Eilisen postauksen ihana nude Linen & Silk vielä uudestaan, mutta tällä kertaa Essien Matte About You matta lakalla kuorrutettuna. Ihanan samettinen lopputulos!
Eilisen postauksen ihana nude Linen & Silk vielä uudestaan, mutta tällä kertaa Essien Matte About You matta lakalla kuorrutettuna. Ihanan samettinen lopputulos!
Tällä hetkellä minua viehättää erityisen paljon aivan nudet kynnet. Olin jo pitkän aikaa ihan ilman lakkaakin. Jos kuitenkin lakkaan, niin valinta on vaalea/läpikuultava lakka tai ranskalainen manikyyri. Tämä villitys iskee aina säännöllisin väliajoin ja menee nopeasti ohi ;)
Color Clubin Linen & Silk on ihan täydellinen valinta nude lakkaukseen. Hiekanvärinen shimmerlakka levittyy kauniisti jo ensimmäisellä kerroksella ja on pidemmissä kynsissä peittävä kolmannella.
Kuvassa: OPI NNS x1, Linen & Silk x2 ja päällä kuivattamassa Seche Vite.
Vielä vähän lisää kirkasta väriä piristämään pilvistä ja märkää talvipäivää. Jackie Oh! on ihana koralli-pinkki neon sävy. Tämä lakka on myös uudesta Poptastic kokoelmasta.
Tämänkin lakan laatu on loistava. Levittyy erittäin hyvin ja peittää lyhyemmät kynnet kahdella kerroksella, pidemmät vaativat kolme. Lakka kuivui Seche Viten avulla erittäin nopeasti. Sävy ei tosiaan ole ainoastaan neon pinkki vaan ihanan korallinen. Tässä on jokin retro-pin up fiilis. Räväkästä sävystä huolimatta tämä on tyylikäs lakka. Sävy tulee myös kesällä imartelemaan päivettynyttä ihoa.
Jos nämä neon sävyt tuntuvat liian räväköiltä sormien kynsille, niin kannattaa kokeilla sävyjä varpaan kynsiin. Kirkkaat, kesäiset sävyt ovat omiaan piristämään kevät-varpaita ja tuomaan kesäfiiliksen taas yhtä askelta lähemmäs :)
Kuvaa ei tee oikeutta tällekään lakalle. Sävy on oikeasti paljon kirkkaampi. Nämä neon sävyt ovat niin vaikeita kuvata, että niitä pitää kokeilla itse ja ihan livenä nähdäkseen miltä lakka oikeasti näyttää.
Kuvassa OPI NNS x1, Jackie Oh! x2 ja kuivattamassa Seche Vite.
Tämäkin lakka löytyy Nailfix-verkkokaupasta.
Nyt seuraa tunnustus :P Tämä on ensimmäinen kerta yli kuukauteen, kun lakkasin kynteni. Loppuraskaudessa ei enää jaksanut keskittyä kynsiin ja vauvan synnyttyä energiaa oli vielä vähemmän. Noin pitkän tauon jälkeen teki mieli lopettaa kuiva kausi jollakin räväkällä sävyllä ja valitsin siihen tarkoitukseen Color Clubin Mrs. Robinson sävyn uudesta Poptastic neon kokoelmasta.
Tämä sävy on erittäin lähellä aikaisemman neon kokoelman Power Play sävyä. En tiedä johtuuko pulloni iästä vai mistä, mutta itse näen pienen sävyeron näiden kahden lakan välillä. Myös kirkkaalle muoville testatessa sävyero on nähtävissä. Tämä on kuitenkin niin järkyttävän vaikea sävy kuvata, että ainakaan minun kamerallani ei tuota hiuksenhienoa eroa saa vangittua kuvaan.
Mrs. Robinson lakan laatu on erinomainen. Ohut, hyvin levittyvä koostumus peittää kahdella kerroksella ja kuivuu nopeasti. Minun ihonsävylleni tämä lakka on täydellisen värinen ja loistavan laadun vuoksi tätä tulee varmasti käytettyä useammin kuin kerran.
Valitettavasti kuva ei todellakaan kerro totuutta tämän lakan sävystä vaan tämä on todella kirkas ja näyttävä hot-neon-purple sävy. Ei välttämättä kovin uniikki väri, mutta todella kaunis lakka.
Kuvassa OPI NNS x1, Mrs. Robinson x2 ja päällä kuivattamassa Seche Vite.
Suomesta Color Club lakkoja saat tilattua helposti ja turvallisesti Nailfix-verkkokaupasta.
Tässä on jo uudenvuoden aattona tehty manikyyrini. Uuden Dior paletin innoittamana halusin myös kynsiin pinkkiä ja hopeaa. Alla Color Clubin pinkki neon creme Pink Lust ja päällä Color Clubin joulukokoelman nimikkolakka, Wonderland.
Kuvassa: OPI NNS x2, Pink Lust x2, Wonderland x1 (kärjissä vielä toinen kerros) ja kuivattamassa Seche Vite.
Ihanainen Dior viisikko Graphic Lights saapui garden.co.uk-verkkokaupasta täydentämään Dior perhettäni. Olen tätä himoinnut jo hetken aikaa ja vihdoin sain aikaiseksi tilata sen. Kesällä meinasin tämän jo ostaa, mutta heräsin asiaan liian myöhään ja se oli myyty loppuun kotikaupunkini kaupoista. Onneksi kuitenkin nettiostaminen on keksitty :D Seuraavaksi pitää varmaan tilata saman lookin Electric Lights, kun sekin jäi kesällä hankkimatta.
Tämä on vaan niin kaunis paletti, että sitä voisi tuijottaa vaikka kuinka kauan. Aivan täydelliset pinkin/vaaleanpunaisen sävyt ja upea hopea täydentää kokonaisuuden. Pigmenttiä löytyy myös todella hyvin ja sävyt tuntuvat ihanan samettisilta. Dior täydellisyyttä!!
Tällä on varmaan aivan pakko meikata heti tänään uudenvuoden aaton ja vapaapäivän kunniaksi ;)
Sain testattavakseni uuden Max Factor Second Skin meikkivoiteen, sävyssä 075 Golden.
Sävy Golden oli liian tumma vaalealle ja keltapohjaiselle iholleni, mutta testasinpa sitä ihan kotona ollessani kuitenkin. Meikkivoide oli kosteuttavan ja erittäin riittoisan tuntuista. Myöskin peittävyyttä löytyi ihan kivasti. Voiteen epäsopivasta sävystä johtuen en valitettavasti voinut testata sen pysyvyyttä esim. työpäivän aikana. Se kuitenkin tuntui iholla mukavalta, eikä aiheuttanut kiristyksen tunnetta tai kuivumista.
Kuten kuvasta näkyy poskeni ovat todella punaiset (varsinkin näin pakkasilla). Voiteen pigmentti riitti kuitenkin peittämään punaisuuden. Uskon, että vaaleampi sävy ja pikkuisen punaisuuden neutralisoijaa olisi tuottanut todella kauniin ja tasaisen lopputuloksen. Kuvassa näkyvä lievä epätasaisuus johtuu meikkivoiteen väärästä sävystä. Tämä on myös koostumukseltaan tarpeeksi ohutta, ettei lopputulos näytä liian pakkeloidulta.
Sävyvaihtoehtoja tästä meikkivoiteesta löytyy kuusi kappaletta.
Lisään taas INCI listan postauksen loppuun sitä kaipaaville.


INCI Max Factor Second Skin Foundation – 75 Golden:
Aqua, Cyclopentasiloxane, Tridecyl Neopentanoate, Titanium Dioxide, Propylene Glycol, PEG-10 Dimethicone, Dimethicone, Cyclohexasiloxane, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Squalane, Butylene Glycol, Ammonium Styrene/Acrylates Copolymer, Isopropyl Titanium Triiostearate,Polysorbate 60, Styrene/Acrylates Copolymer, Trisodium EDTA, Methylparaben, Phenoxyethanol, Propylparaben, Zinc Oxide, (+/- CI 12085, CI 19140, CI 77491, CI 77492, CI 77499)
Kaikkien punaisten joululakkausten jälkeen teki mieli lakata kynnet hiukan neutraallimmalla sävyllä. Color Club Worth The Risque lakka olikin loistava valinta tähän tarkoitukseen. Sävyssä on myös jotain juhlavaa, joten valinta on siinäkin mielessä sopiva näin uudenvuoden aaton alla ;)
Worth The Risque on hopeanharmaa hologrammilakka, joka on koostumukseltaan ohutta ja erittäin hyvin levittyvää. Kaksi kerrosta riittää peittämään ja kuivumisaika on nopea. Hologrammiefekti ei ole voimakkain mahdollinen, mutta kuitenkin ihan näkyvä. Tykkään itse tosi paljon näiden Color Club hologrammilakkojen laadusta. Ovat kaikki nopeasti kuivuvia, hyvin levittyviä ja peittäviä.
Kuvassa OPI NNS x2, Worth The Risque x2 ja päällä Seche Vite pikakuivattaja.
Tässä sitten varsinainen joululakkaus eli ainoastaan China Glazen iki-ihana Ruby Pumps. Tämä on ehdottomasti jouluisin lakka jonka omistan. Piti vielä konadilla tehdä päälle vähän jouluista kuvaa, mutta aika loppui kesken. No mitäs siitä, Ruby Pumps on täydellinen ihan itsessään.
Näin joulunaikaan punaiset kynnet kuuluvat asiaan. Niinpä päätinkin tällä kertaa lakata kynteni Color Clubin Reddy Or Not sävyllä. Tämä on yksi täydellisimmistä omistamistani punaisista creme lakoista. Kirkas paloautonpunainen, oranssipohjainen sävy on todella näyttävä. Jos haluat omistaa ainoastaan yhden punaisen creme lakan tämä olisi erittäin hyvä valinta.
Reddy Or Not on myös laadultaan täydellinen. Koostumus on todella hyvin levittyvä, hyvä pigmenttinen ja kuivuu nopeasti. Kaksi kerrosta riitti peittämään pidemmissäkin kynsissä.
Kuvassa: OPI NNS x2, Reddy Or Not x2 ja päällä Poshe.
Color Clubin lakkoja siis saa ihan Suomestakin Nailfix-verkkokaupasta.