ja levittyy tasaisesti. Tämä I Need a Refresh-Mint on todella kaunis ja sen on sanottu olevan lähellä China Glazen For Audreyn sävyä.

 

 

 

 

***Tässä manikyyrissä käyttämäni tuotteet ovat itse ostamiani ja linkkien klikkaaminen ei hyödytä minua mitenkään.

Effect Nail Design Kit – The Perfect Escape

2

Sain vähän aikaa sitten kokeiltavaksi uuden Effect Nail Design Kitin. Tämä pakkaus sisältää seitsemän sävyä sekä kirkkaan lakan ja selkeät käyttöohjeet.

 

 

 

Jokaisessa lakassa on sekä sivellin, että todella pieni mikrokärki. Pulloa kevyesti puristamalla pystyt vaikuttamaan kärjessä olevan lakan määrään. Sitä vähemmän lakkaa tarvitset mitä tarkempaa jälkeä haluat saada aikaiseksi.

 

 

Sävyt on helppo irroittaa toisistaan, jotta saat pullon pysymään myös pystyasennossa. Näitä lakkoja voit siis käyttää sekä koko kynnen lakkaukseen, että koristeluun. Itse käytin niitä tällä kertaa ainoastaan koristeluun koska en halunnut tuhlata lakkaa pitkiin kynsiini. Ideana mikrokärki on aivan loistava ja se todellakin myös toimii. Lakan määrän hallitseminen on helppoa ja jos lakkaa tulee kärjestä liikaa sitä on helppo vielä kynnellä siirrellä eteenpäin kuvioa piirrettäessä sen sijaan, että se välittömästi jämähtäisi kynnelle ikäväksi läntiksi.

 

Lakoissa on tarpeeksi pigmenttiä vaikkakin toisissa hieman joitakin sävyjä vähemmän. Kaikki kuitenkin toimivat ja niitä voit käyttää yhdessä tai erikseen. Itse pidän siitä, että paketissa on monta eri sävyä joita yhdistelemällä saat mielesi mukaan vaikkapa hempeän tai sitten räväkämmän lopputuloksen.

Kuvissa pohjalakkana kaksi kerrosta Flormar U02 lakkaa ja top coatina G & G HK Girl.

 

 

Itse päädyin tällä kertaa tekemään helpon leopardikuvion johon käytin kaikkia pakkauksen värejä. Lopputulos on hauska ja kesäisen värikäs. Näitä kynsiä tehdessä mieleen tuli jo muutama muukin koristeluidea. Niitä nähdään sitten jossain vaiheessa varmasti lisää :)
Kaikenkaikkiaan toimiva paketti jonka käyttö on todella helppoa. Pikakuivattaja ei sutannut hiukan kuivahtaneita koristeluja. Koristelumahdollisuuksia on paljon ja et tarvitse kokemusta tai mitään erityistaitoja osataksesi käyttää tätä tuotetta.Koristelupakkaus on myytävänä Lash Lovers verkkokaupassa. Kannattaa seurata myös Effectin Facebook-ryhmää. Sieltä voit löytää vaikkapa uusia ideoita kynsien koristeluun.

 

***Tuote saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi, muut käytetyt tuotteet olen ostanut itse. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista.

Väliaikainen meikki/kynsinurkkaus

0

Kuvissa näkyy tämänhetkinen meikki/kynsinurkkaukseni. Muutimme tässä kuussa uuteen taloon ja täällä minulla on tilaa tehdä itselleni myös oma pieni huone kosmetiikkajuttuja varten. Se ei kuitenkaan tässä remontin keskellä ole etusijalla, joten asetin pöydän ja lipastot väliaikaisesti makuuhuoneeseemme.

Kalusteet ovat Ikeasta mustaa tuolia ja lilaa kynsilakkalipastoa lukuunottamatta, jotka on vuosia sitten ostettu Iskusta ja Anttilasta. Pöydän lampuissa on päivänvalolamput. Meikkipöydän laatikosta löytyy kaikki eniten käytetyt meikkituotteet ja korkeasta lipastosta loput, harvemmin tarvittavat. Siellä on myös tuoksut, tekoripset ym.

Tämä ratkaisu on minulla toimiva ja samaan järjestykseen asettelen ne myös tulevaan kauneshuoneeseenikin. Sinne tule lisäksi pöytä kuvausteltalle sekä pöytä ja tuoli joissa voin korjailla kynsieni geelausta. Rakentelen myös hyllyn kokeilemattomille kynsilakoille jossa ne saavat odotella kynsille pääsyä ennen lipastoon siirtämistä.

Väkersin itselleni uuden bannerin. Nämä ”teokset” ovat aina vähän nopeasti kyhättyjä, kun multa tuntuu loppuvan aika/motivaatio/taito ennenkuin pääsen edes kunnolla alkuun :P

Toivottavasti kaikilla on ihana sunnuntai! Huomenna minulla onkin taas teille kynsipostaus :)

 

 

 

Desert Essence Coconut shampoo ja hoitoaine

0

Olen jo hetken aikaa ajatellut laajentaa blogiani käsittelemään muutakin kosmetiikkaa kuin vain kynsilakkoja. Kynsistähän tämän blogin tarina on alkanut ja niissä säilyy pääpaino jatkossakin. Olen kuitenkin ennen kaikkea kosmetiikkafriikki ja minulla on välillä mielessä muitakin jutunaiheita kuin kynnet.

Tällä kertaa siis hiustuotepostaus. Vaalensin hetken aikaa sitten hiukseni 4 asteisista ruskeista platinanvaaleiksi ja on sanomattakin selvää, että hiukset hiukan kärsivät, joten nyt pitääkin käyttää hoitavia, hyviä tuotteita jotta hiukset pysyvät kiiltävinä. Tämän hetkiset suosikkini ovat iHerb nettikaupasta ostamani Desert Essence Coconut shampoo ja hoitoaine. Päänahkani ei siedä oikeastaan ollenkaan silikonia ja käytänkin poispestävinä tuotteina ainoastaan silikonittomia tuotteita. Jätettävissä silikonia sen sijaan saa ja pitääkin olla.

Shampoo pesee hiukset narskuviksi, jopa takkuisiksi. Hoitoaine kuitenkin selvittää ne tehokkaasti jo levitysvaiheessa ja hiukset tuntuvat huuhtelun jälkeen täysin selviltä ja silkkisiltä. Shampoo on koostumukseltaan geelimäistä ja vaahtoaa hyvin. Hoitoaine taas on ihanan paksua ja kermaista. Molemmissa on melko voimakas kookoksen tuoksu. Itse pidän kookoksentuoksusta paljon, mutta jos itse et tykkää siitä tai kovin makeista tuoksuista niin saattaa olla parempi jättää nämä tuotteet väliin. Tosin tuoksu ei tunnu kovin pysyvästi jäävän hiuksiin pesun jälkeen.

Näiden lisäksi käytän erittän kosteuttavaa hoitoainetta sekä keratiinihoitista. Jätettävistä tämänhetkinen suosikki on Moroccanoil.

Mitkäs ovat teidän suosikkituotteita ja onko teillä hyviä tuotevinkkejä käsitellyille hiuksille?

 

 

 

 

 

Jindie Nails – Be Someone Cute – osa 2

0

Päätin kuvata Jindie Nails Be Someone Cute lakan uudelleen koska edellisellä kerralla kokeilin sitä toisen lakan päälle. Nyt halusin nähdä miltä se näyttää yksinään ja täytyy sanoa, että melkeinpä näyttää paremmalta ihan itsekseen. Kuvissa kaksi kerrosta lakkaa ja HK Girl pikakuivattaja.

 

 

 

 

 

***Lakka saatu ilmaiseksi