Author: RiaG

Sally Hansen Luxe Lace – Eyelet ja Ruffle

0

 

 

Tänään vuorossa toiset kaksi Sally Hansen uutuutta jotka sain kokeiluun. Nämä ovat kevään 2015 Luxe Lace kokoelman valkoinen 830 Eyelet ja musta 840 Ruffle.

Molemmissa on ainoastaan yhtä väriä matta hex-glitteriä eri kokoisina hippuina. Koostumus näissä oli hyvä ja helppo levittää. Kahdella kerroksella kynnelle tuli tarpeeksi glitteriä ja niitä ei tarvinnut pullosta onkia. Halusin glitterin tulevan kauniisti esiin ja levitinkin näitä molempia läpikuultavan nudepohjan päälle.

 

 Nämä ovat siis erittäin yksinkertaisen näköisiä ja helppokäyttöisiä glittereitä. Itselläni on muutamakin mustavalkoinen glittersekoitus, mutta näitä ennen ei ollut yhtään koko valkoista tai mustaa joka olisi näin perusjuttu. Kaikissa on mukana joko kimaltavaa glitteriä tai eri muotoisia glittereitä. Joskus yksinkertainen on kuitenkin hyvä juttu! Jos sinulla ei ole mustavalkoista glitteriä saat sellaisen levittämällä kerroksen näitä kumpaakin. Pientä extraa voit lisätä lakkaukseesi käyttämällä näitä liukuvärin päällä tai levittämällä alle ensin kerroksen kimaltavaa glitterlakkaa. Itse pidinkin näistä juuri sen vuoksi, että eri käyttömahdollisuuksia näissä on todella paljon.

Molemmissa lakkauksissa pohjana kerros Essie Beam Up aluslakkaa ja kerros Essie Sugar Daddya. Sen jälkeen kaksi kerrosta glitteriä ja HK Girl pikakuivattaja.

Mustan Ruffle lakan alla etu- ja pikkusormen kynsissä lisäksi kerros kimaltavaa OPI In True Stefani Fashion glitterlakkaa.

Sally Hansen Luxe Lace kausikokoelman lakat tulevat myyntiin helmikuun aikana ja 11,8 ml pullon suositushinta on 9,50 euroa.

 

***Lakat saatu ilmaiseksi kokeiltaviksi.

Illamasqua mattahuulipunat – Eurydice ja Scandal

0

 

 

 

Päivän pidentyvät ja aurinko alkaa paistaa, kevät lähenee! On siis aika ottaa ihanat, kirkkaat huulipunat taas käyttöön. Illamasquan mattapunat Eurydice ja Scandal ovat ihan suosikkejani kevään vastaanottoon.

Nämä ovat siis mattapunia ja todella kuivia sellaisia. Kuivuus tuntuu selkeästi kun levität punaa huulille suoraan puikosta. Sama fiilis kuin minulla on MAC Ruby Woo punan kanssa. Käytänkin näissä apuna sivellintä siistin lopputuloksen saavuttamiseksi. Huulilla nämä eivät kuitenkaan tunnu järkyttävän kuivilta vaan enemmänkin kermaisilta ja pysyvyät kuin tauti.

 

 

Eurydice on kirkas pinkki ja olen huomannut tämän jättävän meikinpoiston jälkeen vielä hiukan sävyä huulille. Minua tämä ei haittaa ja se tuokin omille vaaleille huulilleni lähinnä tervettä hehkua. Mainitsemisen arvoinen asia kuitenkin koska kaikki eivät tykkää värjäävistä punista.

Scandal on lämmin koralli pinkki ja olen niin rakastunut tähän sävyyn! Tämä on vaan niin täydellinen puna minulle. Kuivuus tässä on sama, mutta tämän en ole huomannut tahraavan huulia.

Molemmat punat ovat ihanan kirkkaita ja upeita sävyjä jotka piristävät koko ilmeen ja tuovat sopivasti keväistä tunnetta koko oloon!

Illamasquan tuotteita saa nykyään muuten ilman postikuluja (kun tilauksen arvo on yli 14 euroa) BeautyBaysta.

 

***Eurydice ja Scnadal itse ostamiani. Linkin klikkaaminen ei hyödytä minua mitenkään.

 

Delush Polish – A Night in the Asylum

0

Tänään vuorossa jälleen yksi järkyttävän ihana Delush Polish lakka. Tämä on A Night in the Asylum joka on Scream Supreme kokoelmasta. Jos olet indielakkojen ystävä ja et ole vielä käynyt tutkimassa tämän kokoelman antia, niin suosittelen tekemään niin mahdollisimman pian. Kokoelma on nimittäin todella upea!

(lisää…)

Lookfantastic Beauty Box – Helmikuu

0

Tänään pikainen kurkkaus siihen mitä Lookfantasticin helmikuun Beauty Box pitää sisällään. Jos odottelet vielä omaa boksiasi, etkä halua spoilaantua niin älä kurki sivua enää yhtään alemmas ;)

 

 

Tämä oli kolmas tilaamani LF Beauty Box ja olin tälläkin kertaa ihan tyytyväinen sisältöön. Aiemmista bokseista on tullut mielenkiintoisia ja käyttöön jääneitä tuotteita ja myös tässä boksissa oli kivoja tuotteita joista tiedän jo heti, että ne tulee käytettyä loppuun. Kivana yllätyksenä myös se, että tällä kertaa boksissa ei ollut mitään ravintolisää/vitamiinituotetta. En ole ollut niistä kovin innostunut ja mieluummin haluan kosmetiikkaboksini sisältävän ainoastaan kosmetiikkaa.

 

 

Moroccanoil Treatment (for all hair types) 25 ml

Moroccanoil on minulle tuttu ja säännöllisessä käytössä oleva tuote. Vanha pulloni on jo lähes tyhjä, joten tämä tuli oikein sopivaan aikaan. Hiuksieni latvoissa on vielä muutama sentti vaalennettua/käsiteltyä hiusta jäljellä ja se osa kaipaa siloittelua ja hoitoa. Uuden ison pullon ostaminen olisi kuitenkin ollut tuhlausta sillä en olisi saanut sitä käytettyä loppuun. Luulenkin että siinä vaiheessa kun tämä pikkupullo on käytetty on myös aika leikata hiuksista ne viimeisetkin kemiallisesti käsitellyt osuudet pois. Sen jälkeen minulla onkin oman värinen ja täysin käsittelemätön tukka ja sen hoitoon Moroccanoil on liian raskasta tavaraa.

 

Monu Illuminating Primer 20 ml

Tämä on minulle merkkinä uusi ja mielenkiinnolla laitan tämän primerin testiin. Pikainen kokeilu kädelle ja poskelle paljasti tuotteen olevan valkoista ja reilusti valoa hohtavaa. Ihon pinta ei jäänyt silikonisen tuntuiseksi vaan jopa hieman tahmeaksi. Tästä tulossa oma arvostelunsa myöhemmin.

 

Korres Citrus Little Body Milk 50 ml

Pidän Korresista merkkinä ja olen aiemmin kokeillut heidän tuotteitaan hyvällä menestyksellä. Tämä vartalovoide jää kuitenkin minulta käyttämättä ja testaamatta todella miehekkään ja voimakkaan tuoksun vuoksi. En voi kuvitella levittäväni tätä edes sääriini koska sieltäkin asti tuoksu kuitenkin leijailisi nenääni. Tämä menköön miehelleni joka käyttää sen luultavasti käsirasvana. Tuoksu ei siis ole huono, ainoastaan minun nenääni liian miehekäs omalla ihollani käytettäväksi.

 

Dr PawPaw Original Balm 10 ml

Tämän erittäin rasvaisen tuntuisen voiteen mainitaan sopivan huulille, iholle, hiuksille, kynsinauhoille ja kynsille. Kuulostaa siis siltä, että tätä voit levittää lähes mihin tahansa kuivaan kohtaan vartalossasi. Testasin tätä pikaisesti huulirasvana sekä kynsinauhavoiteena ja niissä tehtävissä tämä toimikin erinomaisesti. Tässä saattaakin olla sellainen tuote jota tulee ostettua uudelleen kunhan tämä tuubi on ensin käytetty loppuun.

 

Erno Lazzlo Sea Mud Deep Cleansing Bar 17 g

Tämä vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta tuotteelta. LF:n sivut sanovat tämän kuorivan ja puhdistavan kasvojen ihon epäpuhtaudet, kuten mustapäät poistamatta kuitenkaan ihon omaa luonnollista rasvaa. Käyttöohjeena on kastella saippuapala ja sen jälkeen hellästi hieroa sillä kasvojen ja kaulan ihoa. Lopuksi huuhdellaan vedellä. Tämä menee ehdottomasti testiin mahdollisimman pian ja saattaapa tulevaisuudessa olla tästäkin tulossa ihan oma erillinen arvostelunsa.

 

Bellapierre Cosmetics Natural Lip Liner No. 01

Tämän huultenrajauskynän pakkauksessa lukee tuotteen olevan ”Made with 100% minerals and botanical extracts” ja LF:n sivut lupailevat jopa vedenkestävää pysyvyyttä. Kuulostaa mielenkiintoiselta, mutta valitettavasti kynän väri on ruskea ja jää näin ollen ainakin huultenrajauskynänä luultavasti käyttämättä. Saatan kuitenkin ihan uteliaisuuttani testata tuon vedenpitävyys/pysyvyys väitteen.

Sally Hansen Velvet Texture – Crushed ja Lush

0

Mattalakat ovat viime aikoina tehneet comebackin ja myös Sally Hansen on kantanut kortensa kekoon Velvet Texture lakkojen muodossa. Sain näistä kokeiltaviksi 610 Crushed ja 630 Lush sävyt.

 

 

Kuten nimi jo vihjaiseekin niin nämä eivät ole ihan tavismattalakkoja vaan kuivuvat hieman tekstuuripintaisiksi ja jotenkin betonimaisiksi (siis ulkonäöltään). Itse tykkäsin näiden pinnasta joka oli selkeästi todella matta ja hieman rosoinen, mutta tuntui kuitenkin ihan sileältä. Koostumus näissä oli laadukas ja levitys oli täysin ongelmatonta. Lakka antoi aikaa rauhassa levittää ja normaalien mattalakkojen ongelmat loistivat poissaolollaan. Ei siis kaljuuntumista eikä lakan kasautumista vaan nämä olivat helposti ja tasaisesti levittyviä.

Violettia Crushed lakkaa levitin kaksi kerrosta vaikka olisin selvinnyt yhdelläkin. Pullon ohje käskee levittämään kaksi ohutta kerrosta ja minähän tein työtä käskettyä. Taupen Lushin kanssa olin jo viisaampi ja levitin ainoastaan yhden hieman vahvemman kerroksen. Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakan päälle levitettynä kaksi kerrosta ei kestänyt tolkuttoman kauaa kuivua ja yksi kerros kuivui todella nopeasti.

 

 

 

Koska lakat olivat todella pigmenttisiä ja hyväkäytöksisiä niin pakkohan oli testata toimivatko ne myös leimaamisessa ja toimivathan ne. Koska nämä ovat nopeasti kuivuvia mattalakkoja niin nopeus on valttia, mutta muuten ne toimivat moitteettomasti. Kuvassa Crushed lakalla leimatut koristelut jotka on tehty löllöleimasimella ja kuviot ovat Dream Girl 16 laatasta.

Sally Hansen Velvet Texture lakat ovat jo kaupoissa ja myynnissä on näiden lisäksi vielä kolmas sävy, sininen Regal. 11,8 ml pullon suositushinta on 9,50 euroa.

 

***Lakat saatu ilmaiseksi kokeiltaviksi.

Diorblush – 873 Cherry Glory (Kevät 2015)

0

Diorin ihana Kingdom of Colors kevät 2015 kokoelma on saapunut kauppoihin ja pakkohan se oli käydä livenä katsomassa. Rakastuin ensisilmäyksellä kokoelman Cherry Glory poskipunaan. Tämä oli taas sellainen ”Pakkosaadahetitännenytenvoielääilman” -kohtaus, joten ihastuksesta huokaillen lähdin kotiin sievoisen summan köyhempänä.

 

Mutta eipä kaduta sillä tämä puna on todella upea! Kirkas ja mielettömän hyväpigmenttinen koralli sävy tuo kasvoille kauniin hehkun. Tämä on juuri sellainen sävy joka on sopiva todella monelle eri ihonsävylle tummasta vaaleaan. Jopa pelottavan kirkas rasiassaan, mutta kevyesti annosteltuna todella luonnollinen lopputulos.
Täydellinen kevään aurinkoisiin päiviin ja sopii taatusti myös päivettyneelle kesäiholle.
Plussaa punan mattakoostumuksesta. Tämän kanssa et siis suttaa koko kasvoja shimmeriin ja muistuta auringonpaisteessa enemmänkin discopalloa. Pieni määrä riittää tuomaan kasvoille kauniin, ja terveen värin. Tästä taisi kerralla tulla uusi lempiposkipunani!
***Cherry Glory itse ostamani. 

Yksi ihanimmista Jindie Nails lakoistani

0

Jindie Nails Princess Breath on yksi ensimmäisistä Jindie Nails lakoistani ja edelleen suuri suosikkini. Todellakin henkäyksen kaunis, täydellinen kevätlakka! Sain vähän aikaa sitten uuden pullon tätä ihanuutta ja päätinkin kuvata sen uudelleen.

Tässä on erinomainen ja helposti levittyvä koostumus. Kaksi kerrosta riitti peittämään ja glittereitä ei tarvinnut onkia pullosta eikä asetella kynsille. Pullon käänsin hetkeksi ylösalaisin ennen levitystä.

 

 

Kuvissa kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta Princess Breathia ja Rica Glossy Glam top coat jonka ostin kokeiluun vähän aikaa sitten.

Jindie Nails lakkoja voit tilata JindieNails.com kaupasta. Kauppa ei aina toimita lakkoja ulkomaille joten täältä löydät myös listan jälleenmyyjistä. Uusimmat uutiset, lakkajulkaisut ja restock infon löydät heidän FB ja IG sivuiltaan.

 

***Lakka saatu ilmaiseksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Uusia tuulia

0

 

Tässä kevään aikana minun on tarkoitus uudistaa blogiani jonkin verran. Yritän (siis mieheni yrittää) löytää helpoimman mahdollisimman tavan kirjoittaa erilliset postaukset suomeksi ja englanniksi. Näin blogista tulisi kokonaisuutena selkeämmän näköinen ja helpommin luettava. Myös ulkoasu tulee varmasti uusiutumaan.

Huomisesta alkaen kokeilen myös uutta postausaikataulua. Julkaisen postaukset arkipäivisin klo 6.30 ja pidän viikonloput vapaata koska silloin on aina lukijamäärien kannalta hiljaisempaa. Näin viikolla kiireiset ihmiset voivat sitten halutessaan vaikka viikonloppuna lukaista koko viikon jutut. Kolmen pienen lapsen kanssa kuitenkin sattuu ja tapahtuu, joten liian pakkomielteisesti en voi uuteen aikatauluun alkaa suhtautumaan. Nyt on kuitenkin työn alla kasa postauksia ja pyrin tästä lähin ajastamaan niitä pari kolme viikkoa etukäteen jolloin ei pienet sairaslomat edes välttämättä blogissa näy.

Pyrin kirjoittamaan kaksi tai kolme kynsipostausta viikossa. Loput tulevat olemaan meikki/kosmetiikka aiheisia juttuja. Olen jo pidemmän aikaa suunnitellut blogin suunnan muuttuvan enemmän kosmetiikkablogiksi kuin pysyvän ainoastaan kynsiblogina. Kosmetiikka ja meikkaus on kuitenkin intohimoni siinä missä kynnetkin. Vuonna 2007 kävin läpi puolen vuoden pituisen meikkaajan koulutuksen ja työskentelin meikkaajana sekä tein rakennekynsiä ennen ensimmäistä äitiyslomalle jäämistäni. Kokemusta alalta siis löytyy.

Mietinnässä on myös laihdutusprojektistani kirjoittaminen, mutta mihin suuntaan se homma lähtee on vielä mietinnän alla.

Tarkoitus on myös keskittyä siihen, että en ole enää parikymppinen siloposkinen tytönheitukka vaan ikää on 38 vuotta. Etsinnässä on siis omalle iholle sopivia tuotteita. En kuitenkaan anna iän rajoittaa vaan rajoja tullaan rikkomaan vaikkapa meikkilookkien väreissä. Toivon kaikenikäisten naisten löytävän blogistani kivoja tuotevinkkejä ja ideoita miten piristää omaa tyyliä värikkäämpienkin meikkien ja kynsilakkojen avulla.

Toivottavasti kynsiholistitkin kuitenkin pysyvät matkassa mukana vaikka muitakin postauksia on tulossa kynsien lisäksi. Toiveita otetaan myös vastaan siitä mitä haluaisitte blogissa jatkossa näkevänne :) Blogi hakee siis uutta suuntaa kevään aikana ja toivottavasti kasvaa myös lukijamääriltään isommaksi ja aiheiltaan kattavammaksi.

 

Rimmel Lastin Finish 25H Foundation with Comfort Serum meikkivoiteen testausta ja FOTD

0

 

Tässä eilisen FOTD ja ensikosketus uuteen Rimmel Lasting Finish 25H Foundation with Comfort Serum meikkivoiteeseen.

Sain testattavaksi Rimmelin uuden meikkivoiteen ja koska olin lukenut ylistäviä arvosteluja tämän Nude versiosta niin olikin heti päästävä testaamaan miten tämä peittävämpi versio toimii.

…ja toimihan se!! Itseasiassa niin hyvin, että vietin puoli päivää peilin edessä tuijottaen lähes virheettömältä näyttävää ihoani. Minulla on pintakuiva iho joka varsinkin näin talvella hilseilee viimeistään puuterointivaiheessa. Toisaalta se myös rasvoittuu ja nenänpää sekä osa otsaa kajastavat paljaana yleensä jo pari kolme tuntia meikkaamisen jälkeen. Nyt hilseilystä ei ollut tietoakaan ja poskien ihon punoitus peittyi täysin pelkällä meikkivoiteella ja ilman neutralisoijaa jota yleensä käytän. En laittanut alle myöskään mitään pohjustajaa koska halusin ensin testata tuotetta ihan yksinään. Omassa FB profiilissani jo eilen ihmettelin miten 13 euron meikkivoide pesee kalliin Dior Starin mennen tullen mitä tulee minun kasvoihini. Ihan uskomatonta!

Kahdeksan tunnin jälkeen meikkipohja näytti edelleen lähes täydelliseltä ja jopa nenänpää oli vielä kunnolla peitossa. Pieni puuterointi päivän aikana olisi varmasti pitänyt pohjan aivan täysin virheettömänä.

Tästä tulossa parempi ja tarkempi arvostelu kuvineen kunhan vielä vähän testailen lisää. Meikkivoide on tullut myyntiin nyt helmikuussa ja sen suositushinta on 12,90 euroa.

Sitten itse meikkiin. Olen lähes kuola valuen ihastellut Clarinsin uutta blogeissa näkynyttä Garden Escape kevätkokoelmaa ja varsinkin sitä ihanaa luomiväripalettia. Sen inspiroimana halusin pitkästä aikaa meikata keväisen vihreällä ja kaivoin esiin vanhan uskollisen Dior Tropical Light viisikon. Ihan kivahan tästä meikistä tuli, mutta ei tosiaan parantanut Garden Escape kuumettani. Taisi pikemminkin pahentaa. Ne vihreät vaan ovat niin upean sävyisiä!

Poskilla näkyy Diorin kevätkokoelman uusi poskipunasävy joka on aivan ihana ja tästä taitaa tulla kevään luottosävy. Kuvia katsoessa huomaa, että huulet olisivat mieluummin kaivanneet kiillon sijaan ihan mattapunaa. Mattapunia minulla kuitenkin on hävettävän vähän eli pitänee rahaa heittää niidenkin suuntaan jossain vaiheessa.

 

Silloin kun ihoni näyttää lähikuvassa sävyltään näin tasaiselta voitte uskoa,
että livenä se näytti lähes photoshopatulta. Tämä on rakkautta!

Kasvot

Rimmel Lasting Finish 25H Foundation with Comfort Serum – 102 Light Nude
Dior Skinflash Radiance Booster Pen – 002
Sensai Loose Powder (translucent)
Paese  – Kashmir
Dior Flower Blossom Illuminating Powder
Dior Blush – 873 Cherry Glory (Kingdom Of Colors Kevät 2015)

 

Kulmat

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade – Medium brown

 

Eyes

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Dior 5 Couleurs – 409 Tropical Light
Maybelline Lash Sensational

 

Lips

IsaDora Twist-Up Gloss Stick – 11 Poppy Peony

 

***Meikkivoide saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi. Muut tuotteet itse ostamiani.

Uusi suosikki mustani

0

Laadukas musta creme on jokaisen lakka-addiktin perushankinta. Itselläni oli aiemmin kaksi hyvää mustaa ja nyt olen löytänyt uuden suosikin, Glitter Gal Serpent Black lakan.

Tämä musta on erittäin pigmenttinen ja yksi reilu kerros riittää peittämään. Tämä tasoittuu hyvin itsestään, ei valu kynsinauhoille ja sotkun sattuessa on mustaksi lakaksi suhteellisen helppo siivottava. Tämä on merkitty creme lakaksi, mutta huikea kiilto ja jellymäisyys tekevät tästä enemmänkin crellyn. Ihan täydellinen musta!

Kuvassa kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, yksi kerros Serpent Blackia ja HK Girl pikakuivattaja.

Lisää Glitter Gal lakkoja löydät heidän nettikaupastaan sekä Suomessa CesarsShopista.

 

***Lakka saatu ilmaiseksi kokeiltaviksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.