Päätin uusia yhden viime kesänä tekemistäni lakkauksista. Tämä on helppo ja nopea gradient kultaisella glitterillä. Pohja jäi herkän vaaleaksi ja kultainen hologlitter tuo ihanaa kimallusta varsinkin auringonpaisteessa.
Author: RiaG
Jindie Nails – Red Velvet Revolver Re-formulated
Jaahas! Täällä ollaan taas. Meillä on vaihteeksi sairastettu. Tällä kertaa noroviruksen muodossa. Nyt alkaisi ihan oikeasti riittelemään nämä taudit. Vieläkään ei ole ihan voittajaolo, mutta pystyy sentään jo jotain tekemään. Mulla olisi teillekin vaikka mitä kivaa näytettävää kunhan vaan päivässä riittäisi tunnit kaiken tekemiseen. No ehkäpä tämä tästä taas lähtee käyntiin ja löydän hyvän rytmin työskentelyyn.
Tänään näytillä Jindie Nails Red Velvet Revolver Re-formulated. Tämä on viininpunainen jelly jossa on kultaista, hopeista ja holografista glitteriä. Tämä oli peittävämpi kuin odotin ja sain hyvän lopputuloksen jo kahdella kerroksella. Lakka levittyi tasaisesti ja glitterien asettelemiseen ei ollut tarvetta. Kuten yleensä käänsin pullon ylösalaisin ennen levitystä ja glittereitä ei tarvinnut sen jälkeen pullosta onkia.
Omasta kokoelmastani ei entuudestaan löytynyt vastaavaa lakkaa. Tämä on ihanan mehukas jelly jossa on mukavasti syvyyttä. Tykkäsin! Siis katsokaa nyt tuota pulloa, ihana!
Kuvissa kerros Essie Nourish Me hoitolakkaa, kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta Red Velvet Revolver Re-formulatedia ja HK Girl pikakuivattaja.
***Lakka saatu ilmaiseksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.
Polishers Inc. – Negative Space
Aarrgghhh! Minuutti aikaa saada tämä postaus julkaistua :D Aiheena oli negative space ja lakkausidea näytti päässäni paljon paremmalta. Tämä päivä on ollut aivan pyllystä, joten ei ihme ettei kynnetkään onnistuneet. Jätin manikyyrin teon viime tippaan ja uusintakierrokseen ei jäänyt aikaa eli näillä mennään….
Käytetyt tuotteet:
Pohjana Essie Nourish Me ja Essie Sugar Daddy
Delush Polish – Swans Upon Time
Delush Polish – It’s About Thames
Delush Polish – Orchid Situation
Delush Polish – Bombshell
HK Girl top coat
Vinyylit nailvinyls.com kaupasta.
Alapuolelta löydät taas muiden naisten teokset tälle päivälle ja meillä on uusi jäsenkin, ihana Simona!
Uusimmat Dollish Polish ostokset
Täällä taas pitkästä aikaa! Energiatasoni on ollut aika pitkälti nolla jo hetken aikaa ja aikomuksena oli pitää pikku tauko ja ladata akkuja, mutta tyhjät ovat edelleen. Ei tällä tekemisen määrällä ole mahdollista ladata yhtään mitään, joten jatketaan hommia ;) Aloittelen näin postaamalla mihin aikaan sattuu ja kunhan saan näitä taas tuonne taustalle naputeltua enemmän valmiiksi niin alan jälleen julkaisemaan ajastettuja postauksia aina samaan aikaan päivästä.
Sitten lakkoihin. Dollish Polish kokoelmani kasvoi taas kahdella pullolla, kun tilasin pari sävyä uudesta Pulp Fiction kokoelmasta. Nämä sävyt ovat postauksen julkaisuhetkellä edelleen saatavilla Dollish Polishin omasta nettikaupasta.
Aloitetaanpa English Mother F*ucker, Do You Speak It? lakalla.
Dollish Polishin sivuilla lakkaa kuvaillaan näin ”soft rose/berry shade has a subtle metallic sheen with a hint of red & pink glass flecks”.
Tämä oli lähes peittävä jo yhdellä kerroksellä, levitin kuitenkin kaksi. Tässä oli erinomainen ja helposti levittyvä koostumus ja kuivumisaika oli nopea. Tämä oli kynsilläni ainakin neljä päivää lohkeilematta. Laadukas lakka ja kaunis sävy jollaista ei kokoelmassani ollut ennestään. Tykkäsin myös siitä, että shimmer erottuu selkeästi myös kynnellä eikä ainoastaan pullossa.
Kuvissa kerros Essie Nourish Me hoitolakkaa, kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta English Mother F*ucker, Do You Speak It? lakkaa ja HK Girl pikakuivattaja.
Toinen tilaamani lakka on Zed’s Dead Baby, Zed’s Dead ja tätä sivuilla kuvaillaan näin ”a rich mossy olive green, loaded with green iridescent flakes & micro flakes”.
Tämä oli koostumukseltaan jellymäisempi, mutta peitti kuitenkin kahdella kerroksella. Koostumus tässäkin oli hyvä ja helposti levittyvä. Myös kuivumisaika oli nopea. Tämän lakan lastut erottuvat pohjan seasta kauniisti ja muutenkin pidän tästä vihreän sävystä erittäin paljon.
Kuvissa kerros Essie Nourish Me hoitolakkaa, kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta English Mother F*ucker, Do You Speak It? lakkaa ja HK Girl pikakuivattaja.
*** Lakat itse ostamiani. En hyödy linkin klikkauksista mitenkään.
Ja taas ollaan niin blondia…
Olen taas ollut poissa blogin ääreltä tämän viikon. Nyt kun kaikki lapset ovat vihdoin terveenä niin mulla alkaa kroppa antaa periksi. Pari kuukautta on sinnitelty 2-5 tunnin yöunilla ja nyt kun ei tarvitse stressata lapsien vuoksi niin olen ollut täysin saamaton. Möllötin pari päivää kotona lökäpöksyissä tekemättä mitään ylimääräistä ja annoin itselleni luvan olla laiska. Sain sitten jo edellispäivänä aikaiseksi lähteä vähän shoppailemaan ja vaalensin iltapuuhana vielä hiuksenikin. Nyt alkaa taas olo tuntumaan omalta itseltä.
Aiemmin olen maininnutkin kärsiväni raskaudenjälkeisestä hiustenlähdöstä. Hiukseni ovat ohentuneet huomattavasti vaikka Biorion kuuri onkin auttanut hiustenlähtöön ja nopeuttanut uusien hiusten kasvua. Omasta väristäni alkoi kuitenkin ikävästi paistaa päänahka läpi ja käsittelemättömät hiukset menivät todellakin pitkin päätä. Päätin siis palata vanhaan tuttuun juttuun eli hiusten vaalennukseen. Lätkäisin päähäni kaksi vaalennusta peräjälkeen ja nyt on taas kivan vaalea tukka. Hitunen sävyssä on vielä keltaisuutta jäljellä ja sitä taitellaan nyt seuraavaksi pois. Ostin eilen Fudgen hopeashampoon jota on paljon kehuttu sekä Four Reasons Silver Mist jätettävän hoitoaineen. Katsotaan mihin päästään näillä vai vaaditaanko hopeisemman sävyn saavuttamiseksi vielä muutakin.
Teen tarkempaa hiuspostausta kuvien kera kunhan saan ensin sävyn taitettua sellaiseksi kuin haluan. Pitää myös taas opetella meikkaamaan vaalean tukkaan sopivasti ja ostaa vaaleamman sävyinen Anastasia Dipbrow kulmaväri. Eilen tunsin oloni aivan värittömäksi vaikka huulipunakin oli räväkkä. No ehkäpä sekin tästä muutaman kerran jälkeen menee kohdilleen tuokin juttu.
Biorion hiusvitamiini – Väliraportti
Biorion hiusvitamiinin testijakso on siis edennyt jo yli puolivälin, joten ajattelin vähän kertoa mitä tänne kuuluu.
Biorion on odotetusti saanut uusia hiuksia kasvamaan vauhdilla. Siitä todisteena meikkikuva jonka löydät täältä. Kuten kuvasta näkyy hiuksia sojottaa päälaelta ihan kivasti :D Tosin niitä olisi varmasti kasvanut muutenkin koska olen kärsinyt raskaudenjälkeisestä hiustenlähdöstä. Minulla on sellainen tunne, että hiuksia olisi tämän ravintolisän ansiosta lähtenyt tällä kertaa hiukan vähemmän ja ne kasvavat nopeammin takaisin.
Olen myös huomannut tämän vaikuttavan ripsiin. Raskaus aiheutti ripsikadon ja olin hetken jo melko kauhuissani nysäripsieni vuoksi. Melko nopeasti Biorionin aloittamisen jälkeen huomasin kuitenkin selkeää parannusta ripsien kunnossa. Eivät ne ehkä ole vieläkään ihan täysin sellaiset kuin aiemmin, mutta nyt sentään selviän ihan hyvin pelkän ripsivärin avulla, ilman tekoripsiä.
Kynnetkin kasvavat normaalia nopeammin ja kivan vahvoina. Kunnian kynsien hyvästä kunnosta annan jatkuvalle öljyämiselle, mutta kasvuvauhti tulee muualta. Huomasin myös kahden ongelmakynnen parantuneen. Minulla on peukalovarpaan kynnessä toinen reuna kasvanut jo pitkään sellaista heikompaa kynttä joka aina repeää ja katkeaa. Mikään sieni ei siis ole kyseessä vaan ystävällisesti jalalleni tallonut hevonen. Kynsi alkoi tämän kevyen polkaisun seurauksena siis kasvaa rikkinäistä. Edellispäivänä pedikyyriä tehdessäni tajusin yhtäkkiä kynnen olevan täysin ehjä ja heikko kohta on kadonnut.
Tämä olisi saattanut olla sattumaakin, mutta sama on tapahtunut myös peukalosormenkynnelle. Loukkasin sen noin puolitoista vuotta sitten niin ikään hevosen kanssa. Silloin se jäi metallisen tarhanportinlukon väliin ja ainoastaan kynnessä ollut geelaus pelasti tilannetta sen verran, ettei metalli mennyt kynsipedistä läpi. Ikävän mustaksi se muuttui silti ja noin neljäsosa kynnestä irtosi. Kynnen alle muodostui ns. ilmatasku joka keräsi sinne syvälle likaa ja kosteutta. Pidin geelejä vielä pitkään tämänkin jälkeen, joten en huomannut kynnessä mitään outoa sen jälkeen kun irronnut kohta oli kasvanut ja parantunut. Poistettuani geelikynnet havaitsin sen osan kynttä kasvavan pinnastaan helposti halkeavaa ja rikkonaista osuutta. Kynsi näytti siltä kuin se olisi taittunut ja pinta olisi revennyt. Kulma myös taittui katkesi säännöllisesti ja kynteen oli mahdotonta kasvattaa pituutta. Nyt tämäkin ongelma on kadonnut. Kynnen pinta on ehjä ja reuna/kulma on vahva ja kestävä. Tämän uskon olevan Biorionin aikaansaamaa.
Biorion ravintolisän testijaksoa on jäljellä vielä noin puolitoista kuukautta ja mielenkiinnolla odotan jatkuuko ripsien kunnon parantuminen ja hiusten hyvä kasvutahti edelleen.
Glam Polish – Fairytale Life Duo (Mei Mei’s Signatures Exclusive)
Siis apua miten upea tämä kaksikko on!! Ihania, ihania, ihania lakkoja!!
Princess Parking Only on lähes neon pinkki ja Beauty Queen on nyt upein omistamani violetti. Kuvat eivät tee näille oikeutta! Tämä on siis todella näyttävä kaksikko. Valitettavasti minulla ei ole Princess Parking Only lakasta kuvaa auringonvalossa, mutta samalla tavalla se kimaltelee kuin Beauty Queenkin. Molemmissa on siis kaunista holo micro-glitteriä.
Näissä oli myös erinomainen koostumus joka peitti lähes yhdellä kerroksella. Lakat levittyivät hyvin ja tasaisesti. Myös kuivumisaika oli normaali. Pidin molempia lakkauksia kolme päivää ja sillä aikaa lakka ei lohkeillut eikä muitakaan ongelmia ollut. Micro-glitterin vuoksi poistamisessa joutuu pikkuisen hinkaamaan, mutta poistokin on ihan helppo homma normaaliin glitterlakkaan verrattuna. Kumpikaan lakka ei myöskään värjännyt kynsiäni.
Molempiin lakkauksiin käytin kerroksen Essie Nourish Me hoitolakkaa, kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi ohutta kerrosta värilakkaa ja lopuksi HK Girl pikakuivattaja.
Duo ei ole tällä hetkellä myynnissä, mutta restock on kuitenkin tulossa, joten seurailkaapa Mei Mei’s Signatures FB sivua lisätietojen saamiseksi.
Jos eilinen postaus jäi näkemättä niin käypä vielä täällä vilkaisemassa mitä muutoksia on tapahtunut some sivujeni osoitteiden suhteen. Jos olet oikein superihana ja käyt myös tykkäämässä uudesta FB sivustani olen todella kiitollinen.
Somesivujen muutoksia
Blogissa puhaltavat muutoksen tuulet ja muutoksia on luvassa tulevaisuudessa enemmänkin. Näin ensimmäisessä vaiheessa olen somessa pudottanut nimestäni Polishaholic osan pois ja sivujen osoitteet ovat tämän seurauksena vaihtuneet. Muutos koskee siis Instagram, Twitter, Pinterest ja Tumblr sivuja. Uudet osoitteet näkyvät yläpuolella.
Olen myös luonut kokonaan uuden FB sivun, joten käykääpä tykkäilemässä ja voitte samalla halutessanne poistua vanhan sivun tykkääjistä. Postaan siis vanhalle sivulle sisältöä rinnakkain tuon uuden kanssa kunnes kaikki muutokset on tehty ja vanha sivu menee poistoon.
Toivottavasti edelleen kaikki pysytte mukana vaikka koenkin nyt tarvetta aloittaa ns. puhtaalta pöydältä. Blogi itsessään tulee pysymään postauksien suhteen lähes samanlaisena tulevaisuudessakin. Osoite ja ulkoasu tulee vielä muuttumaan.
Also here’s my NEW FB PAGE address
Burt’s Bees Honey & Grapeseed Hand Cream
Sain joululahjaksi Burt’s Bees Tips ’N’ Toes Hand & Feet Kit pakkauksen ja siinä oli mukana myös Burt’s Bees Honey & Grapeseed Hand Cream käsivoide. Rakastuin tähän välittömästi ja pikkutuubin loputtua tilasin normaalikokoisen Lookfantastic.comista. Tämä on hiukan erilainen voide käyttää. Otan pienen määrän voidetta ja levitän se käsien iholle. Ensin tämä tuntuu todella vetiseltä, jopa limaiselta sulaessaan ihon lämmöstä. Hieron käsiä yhteen kunnes liukas tunne muuttuu tahmeaksi. Jatkan kunnes kädet tuntuvat niin tahmeilta, että niitä on vaikea hieroa yhteen. Sen jälkeen odotan pari minuuttia ja voide on täysin imeytynyt. Jos otat liikaa voidetta kerralla liukkaus ei katoa ja voide kestää pitkään imeytyä.
Tämä saattaa olla kosteuttavin voide jonka olen löytänyt päiväkäyttöön. Tehokas kosteutus ja nopea imeytyminen samassa voiteessa on aika harvinaista herkkua. Pitää vain muistaa niukka annostelu, jotta voide imeytyy. Jo pieni määrä tekee käsistä todella pehmeät. Olen käyttänyt tätä myös iltaisin Bliss Kiss Pure Nail Oilin seurana ja silloin kun olen levittänyt öljyä koko käsiin niin voide ei luonnollisesti imeydy niin nopeasti joten iltaisin käytössä ovat myös puuvillahanskat. Tässä on melko voimakas hunajan tuoksu eli jos et pidä hunajasta voi olla ettei tämä ole sinun juttusi. Itse pidän tuoksua miellyttävänä.
Ostin tämän voiteen siis Lookfantasticista ja sen jälkeen pakkaus on muuttunut tämän näköiseksi. En ole varma onko samalla muutettu voiteen koostumusta. Toivottavasti ei ole koska tämä on loistava juuri näin.
Ingredients: water (aqua, eau), simmondsia chinensis (jojoba) butter, vitis vinifera (grape) seed oil, glycerin, beeswax (cera alba, cire d’abeille), stearic acid, theobroma grandiflorum (cupuacu) seed butter, macadamia ternifolia (macadamia) seed oil, glucose, fragrance (parfum), sodium borate, xanthan gum, sucrose stearate, helianthus annuus (sunflower) seed oil, honey (mel, miel), rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, tocopherol, beta carotene, glucose oxidase, lactoperoxidase
***Käsivoide itse ostamani. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.
Mukavuusalueen ulkopuolella – Ruskea silmämeikki
Ihanaa maanantaita kaikille! Täällä on nautittu kevätauringosta viikonloppuna ja nyt pitää laittaa sormet ja varpaat ristiin, ettei sitä iltapäivälehtien uhkailemaa takatalvea olisi tulossa.
Aloitetaan uusi viikko meikkilookilla. Ihanaa kun Stockmannin verkkokaupasta saa tilattua MAC meikkejä (!!) Minua lähinnä oleva Stockmann Beauty lopetettiin jo muutama vuosi sitten ja sen jälkeen olen vaan ihastellut muiden MAC tuotteita. Itse innostun lähinnä MACin huulituotteista ja erityisesti heidän mattapunistaan. Teinkin siis vähän aikaa sitten ensimmäisen tilaukseni Stockan nettikauppaan ja klikkailin ostoskoriin Flat Out Fabulous punan ja Magenta huultenrajauskynän. Tokihan niitä oli sitten myös heti päästävä kokeilemaan.
Viime aikoina ruskeat ja nudet luomivärit eivät oikein ole tuntuneet niiltä omimmilta vaan olen käyttänyt pikkuisen väriä. Nyt päätin kuintenkin vaiheeksi kokeilla meikkausta Urban Decay Naked Basics paletilla.
Kasvot
Rimmel Lasting Finish 25H Foundation with Comfort Serum – 102 Light Nude
Dior Skinflash Radiance Booster Pen – 002
Sensai Loose Powder (translucent)
NYX Mosaic Powder – 02 Latte
Grimas Eyeshadow 580 mattaluomiväri korostuksena
Helena Rubinstein blush – Urban Beauty 01 Star Light
Kulmat
Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade – Medium brown
Silmät
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Urban Decay Naked Basics – Kaikki muut sävyt paitsi Foxy
Sugarpill – Diamond Eyes tuomassa pientä kimallusta
Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil – Zero
Maybelline The Colossal Go Extreme mascara
Huulet
MAC Lipstick – Flat Out Fabulous (retro matte)
MAC Lip Pencil – Magenta
Täytyy sanoa, että ei kyllä vieläkään oikein kolahda nyt ruskea meikki. Tunsin tarvetta lisätä väriä ja laitoinkin sitä reilusti huulipunan muodossa, mutta se ei vaan jotenkin riittänyt. Pidin kyllä paljon pehmeistä rajauksista, mutta nyt kuvia katsellessa kaipaan jotain lisää. Meikissä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta se pieni ripaus väriä tai edes kultaista luomiväriä olisi saattanut muuttaa yleisilmettä tarpeeksi.
Kokeilin meikin alla uutta Lumenen Bright Now Vitamin C Shine Control voidegeeliä joka tuli nyt maaliskuun LivBoxissa. Jostain syystä Rimmelin loistava Lasting Finish meikkivoide ei levittynyt tämän päälle ollenkaan niin tasaisesti kuin se levittyy Philosophyn Hope in a Jar voiteen päälle. Kokeilen Lumenea vielä jonkin toisen meikkivoiteen kanssa ja jos ei edelleenkään toimi niin voide saa muuttaa uuteen kotiin.
Melko keskiverto naamapäivä siis, ei loistava, mutta ei myöskään täysi katastrofi.
Päälaella näkyy Biorion hiusvitamiinitestin tulosta uusien hiuksien muodossa. Kiva kun päästä sojottaa tuollainen parin sentin mittainen uusi kasvusto. Ihanaa kuitenkin, että uusia hiuksia kasvaa vauhdilla koska niitä on raskaudenjälkeisen hiustenlähdön myötä irronnutkin ihan kiitettävästi.
Biorion testi on edennyt jo yli puolenvälin eli jonkinlaista väliraporttia pitäisi varmasti siitäkin lähiaikoina kirjoittaa.
























