Author: RiaG

Polishers Inc. – My Cinderella Hand

0

Ihanaa sunnuntaita! En ole pystynyt osallistumaan Polishers Inc lakkauksiin kahtena viimeisenä kertana koska kaikki aikani meni sairastelevien lasten hoitamiseen. Nyt kuitenkin päästään taas mukaan tähänkin ja tällä kertaa teemana oli ”My Cinderella Hand” eli toisinsanoen se käsi joka ei oikeastaan koskaan näy kynsikuvissani.

Minulla se on siis oikea käsi. Oikean käden lakkaus ja koristelu ei aiheuta ongelmia, mutta kuvaus olikin sitten jo eri asia. Sormet vääntyivät mihin sattuu ja koko käsi oli kummallisessa asennossa. Minun piti myös istua ns. väärällä puolella kameraa ja kaikki tuntui niin kovin hankalalta. Olen kyllä ennenkin kuvannut oikeaa kättäni, mutta tällä kertaa se oli jotenkin erityisen ongelmallista.

Teemasta tuli ensimmäisenä mieleen prinsessat, timantit ja kaikenlainen tyttömäinen ihanuus. Otin siis tämän suunnan, kun mietin koristeluja ja päädyin ylläolevaan lopputulokseen.

 

 

Tähän lakkaukseen käytin vaaleanpunaista Jindie Nails Pink Stilettos lakkaa, Essie Sugar Daddya keskisormessa ja Moo Moo’s Signatures Diamond lakkaa nimettömän kynnellä. Leimaukset on tehty Rica Whiteout lakalla ja pitsikuviot hehe 018 leimauslaatasta. Lisäksi asettelin kynsille Swarovskeja. Päällyslakkana Glisten & Glow HK Girl.

Eli näin tällä kertaa. Alla olevista linkeistä pääset katsomaan mitä muut ovat keksineet tähän teemaan sopien.

 

 

Lookfantastic Beauty Box – March

0

Aiemmin sanoin etten julkaise postauksia viikonloppuisin, mutta nyt minulla on tulossa niin paljon kivaa näytettävää, että teen poikkeuksen siihen sääntöön. Jos et ole vielä saanut omaa LF Beauty Boxiasi ja et halua spoilaantua sisällön suhteen niin sitten ei kannata lukea tätä postausta yhtään pidemmälle.

 

Ensivaikutelma tästä boksista oli ”Onpa tämä kevyt!”, kun noudin tämän postilaatikosta. Pari viimeistä LivBoxia on hemmotellut painollaan ja niin sitä odottaa vastaavaa joka kerta. Boksin avatessani se myös näytti puolityhjältä koska sisällä olevat tuotteet olivat pienehköjä kooltaan. Laatu kuitenkin korvasi koon tälläkin kertaa. Käytyäni tuotteet läpi olin oikein tyytyväinen ja kaikki tuotteet menevät käyttöön.
Nudestix Magnetic Eye Color in Gilt
Tämä on kaunis kullanvärinen luomiväripuikko. Pikainen testaus kädelle osoitti tämän levittyvän silkin pehmeästi, olevan suhteellisen helposti häivytettävä ja kuivuu kestäväksi. Tämä oli kuitenkin ehkä hiukan liian metallisen kiiltävä minulle. Tykkäsin tästä kuitenkin niin paljon, että ilman muuta kokeilen jos saisin sen toimimaan kauniisti.
Lord & Berry Line/Shade Kajal & Eye Pencil Liner in black
Joulukuun Beauty Boxissa oli saman merkin musta Silk Kajal kynä joka toimikin minulla oikein hyvin. Testailen tätä ja raportoin lisää myöhemmin.
 
Cowshed Lippy Cow Natural Lip Balm
Testailin tätäkin nopeasti ja havaitsin tämän olevan ohutta, öljyisen ja kosteuttavan tuntuista. Tämä saattaisi olla liian kevyt talvikuukausiksi, mutta nyt onkin kevät tulossa joten käyttöön menee tämäkin.
Bliss Fatgirlslim
Jes! Tämä on aivan täydellinen tuote testattavaksi Kauniimpi minä -projektiini. Haluan ensin pudottaa jonkin verran painoani ja sen jälkeen tämä ihoa kiinteyttävä voide pääsee kunnon testiin.
Yllä oleva kuva on muuten täydellinen esimerkki siitä miksi en pidä näiden boksien pakkaamisessa käytettävästä mustasta paperisilpusta. Ei ole kiva joutua putsailemaan uusia ja käyttämättömiä purkkeja ennen kuin niitä on koskaan edes avattu.
Nuxe Nuxellence Detox
Olin iloinen myös löytäessäni boksista tämän iltaisin käytettävän kasvovoiteen. Tammikuun boksissa tuli Nuxe Crème Fraîche de Beauté naamio ja olen käyttänyt sitä säännöllisesti. Odotukset ovat siis korkealla tämänkin suhteen.
Wet Brush Squirts
Tämän pikkuisen harjan sanotaan sopivan täydellisesti märkien hiusten selvitykseen ja niinhän se sopikin. Tämä oli heti laitettava testiin ja harjasin tällä hiukset selväksi pesun jälkeen. Harja selvitti hiukset todella hellävaraisesti ja helposti ilman kivualiasta takkuihin takertumista. Aivan erinomainen hommassaan ja tulen käyttämään tätä jatkossakin. Vaikka tämä toimikin erinomaisesti minun ohuissa, hartiamittaisissa hiuksissani niin epäilen, että juuri tämä malli saattaa olla liian pieni vahvemmille ja pidemmille hiuksille. Tämä täytyykin siis vielä laittaa testiin tyttären hiuksien kanssa.

Delush Polish – Orchid Situation

0

Apua! Tänään on taas perjantai 13. päivä :O Juurihan sellainen oli viime kuussa! Minä lensin silloin sen kunniaksi komiasti persiilleni liukkaalla jäällä postilaatikolle kiirehtiessäni. Laskeuduin käsivarsi edellä jäätyneeseen lumipenkkaan raapien käteni verisille naarmuille. Reidessä oli myös pari viikkoa mojova mustelma joka oli sen verran turvoksissa, että näytti kuin ihon alle olisi tungettu puolikas tennispallo. Olisikohan tänään parempi pysytellä turvallisesti sohvalla koko päivä?

 

Ja sitten asiaan. Jälleen kerran kynsilläni oli Delush Polish lakka. Nämä vaan ovat niin ihania, että niitä on tullut viime aikoina osteltua enemmänkin. Tämä kaunokainen on Orchid Situation viime kesän Essence of Summer kokoelmasta. Lakkaa ei enää valmisteta, mutta sitä on tällä hetkellä edelleen saatavilla heidän nettikaupastaan alennettuun hintaan. Tämä väri on niin ihana ja sopii kauniisti ihonsävyyni. Vihreä/turkoosi shimmer tekee tästä myös uniikin. Minä tykkäsin ja paljon!

 

 

Koostumus tässä oli erinomainen. Lakka levittyi hyvin ja peitti kahdella kerroksella tosin pidemmät kynnet saattavat vaatia kolme kerrosta. Tämä kuivui supernopeasti ja ei lohkeillut kolmen päivän aikana. Poistaminen oli myös helppo operaatio ja tämä ei värjännyt kynsiä. Kuvissa kerros Essie Nourish Me hoitolakkaa, kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta Orchid Situationia ja HK Girl top coat. Niitit ovat Born Pretty Storesta.

 

***Orchid Situation itse ostamani. Niitit saatu ilmaiseksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.. 

Kauniimpi minä – elämäntaparemontti 2015

17

No niin, otetaanpas nyt sitten tämä askel ja aloitetaan uusi ”Elämäntaparemontti 2015” -postaussarja. Mietin tätä pitkään koska olen hyvä aloittamaan kaikenlaisia juttuja, mutta huono viemään niitä loppuun asti. Otetaan siis myös tämä työn alle. Opettelen viemään asiat loppuun asti.

Tavoitteena on kokonaisvaltainen kaunistautuminen ja hyvä olo eikä mikään bikinivartalon tavoittelu. Haluan tulevaisuudessa syödä terveellisemmin, liikkua säännöllisesti ja peiliin katsoessa olla tyytyväisempi itseeni. Kolmen pienen lapsen kanssa se oma laatuaika on todella vähissä. Nykyään meikittömiä päiviä on huomattavasti enemmän kuin niitä meikattuja ja huoliteltuja. Haluaisin oppia ottamaan taas aikaa myös itselleni, meikata useammin, kulkea korkokengissä ja pukeutua tyyliini sopivammin. Tämä postaussarja tulee siis vääjäämättä sisältämään aina välillä myös lifestyle juttuja, kuten sitä oman tyylin uudelleen löytämistä ja vaatekaapin uusimista.

Koska tämä on ennen kaikkea kauneusblogi haluan löytää myös loistavia kosmetiikka ja muita tuotteita jotka auttavat minua tässä projektissa. Rakastan kauneutta, meikkausta ja kosmetiikkaa, joten tarkoitus ei ole heittäytyä täysin luomuksi terveellisempien elämäntapojen mukana. Teemaan sopivien tuotteiden testaus tulee siis olemaan myös osa tätä projektia.

 

Senttejä pitäisi saada katoamaan vyötäröltä.

 

Kuten monella muullakin, niin myös minulla on ikävä taipumus jojolaihduttamiseen. Niinpä siis kokonaisvaltainen ruokailutottumusten muutos on tarpeen sen sijaan, että laihduttaisin mahdollisimman nopeasti ja mahdollisimman vähillä kaloreilla. Tällä hetkellä olen reilusti ylipainoinen ja painoa pitäisi pudottaa ainakin 25 kiloa. Parempi luku taitaisi olla kolmekymmentä kiloa, mutta olen nyt realisti ja otan huomioon myös sen, etten ole enää parikymppinen ja tehokkaalla aineenvaihdunnalla varustettu. Tuo -25 kg on siis mahdollista saavuttaa ja sitten kun siihen joskus päästään niin voin arvioida tilannetta uudelleen.

Ruokavalioon olen tehnyt jo sen verran muutosta, että olen jättänyt vehnän pois kokonaan koska epäilen sillä tai kaikilla kotimaisilla viljoilla olevan osansa kasvojen punoituksessa ja muissa allergiaoireissa. Joskus aiemmin kokeilin kokonaan viljatonta dieettiä ja kasvojen iho parani jonkin verran. Myös allergia joka vaatii ympärivuotista lääkitystä helpotti osittain ja lääkkeitä sai vähentää reilusti. Koska kuitenkin olen helposti lipsuvaa lajia niin palasin hyvistä tuloksista huolimatta vähitellen takaisin leivän ja muiden mussutukseen.

 

Kuppi Rooibos teetä Pepsin sijaan.

 

Olen myös luopunut jokailtaisesta Pepsi Maxin ja muiden vastaavien juomien lipityksestä ja korvannut ne suurella mukillisella Rooibos teetä. Sipsit, karkit ja muut herkut on myös luonnollisesti jätetty pois. Ei kuitenkaan ole realistista alkaa kuvittelemaan, että kykenen välittömästi kasvattamaan selkärangan mitä tulee herkutteluun ja en halua alkaa lipsumaan koska kiellän itseltäni kaiken. Niinpä joskus herkuttelu on sallittua rajoitetusti eli annan itseni nauttia silloin tällöin vaikka Ben & Jerry’s Peanut Butter Cup jäätelöä tai lasin punaviiniä.

Jotta tästä ei tulisi kilometrin mittainen postaus palaan ruokavalio ja painonpudotus asioihin omissa postauksissaan myöhemmin.Liikunta on yksi osa-alue joka on tietysti tässä projektissa myös vahvasti mukana. Liikunnan määrää on lisättävä ja paljon. Tänne on jo raahattu aiemmin vanhempieni yläkertaan varastoitu crosstrainer ja näin kevään lähestyessä sää taas suosii pitkiä ja reippaita kävelylenkkejä. Taitaa olla aika myös kiivetä pitkästä aikaa hevosen selkään. Viimeksi olen ratsastanut joskus ennen raskaaksi tulemista. Tallille on reilu kilometri matkaa, hevonen varusteineen löytyy tallista ja ratsastus maksaa ainoastaan kentän käytön hinnan (ratsastusseuran jäsenmaksun). Ei siis kovin montaa syytä löydy miksi ei sinne selkään kiipeäisi. Liikuntajutuistakin tulen tekemään säännöllisiä postauksia.

 

Siinä se mokoma härveli odottaa.

 

Tulen myös sisällyttämään ihonhoidon näihin postauksiin siltä osin, kun se koskee tätä projektia eli vaikkapa ihon kiinteyttämistä. Olen ikäni ollut todella huoleton ja jopa välinpitämätön ihonhoidon suhteen. Olen saattanut pestä meikit pois käsisaippualla ja levittää apteekin halpaa perusvoidetta koko kasvoille. Koko vartaloa olen rasvannut joskus ja jouluna. Viime aikoina olen kuitenkin yrittänyt kunnostautua tässäkin asiassa ja nyt haussa onkin koko ajan uusia iholleni hyvin sopivia tuotteita. Myös ihon kiinteytys koko vartalossa tulee tarpeeseen ja se tarve kulkee käsikädessä tuon painonpudotuksen kanssa.

Koska vertaistuki on aina tarpeen olisi kiva kuulla myös teidän kokemuksianne elämäntaparemonteista ja hyviä vinkkejä vaikkapa niihin vaikeisiin hetkiin, kun tekisi mieli syödä pussillinen sipsejä ja juoda pullollinen cokista päälle. Tulen tänne siis vuodattamaan ne heikot hetket ja iloitsemaan onnistumisista. Someen postailen projektiin liittyviä kuvia ja juttuja #kauniimpiminä2015 tagilla.

Millaisia juttuja te haluaisitte tämän projektin tiimoilta lukea? Ideoita otetaan mielellään vastaan :)

LivBox – Maaliskuu

0

Maaliskuun LivBox on siis saapunut ja tässä sisältö sekä ensivaikutelmani tuotteista. Jos et halua spoilaantua sisällön suhteen niin älä lue eteenpäin.

 

 

Kuten viime kuun boksi myös tämä oli minulle ihan mieleinen. Minulle uusia tuttavuuksia joita on aina kiva testailla.

Ensimmäisenä paketista pilkisti Bangerhead Fresh Me Up! kuivashampoo alekoodin kera. Testasin tätä pikaisesti ja tuote tuoksui hyvältä, mutta oli jotenkin aivan liian kevyttä. Vaikka pullo lupaileekin tuuheutta hiuksiin, niin en ihan reilusta suihkuttelusta huolimatta huomannut suurta eroa ennen ja jälkeen tuotteen käytön. Testaan tätä ehdottomasti uudelleen, mutta missään nimessä se ei vedä vertoja Batisten XXL Volume kuivashampoolle joka minulla on vakituisessa käytössä.

Lumene Bright Now Vitamin C Shine Control voidegeeli kasvoille löytyi boksista ihan normaalikokoisena. Tämä lupailee hillitä kiiltoa ja supistaa huokosia. Pikainen kokeilu osoitti tämän olevan melko kevyt voide jossa on kivan raikas hedelmäinen tuoksu. Tämä menee kokeiluun meikin alle joku päivä ja tarkempaa analyysia on tulossa siis myöhemmin.

Dove Advanced Hair Series Oxygen Moisture shampoo ja hoitoaine olivat 50 ml matkakokoisissa tuubeissa. Laitoin nämäkin heti testiin. Shampoo oli geelimäistä ja kirkasta, vaahtosi hyvin ja pesi hiukset puhtaiksi. Hiukset jäivät kuitenkin pesun jälkeen omituisen raskaan tuntuisiksi ottaen huomioon, että kyseessä on jo valmiiksi hennoille ja lattanoille hiuksille tarkoitettu tuote. Hoitoaine selvitti latvat tehokkaasti ja jätti hiukset silkkisen tuntuisiksi. Hiukset oli siis helppo kammata selviksi pesun jälkeen. Kuivuttuaan hiukset olivat upean kiiltävät ja silkinpehmeät MUTTA samalla raskaat ja lattanat. Ei siis ihan se odottamani lopputulos. En kaipaa ohuisiin ja kemiallisesti käsittelemättömiin hiuksiini enää lisää lätsäyttävää efektiä, joten näitä tuskin koskaan tulee ostettua täysikokoisina.

Tällä kertaa boksin paras tuote oli mielestäni Rimmel Provocalips 310 Little Minx. Olen jo ehtinyt ostamaan kolme muuta Provocalips sävyä ja tykkään niistä tosi paljon, joten oli iloinen yllätys löytää tästä boksista yksi sävy lisää. Kerrankin kävi myös hyvä tuuri ja boksiin oli eksynyt sellainen sävy, jota minulla ei vielä ollut. Näistä tulossa blogiin juttua myöhemmin.

Nailfix kynsinauhaöljy Yummy Gummy tuoksuisena oli minulle hiukan turha koska vannon Bliss Kiss Pure Nail Oilin nimeen. Tässä on ihana tuoksu ja pullossa on hygieeninen pipetti, joten ehkäpä tätä tulee kuitenkin käytettyä varpaisiin pedikyyrien yhteydessä.

Mukana oli myös kaksi tuoksunäytettä. Calvin Clein Reveal Men tuoksui oman aviomieheni iholla aivan taivaallisen hyvältä ja tätä tulee varmasti ostettua jossain vaiheessa täysikokoinen pullo. Chloé Love Story ei taas ollut ollenkaan minun tuoksuni ja tämä näyte saa lähteä äitini luo. Hänelle se sopii varmasti paremmin. Itse pidän huomattavasti raskaammista ja makeammista tuoksuista.

Kaikenkaikkiaan olen ihan tyytyväinen sisältöön ja oli taas todella kiva löytää boksista värikosmetiikkaakin.

Sally Hansen 18K Gold Hardener -kynnenkovettaja

0

Tänään on aika esitellä jokin aika sitten testiin saamani Sally Hansenin 18K Gold Hardener. Olen ennenkin maininnut etteivät kynnenkovettajat oikein sovi kynsilleni vaan aiheuttavat lähinnä kuivumista, liuskottumista ja katkeilua. Aiemmin kokeilemani Sally Hansen Nail Rehab oli kuitenkin niin loistava tuote kynsilleni, että uskalsin kokeilla tätäkin.

(lisää…)

Moo Moo’s Signatures – Diamond

0

Pieni pakkoloma on nyt tullut päätökseen ja pieni mies voi jo paljon paremmin. Vielä tarvitaan lääkkeitä, jotta hengitys kulkee vaivatta, mutta voiton puolella ollaan tällä erää. Aika ilkeä on kyllä tuo rs-virus pienellä vauvalla. Nyt on kuitenkin aika palata normaaliin päiväjärjestykseen koska postausaiheet alkavat jo uhkaavasti kasaantua.

Tänään onkin näytillä maanantain kunniaksi ihana hopea hololakka.

Mei Mei’s Signaturesin Mei Mei valmistaa huovutettuja pikkulehmiä ja muita suloisia olentoja ja myy niitä Moo Moo’s Signatures kaupassaan. Kauppaan on nyt lisätty myös Mei Mein itse valmistamia Moo Moo’s indielakkoja ja tämä on merkin ensimmäinen julkaistu lakka Diamond.

 

 Tämä on todella kimalteleva ja metallinen hopea holo johon hopeiset pienet flakiet tuovat lisäkimallusta. Tietyssä valossa tämä on lähes peilimäisen metallinen ja hopealastut kimaltelevat kauniisti vaikka holoefekti ei näkyisikään. Holo tässä on kuitenkin tarpeeksi voimakas näkyäkseen heikommassakin valaistuksessa. Tämä ei siis missään nimessä ole tavis hopeaholo vaan todellakin timanttisen upea ilmestys!

Koostumus tässä oli aivan erinomainen. Hyvin peittävää ja levittyi kuin unelma. Kaksi kerrosta riitti peittämään ja kuivumisaika oli normaali. Pidin tätä lakkausta kolme päivää ja siinä ajassa lakasta ei lohjennut pientäkään palaa ja poisto-operaatio oli myös helppo. Jos ei kaikesta tuosta hehkutuksesta jo selvinnyt niin olen aivan rakastunut tähän lakkaan! Seuraavaksi kokeilen tätä leimausten pohjalla.

Kuvissa kerros Essie Nourish Me hoitolakkaa, kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta Diamondia ja HK Girl top coat.

Lakka on tällä hetkellä kaupasta loppu, mutta varmistin Mei Meiltä ennen postauksen kirjoittamista, että Diamond palaa valikoimiin uusien lakkasävyjen kera. Lisätietojen saamiseksi kannattaa seurailla Moo Moo’s Signaturesin FB sivua.

 
***Diamond itse ostamani. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Jindie Nails – Baby Love, My Baby Love

0

Ihanaa torstaita kaikille! Viikonloppu on jo taas melkein täällä.

Tänään esittelen teille Jindie Nails lakan joka on niin uusi, ettei se ole tullut vielä edes myyntiin. Tarkkaa päivämäärää tämän lakan saapumiselle minulla ei vielä ole, joten jos tämä herättää ”pakkosaadahetinyt” -reaktion niin seuraile Jindie Nailsin FB-sivua ja Instaa niin ei mene restock aika ohi.

Tämä on siis Baby Love, My Baby Love joka on aivan ihastuttava läpikuultava persikkapinkki glitter lakka kauniin shimmerisellä pohjalla. Tämä lakka todellakin hehkuu ja kimaltelee! Yksinään käytettynä tämä on kepeän herkkä ja naisellinen. Aivan täydellinen kevät ja kesälakka.

Koostumus on melko ohut ja helppo levittää. Ohut koostumus antaa myös armoa kerrosten määrässä ja kolme kerrosta ei ole kynnellä tolkuttoman paksu, eikä myöskään täysin peittävä. Tätä voit kerrostaa myös toisen värilakan päälle saadaksesi peittävämmän lopputuloksen. Itse käytin tätä yksinään koska niin se on minusta kauneimmillaan. Pullon käänsin hetkeksi ylösalaisin ennen levitystä. Isoimmat glitterit kaipasivat hiukan kalastelua, mutta muuten lakka levittyi niin tasaisesti, että glittereitä ei tarvinnut asetella kynsille.

 

Kuvissa kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kolme ohutta kerrosta Baby Love, My Baby Love lakkaa ja Rica Glossy Glam top coat.

Jindie Nails lakkoja voit tilata JindieNails.com kaupasta. Kauppa ei aina toimita lakkoja ulkomaille joten täältä löydät myös listan jälleenmyyjistä. Uusimmat uutiset, lakkajulkaisut ja restock infon löydät heidän FB ja IG sivuiltaan.

 

***Lakka saatu ilmaiseksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Pieni sairastelutauko

0

No alkuun päästiin säännöllisten postausten kanssa, mutta koska lapset ovat edelleen kipeinä en ole saanut tehtyä postauksia etukäteen valmiiksi siinä määrin kuin oli suunnitelmissa. Nyt pitää siis ottaa pieni sairasloma koska pieni mies on rs-viruksen kourissa ja tarvitsee kaiken huomioni. Palaan heti kunhan herra voi taas paremmin ja pystyn tekemään jotain bloginkin eteen.

Rimmel Lasting Finish 25H Foundation with Comfort Serum ja Lasting Finish Concealer

0

 

Tänään on aika näyttää kuinka hyvin Rimmel Lasting Finish 25H Foundation with Comfort Serum ja Lasting Finish Concealer peiteaine minun kasvoillani toimivat.

Alla olevia kuvia ei ole muokattu tai käsitelty rajausta ja tekstin lisäämistä lukuunottamatta millään tavalla. Eli tämän meikkivoiteen ja listattujen meikkituotteiden kanssa lopputulos on juuri niin kuulas ja tasainen kuin viimeinen kuva antaa ymmärtää.

(lisää…)