Category: Brändit

Lisää vihreää – Color Club Under the Mistletoe

0

Sitten taas kerran vihreä manikyyri :D Halusin kokeilla Color Clubin Wonderland kokoelman vihreää glitterlakkaa, Under The Mistletoe. Glitterlakkojen poisto on kuitenkin edelleen mielestäni aika karmivaa puuhaa, joten laitoin ensin alle Sally Hansenin Glow sävyä ja päälle vain kerroksen glitterlakkaa.

Under The Mistletoe on siis glitterlakka jossa läpikuultavan vihreässä lakassa on runsaasti hopeista glitteriä. Koska tämä lakka itsessään näytti pullossa melko heikosti peittävältä päätin laittaa alle kaksi kerrosta tavallista värilakkaa. Tämä helpottaa myös glitterin poistamista. Sally Hansenin Glow lakassa oleva kultainen shimmer muutti myös tämän lakan glitterin sävyä hopeisesta hieman kultaisempaan. Efekti ei täysin tule kuvissa esille, mutta lopputulos oli todella kaunis :)

Kuvassa OPI NNS x1, Sally Hansen Glow x2, Under The Mistletoe x1 ja päällä kuivattamassa taas kerran Poshen pikakuivattaja.

 

Sinful Colors – San Francisco

0

Elokuiselta Amerikan lomalta mukaan tarttui myös toinen Sinful Colors halpis-sarjan lakka sävyssä San Francisco. Nythän näitä Sinfulin lakkoja saa myös täältä koti Suomesta, ihan Seppälästä.

Lakka on kirkkaan, omaan silmääni myrkyn vihreä ja sisältää micro-glitteriä. Sävy on todella upea ja tätä ei vihreän lakan ystävä voinutkaan jättää ostamatta ;)

San Francisco on yllättävän läpikuultavaa ja vaatiikin kolme kerrosta peittääkseen pidemmät kynnet. Myös kuivumisaika on pitkähkö, mutta upea sävy ja $1.99 hinta tasoittavat kuitenkin huonoja puolia huomattavasti. Pysyvyys tässä oli ihan hyvä ja poistaminenkaan ei ollut suurta tuskaa. Ensi kerralla tosin laitan tämän alle kaksi kerrosta aluslakkaa koska kynnet värjäytyivät ikävän vihertäviksi.

Kuvassa: OPI NNS x1, San Francisco x3 ja päällä kuivattamassa Poshe.

 

Revlon Runway Collection tekokynnet – Sequins

0

Tässä vihdoin ja viimein kokemuksia Revlonin tekokynsistä. Liimailin nämä pikkusiskon kynsiin marraskuun alussa. Malli on Sequins ja pituus Medium.

Kynsistä oli helppo löytää sopivan kokoiset joka sormeen ja kynsiä jäi vielä varallekin. Paketissahan siis on kaikki mitä tarvitset ja paketin takakannesta löytyy myös selkeät käyttöohjeet.

Ennen liimausta karhensin kevyesti kynnen pintaa mukana olevalla viilalla ja pyyhin pölyt pois. Itse kynnen liimaus vaatii hieman lisää harjoittelua. Onnistuin suttaamaan liimaa joka puolelle ja melkein liimasin omat sormeni kiinni siskon sormiin. Väliin jäi myös reilusti ilmakuplia ja en ollutkaan kovin tyytyväinen tähän ensimmäiseen kokeiluun omalta osaltani.

Kynnet itsessään istuivat hyvin luonnollisen kynnen päälle ja näyttivät siisteiltä (ilmakuplia lukuunottamatta). Sisko oli erittäin ihastunut lopputulokseen ja sanoi kynsien myös tuntuvan mukavilta. Pysyvyys oli liimausvaiheen toheloinnista huolimatta huippuluokkaa ja kynnet pysyivät paikoillaan 10 päivää. Noin viikon jälkeen sisko viilasi kynnet lyhyemmiksi ja lakkasi ne. Kynnet eivät tuon 10 päivän jälkeenkään pudonneet itsellään vaan sisko sulatti ne pois asetonilla.

Mainitaan nyt vielä, että siskoni kynsissä ei esim. rakennekynnet (ei geeli, eikä akryyli) pysy paria päivää kauempaa. Niinpä hän olikin oikein onnellinen huomatessaan näiden kynsien pysyvän noin hyvin.

Omasta puolestani täytyy myös näitä kynsiä kehua ja kuvassa näkyvät ilmakuplat eivät suinkaan johdu kynsien laadusta vaan omasta sähläyksestäni. Sisko on pyytänyt kynsiä myös jouluksi, joten ehkäpä seuraavalla kerralla liimauskin onnistuu jo paremmin :)

 

Kirjoittaja RiaG
Kategoriat Revlon

L’Oréal Resist & Shine Titanium – 732 Black Violet

0

Uusista Lorkun lakoista ostin ensimmäisenä kokeiluun sävyn 732 Black Violet. Tämä on todella tumma, syvän violetti sävy. Jossain valossa väri näyttää ainoastaan intensiivisen mustalta, mutta hiukankin paremmassa valaistuksessa violetti sävy erottuu selvästi. Lakka sisältää myös hienojakoista shimmeriä, joka ei kuitenkaan pahemmin kynnellä tavallisessa valaistuksessa erotu. Tämä on erittäin kaunis lakka ja olenkin jo tänään saanut kehut siitä kuinka upeilta kynteni näyttävät ;)

Black Violet on koostumukseltaan paksuhkoa, mutta levittyy ihan hyvin. Tätä on turha koittaa levittää ohuesti vaan lakkaa tulee väkisin melko paksu kerros. Tämä ei kuitenkaan tällä kertaa haittaa koska lakka on erittäin hyvä pigmenttinen ja yksi kerros riittää peittämään. Paksusta kerroksesta huolimatta tämä kuivui tosi nopeasti pikakuivattajan avulla.

Itse olen jopa hiukan yllättynyt lakan laadusta ja siitä miten näyttävää jälkeä sai aikaan jo yhdellä kerroksella. Taidan ostaa samasta kokoelmasta ainakin vielä sinisen ja turkoosin lakan. Nämähän olivat tosiaan myynnissä ainoastaan rajoitetun ajan, joten kannattaa hakea omansa ajoissa.

Kuvassa: OPI NNS x1, Black Violet x1 ja Poshen pikakuivattaja. Kuvat otettu kirkkaassa keinovalossa.

 

Mustaa Halloweeniksi! OPI Baby It’s ”Coal” Outside!

0

Samalla teemalla jatketaan eli nyt vuorossa hiilenmustaa Halloween viikolle. OPI Baby It’s ”Coal” Outside! on Holiday In Toyland 2008 kokoelmasta.

Baby It’s ”Coal” Outside! on musta kiiltävä lakka hopeisella micro-glitterillä. Tämä levittyy ihan kivasti ja vaatii vähintään kaksi kerrosta peittääkseen. Kuivuu nopeasti pikakuivattajan avulla ja lopputulos on upean kiiltävä. Täydellinen sävy tähän vuodenaikaan ja varsinkin Halloween bileisiin :D

Kuvassa OPI NNS x1, Baby It’s ”Coal” Outside! x2 ja päällä Poshen pikakuivattaja.

 

Borghese – Espresso Brown

0

Sitten lisää Amerikan ostoksia. Borghesen Espresso Brown on kaunis kahvinruskea lakka vaaleamman ruskealla shimmerillä. Ihanan mausteinen ja syksyinen sävy. Tämä olikin ensimmäinen Borghese kokeiluni ja olen laatuun erittäin tyytyväinen.

Espresso Brown on paksuhko lakka ja ensimmäinen kerros levittyi melko epätasaisesti. Toinen kerros kuitenkin korjasi asian täydellisesti ja lakka kuivui nopeasti. Kaksi kerrosta riitti myös peittämään hyvin.

Kuvassa: OPI NNS x1, Espresso Brown x2 ja päällä Poshen pikakuivattaja.

 

OPI Big Apple Red ja Essie Matte About You

0

Postisetä toi vihdoin viime viikolla eBaysta tilaamani Essien Matte About You matta topcoatin. Pakkohan sitä oli sitten heti testata ja toimihan se hyvin. Muutti pinnan mataksi ihan silmissä ja kuivui todella nopeasti. Hauska efekti tuon kirkkaanpunaisen lakan päällä. Tuolla mattalakalla saatkin helposti mistä tahansa kynsilakastasi mattapintaisen ja se tuo mukavasti vaihtelua eri lakkauksiin. Olen tähän ostokseeni erittäin tyytyväinen :)

Kuvassa ensin alla edellisen postauksen lakkaus eli OPI NNS x1, Big Apple Red x3 ja Poshen pikakuivattaja. Kaiken tuon päälle seuraavana päivänä lisätty yksi kerros Essien matta päällyslakkaa.

 

OPI – Big Apple Red

0

Vaihteeksi punaista, tällä kertaa vuorossa OPI:n Big Apple Red. Moni pitää kirkkaan punaisia lakkoja tylsinä ja tätimäisinä, mutta minun mielestäni punaiset kynnet ovat tyylikkäät, seksikkäät ja ne ovat aina IN :) Punaisia lakkoja löytyy niin monia eri sävyjä, että varmasti löytyy myös jokaisen omaan ihonsävyyn sopiva väri.

Big Apple Red on kunnon kirkas punainen creme lakka. Sävy on enemmän oranssipohjainen ja lämpimään taittava kuin kylmä. Tämä on klassinen kauniin punainen sävy ja ihan peruslakka jokaisen friikin kokoelmaan.

Lakka on koostumukseltaan melko ohut ja useiden punaisten cremejen tapaan hieman läpikuultava. Tämä kuitenkin levittyy erinomaisesti ja kuivuu nopeasti, joten kolme kerrosta toimii ihan ongelmitta. Lakassa on upea kiilto ihan omasta takaa ja top coat vielä lisää kiiltoa.

Kuvassa: OPI NNS x1, Big Apple Red x3 ja päällä kuivattamassa Poshe.

 

Color Club Love’em Leave’em ja Wild At Heart

0

Sitten viimeiset kaksi lakkaa uudesta Color Club kokoelmasta eli molemmat hololakat.

Love ’em Leave ’em on vaalea, hiekanvärinen hologrammilakka. Tämä peittää jo yhdelläkin kerroksella ja levittyy täydellisesti. Tässä hologrammi efekti ei ole kovin voimakas, mutta kuitenkin ihan näkyvä, varsinkin auringonvalossa. Tosi kaunis lakka ja ei ollenkaan tylsä vaaleasta väristään huolimatta.

Wild At Heart on violetti holo ja kokoelman nimikkolakka. Tässä hologrammi efekti on jo hiukan näkyvämpi Color Clubin edellisten hololakkojen tapaan. Tämäkin peittää yhdellä kerroksella ja levittyy kuin unelma. Mielettömän kaunis ja hehkuva sävy.

Molemmissa kuvissa kaksi kerrosta lakkaa jälleen ilman alus- ja päällyslakkoja. Näitähän siis saa ostettua ihan täältä koto Suomestakin Nailfix-verkkokaupasta.