Author: RiaG

LivBox – Helmikuu

0

Tilasin pitkästä aikaa LivBoxin. Viime vuonna tilasin kolme boksia ja ne eivät kiinnostaneet sisällöiltään niin paljon, että olisin jatkanut tilausta. Nyt kuitenkin päätin antaa boksille uuden mahdollisuuden ja tilata sitä ainakin muutaman kuukauden verran. Tämän helmikuun boksin perusteella olenkin ihan tyytyväinen päätökseeni ja boksi oli oikein mieluinen.

 

Itseäni eniten kiinnostanut tuote oli Lumenen uusi meikkivoide. Meikkivoiteet näissä bokseissa voivat usein mennä sävyn puolesta pieleen, mutta tällä kertaa sekin osui ihan nappiin ja tuote pääsee normaaliin käyttöön. Pikainen testaus pohjustamattomalle iholle jätti positiivisen vaikutelman. Meikkivoide oli ohutta, hyvin levittyvää ja erittäin riittoisan tuntuista. Ihon pinta jäi mataksi, mutta kuulaaksi ja luonnolliseksi. Peittoa oli sen verran, kuin kevytmeikkivoiteelta voi odottaa ja se riitti minulle. Tästä tulossa tarkempi arvostelu kunhan ehdin muutaman kerran tätä käyttämään.

Toinen kiva tuote oli Nivean 3-in-1 Micellar Cleansing Water. Miselliveden hankinta on jo pitkään ollut mielessä, mutta joka shoppailureissulla olen unohtanut sen ostaa. Olikin iloinen yllätys löytää ihan myyntikokoinen pullo tästä boksista.

Eucerinin In-Shower Body Lotion on myös mielenkiintoinen tuote. Tämä saattaakin olla minulle ihan täydellinen koska usein suihkun jälkeen jää kosteusvoide levittämättä vartalolle koska minulla ei yksinkertaisesti ole aikaa odotella voiteen imeytymistä.

Fructiksen Densify Lengths Plumber seerumista minulla ei vielä ole oikeastaan tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Tämä menee testiin seuraavan hiustenpesun jälkeen.

Paesen luomiväri oli ainut vähän plääh tunteen aiheuttanut tuote. Värinsä puolesta saattaisi käydä myös kulmien meikkaukseen tai varjostuksiin (sävy Kashmir). Jos näin on napille löytyy käyttöä ja jos ei, niin se saa löytää uuden kodin vaikka äitini meikkipussista.

Lisäksi boksissa oli Iberon ihan hauskan näköinen koru ja ruutu.fi alekuponki. Minikokoiset näytteet loistivat tällä kertaa poissaolollaan ja se on hyvä juttu!

Kaikeankaikkiaan oikein kiva boksi! Nyt innolla testailemaan saapuneita tuotteita ja odottelemaan ensi kuun boksia :)

Delush Polish – Trendsetter

0

Ihanaa lauantaita kaikille! Täällä on ollut vähemmän ihana viikko ja koitankin nyt täältä yskivien nuhanenien keskeltä naputella pikaisen postauksen. Lapset ovat taas/edelleen kipeänä ja pieni mies on niin pahana, että piti mennä lääkäriin hakemaan antibioottikuuri. Viimeisen viikon aikana on siis tullut nukuttua hulppeat pari tuntia per yö (yhtenä ei sitäkään) ja ulkoinen olemukseni alkaa olemaan sitä luokkaa, että voisin hakea zombien osaa Walking Deadista ilman mitään maskeerausta :P

Mutta ei voi mitään eli etiäpäin sano mummo lumessa :P Siispä siirrymme päivän lakkaan joka on upea siniharmaa metallinen shimmerlakka, Delush Polish Trendsetter joka on ennen joulua ilmestyneestä Nue kokoelmasta. Tässä oli hyvä koostumus joka oli helppo levittää, peitti kahdella kerroksella ja kuivui nopeasti. Metalliseksi lakaksi tässä näkyi myös hämmästyttävän vähän siveltimen jälkiä. Erinomainen ja kaunis lakka!

Tähän lakkaukseen käytin kerroksen Essie Nourish Me hoitolakkaa, kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta Trendsetteriä ja lopuksi HK Girl pikakuivattaja.

 

 

***Trendsetter itse ostamani. En hyödy linkin klikkauksista mitenkään.

 

Polishers Inc. – So 90’s!

0

Se on täällä taas! Siis Polishers Inc. sunnuntai. Tällä kertaa teemana oli ”So 90’s!”. Ensimmäisenä mieleen tuli Nirvana ja grunge, mutta päätin sen sijaan tehdä jotain vähän iloisempaa. Hain siis inspiraation 90-luvun alun kirkkaista väreistä ja vaatteista.

Etu- ja keskisormen kynnet on tehty NailVinylsien avulla. Nimettömän ja pikkusormen kynsiin on kiinnitetty kuivuneesta vesimarmorointilaatasta leikattuja suikaleita.

 

 

Pohjavärinä on kaikissa kynsissä Essie Licorice. Muut käytetyt lakat ovat OPI Hey Baby, OPI Live.Love.Carnaval, OPI Where Did Suzi’s Man-Go?, OPI I Just Can’t Cope-Acapana, China Glaze Def Defying ja Color Club Wicker Park. Kiiltoa tuomassa HK Girl pikakuivattaja.

Sellainen lakkaus tällä kertaa :) Muistakaahan myös nuo alapuolella olevat linkit ja käykää katsomassa mitä ryhmän muut naiset ovat tänä sunnuntaina taiteilleet.

 

Ikä on vain numero…

0

Apua! Ikäkriisiä pukkaa ja taistelen sitä vastaan julkisesti!

Viime aikoina olen monta kertaa yllättänyt itseni ihailemasta meikkilookkeja ja ponitukkia ajatellen, että voi kunpa olisin kymmenen vuotta nuorempi niin…

Alan olla jo vähän kyllästynyt itseeni. Miksi minun pitäisi olla kymmenen vuotta nuorempi? Olen 38-vuotias eli elämän ei ihan vielä pitäisi olla vain harmaata ;) Onko iässäni jotain hävettävää? Miksi minusta tuntuu välillä, että olen aivan ikäloppu hehkeiden blogisiskojeni rinnalla? Olen itse tehnyt itselleni kirjoittamattomia sääntöjä joiden mukaan pitää tässä iässä mennä. Kaivanut itseni beigeen, värittömään kuoppaan josta olisi nyt korkea aika kiivetä ylös.

Meikkilaatikkoni ovat täynnä upean värikkäitä luomivärejä ja minä tartun useimmiten Naked paletteihin. Eipä sillä, että nude meikissä olisi jotain vikaa … vai onko? Kesällä se näyttää upean luonnolliselta, kauniilta ja hehkuvalta, mutta talvella ei niinkään. Näytän lähinnä elottomalta, värittömältä ja vanhemmalta .. jotenkin tunkkaiselta.

Testailin tuossa joku ilta huvikseni eri värisiä huulipunia. Ruskeanpunainen lisäsi heti ikään viisi vuotta (väri sopii upeasti toisille, mutta ei minulle) ja nude värit saivat jo valmiiksi pienen suuni katoamaan lähes kokonaan. Sitten kokeilin kirkasta pinkkiä ja se valaisi koko kasvoni ja kirkasti ilmettä. Minulla ei siis ollut mitään muuta meikkiä vaan ainoastaan huulipunan sävyn vaihtelu vaikutti kokonaisilmeeseen aivan valtavasti.

Seuraava askel olikin meikatessa tarttua johonkin muuhun kuin Naked palettiin. Valitsin Sugarpill Cold Chemistry paletin koska siinä on aivan täydelliset värit talveen. Ostin tämän paletin yli vuosi sitten ja olen käyttänyt ainoastaan valkoista Diamond Eyes nappia. Juuri tätä tarkoitin. Laatikot pursuilevat upean värikkäitä ja laadukkaita luomivärejä, mutta mitä teen minä? Laitan nudea. Eihän tuollainen peli vetele ja se loppuu nyt! ;D

 

 

Luulen, että tämän blogin on aika ottaa uutta ”Almost forty is the new thirty” suuntaa ja alkaa juhlistamaan ikääni se sijaan, että rajoitan itseäni sen varjolla. En ole ikäloppu! Voin edelleen tehdä mitä haluan! Itse tehdyt säännöt tehty taipumaan ja rikottaviksi!

Päättömän vuodatuksen kuvituksena Sugarpill Cold Chemistry paletilla tehty meikki. Huulilla Illamasqua Eurydice ja MAC Fleshpot yhdistelmä, koska johonkin nuo lukemattomat nudepunatkin on käytettävä ja tämä on aivan loistava tapa.

 

 

***  Kaikki meikkiin käytetyt tuotteet itse ostamiani. En hyödy linkin klikkauksista mitenkään.

Dance Legend – Android

0

Viime aikoina olen kehittänyt pienimuotoisen pakkomielteen myös Dance Legend lakoista ja tässä taas yksi tulokas kokoelmaani. Android on upea vihreä linear holo. Koostumukseltaan tämä oli erittäin hyvä pigmenttinen ja hyvin levittyvä. Saattaapa sopia leimaukseenkin.

Tätä pitää käyttää uudelleen aurinkoisena päivänä. Niin kaunis lakka tämäkin!

 

 

Kuvissa kaksi kerrosta Androidia Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakan päällä, ei päällyslakkaa.

Suomessa Dance Legend lakkoja myy MiNails.

 

***Android itse ostamani. En hyödy linkin klikkauksista mitenkään.

Lacquer Lust – BBN

0

Lacquer Lust Butt Bootie Naked lakka oli todella pitkään hankintalistalla ja nyt sen vihdoin tilasin Norway Nailsin alesta. Tämä on nude linear holo joka näyttää minusta taupelta. Yhdistämällä taupe ja holo ei voi saada aikaan muuta kuin upean lakan ;)

 

Koostumus tässä oli todella hyvä. Lakka levittyi tasaisesti eikä kaljuuntunut. Jo ensimmäinen kerros oli hyvin peittävä ja toinen takasi täydellisen, lopputuloksen. Tämä oli kynsilläni kolme päivää ja parin kynnen kärjissä oli vähäistä kulumaa, lohkeilua ei ollenkaan. Oikein laadukas lakka siis!

Tähän lakkaukseen käytin kerroksen Essie Nourish Me hoitolakkaa, kaksi kerrosta BBN:nää ja lopuksi kerros HK Girl pikakuivattajaa.

 

***Lakka itse ostettu En hyödy linkin klikkauksista mitenkään.

 

Jindie Nails – Phone, Keys, Polish, Check! and The Blue That Holds Us Together

0

Tämä upea kaksikko on Jindie Nails Phone, Keys, Polish, Check! ja Blue That Holds Us Together sisaruslakat. Nämä ovat livenä todella kimaltelevia ja aivan upean värisiä. Näihin on magentaan ja kirkkaan siniseen jelly pohjaan lisätty glitteriä, hologlitteriä, microglitteriä ja shimmeriä. Lopputulos on moniulotteinen ja lakoissa on ihanaa syvyyttä. Olen jälleen kerran rakastunut!!

Koostumus oli molemmissa erinomainen ja lakat oli helppo levittää. Phone, Keys, Polish, Check! peitti yhdellä kerroksella ja Blue That Holds Us Togetheria laitoin kaksi ohutta kerrosta. Molemmat kuivuvat hitusen karkeiksi ja vaativat kaksi kerrosta päällyslakkaa.

Jindie Nails lakkoja voit tilata JindieNails.com kaupasta. Kauppa ei aina toimita lakkoja ulkomaille joten täältä löydät myös listan jälleenmyyjistä. Uusimmat uutiset, lakkajulkaisut ja restock infon löydät heidän FB ja IG sivuiltaan.

.

Phone, Keys, Polish, Check!

The Blue That Holds Us Together

 

 

 

***Lakat saatu ilmaiseksi kokeiltaviksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Polishers Inc- Safe and Sound

0

Tänään on siis taas Polishers Inc. päivä ja tällä kertaa teemana oli Safe and Sound. Minulle varmin valinta on aina kirkas punainen. Rakastan punaisia kynsiä ja kirkas punainen sopii kauniisti ihonsävyyni. Tykkään myös käyttää paljon niittejä ja strasseja, joten näiden yhdistäminen oli se luonnollinen valinta tämän päivän kynsiin.

Tähän lakkaukseen käytin kerroksen Essie Nourish Me hoitolakkaa, kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta Delush Polish Glam Squadia ja HK Girl pikakuivattaja. Lisäksi kiinnitin kynsiin mustia ja hopean värisiä niittejä sekä erikokoisia strasseja.

Näillä mentiin tällä kertaa ja postauksen lopusta löydät linkit muiden ihanien naisten luomuksiin :)

 

 

 

Mavala Nude Colors ja dry brush manikyyri

0

 

Aiemmin esittelin pikaisesti Mavalan uuden Nude Colors kevätkokoelman täällä. Nyt käytin kokoelman kaikkia lakkoja dry brush manikyyrissä.

Aloitin levittämällä kerroksen 112 Pink Boudoir lakkaa Essie Nourish Me hoitolakan päälle. Tämä olikin melko hyväkäytöksinen mattalakka ja levittyi yhdellä runsaalla kerroksella tasaisesti ja peittävästi. Lakka myös kuivui nopeasti. Pidin tästä kauniin pehmeästä, puuterisesta pinkistä niin paljon, että päädyin pitämään tätä kynsilläni yksinään päivän verran ennen dry brush manikyyrin tekoa.

 

Tähän dry brush manikyyriin käytin kokoelman kaikkia lakkoja. Mattalakat jättivät kynnelle kivan tekstuuripinnan ja tämä lakkaus olikin todella helppo ja nopea toteuttaa. Tämä pehmeän sävyinen lakkaus sopii hienosti yhteen myös kirkkaampien kevätvärien kanssa.

 

 

 

***Kokoelma saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi
 
 

Pitsikoristelujen taiteiluja vapaalla kädellä

0

Kahden päivän jälkeen KIKO 512 lakkaus (alkuperäinen postaus löytyy täältä) oli edelleen niin hyvässä kunnossa, että päätin kokeilla käsinmaalattua pitsikoristelua ennen lakkojen poistoa. Koristelun maalaukseen käytin Pure Color NO. 10 sivellintä ja valkoista akryylimaalia.

 

 

***Lakkaukseen käytetyt tuotteet ja tarvikkeet itse ostamiani