Category: Brändit

Color Club – Wild and Willing ja On the Wild Side

0

Kiirettä on pitänyt ja siitä johtuen muutaman päivän blogaustauko. Tässä nyt kuitenkin seuraavat kaksi lakkaa uudesta Color Club Wild At Heart kokoelmasta :)

Wild And Willing on kertakaikkisen upea vaaleanpunaiseen vivahtava kulta-kupari duochrome lakka. Tämä on kynsillä upeasti säihkyvä lakka ja todella ainutlaatuinen sävy. Kaksi kerrosta peittää jo riittävästi. Kuva ei tästä lakasta tosiaan kerro totuutta ja sen todellisen upeuden voi kokea vasta ihan livenä ja itse testaamalla!

On The Wild Side on savunharmaa metallin sävyinen lakka. Sävy on todella kaunis ja erittäin hyväpigmenttinen, mutta lakka on helposti raidoittuva. Paremmalla levitystekniikalla tämänkin saa varmasti toimimaan, mutta itse olen niin käsi metallilakkojen kanssa, että en onnistu niitä levittämään ilman siveltimen jälkiä :/

Molemmissa kuvissa jälleen ainoastaan kaksi kerrosta lakkaa ilman alus- tai päällyslakkaa.

Suomessa Color Club lakkoja voit ostaa Nailfix-verkkokaupasta.

 

Color Club – Rule Breaker ja With Abandon

0

Tässäpä teille ensimmäiset kaksi lakkaa Color Clubin uusimmasta Wild At Heart kokoelmasta. En osaa vielä antaa kommenttia kummankaan lakan pysyvyydestä tai esim. kuivumisnopeudesta koska testailin näitä vaan nopeasti kynsille ja otin kuvat.

Rule Breaker on upean vihreä shimmerlakka. Tämä on todella kauniin värinen, hieman sinivihreä lakka ja hyvä ehdokas ensimmäiseen kokeiluuni Essien Matte About You mattapäällyslakan kanssa (sikäli mikäli postin setä sen joskus postilaatikkooni kiikuttaa). Rule Breaker on tosi hyvä pigmenttinen ja levittyy erittäin hyvin. Tämä oli minulle vihreä fanina ihan napakymppi!

With Abandon on tumma mustanruskea lakka kultaisella microglitterillä varustettuna. Tässä glitter erottuu hyvin kynnellä ja tämäkin on todella kauniin sävyinen lakka. Lakkasin tällä äitini kynnet ja sävy oli tosi upea myös ihan lyhyissä kynsissä. Tämä vaatii kaksi kerrosta peittääkseen ja levittyy tasaisesti.

Molemmissa kuvissa ainoastaan kaksi kerrosta lakkaa ilman alus- tai päällyslakkaa. Nämä ovat Suomessa myynnissä Nailfix-verkkokaupassa.

 

Revlon Runway Collection tekokynnet

0

Postisetä toi minulle jo jonkin aikaa sitten kuusi paketillista Revlonin tekokynsiä. Esittely on kuitenkin siirtynyt tänne asti kiireiden vuoksi. Tässä siis pikainen esittely itse kynsistä ja varsinainen kynsien liimaus- ja käyttöpostaus tulee jonkin ajan kuluttua kunhan saan pikkusiskoni kyläilemään niin, että saan käyttää häntä testaukseen. Samalla saan otettua koko operaatiosta kunnon valokuvat :)

Saamani kynnet ovat siis Medium pituisia erilaisilla ranskalaisilla kärjillä varustettuna. Pikaisesti tarkasteltuna kynnet vaikuttavat ohuilta ja joustavilta, jonka ansiosta ne näyttävät varmasti melko luonnollisilta. Kärkien design on myös kaunis ja tyylikäs. Yksi paketti sisältää 24 kynttä (12 eri kokoa), viilan, manikyyritikun ja liiman. Pakkauksen takaosasta löytyvät selkeät käyttöohjeet.

Revlonin Runway Collection kynnet vaikuttavat kaikinpuolin laadukkailta ja paketista löytyy kaikki tarpeellinen. Mielenkiinnolla odotan, että pääsen näitä kunnolla testaamaan ihan liimaus- ja käyttötilanteessa.

 

MysticStarlet

Kirjoittaja RiaG
Kategoriat Revlon

Sinful Color – #79 Opal Glitter

0

Sitten vuorossa glitterlakka jonka on tarkoituskin olla läpinäkyvä eli Sinful Colorsin Opal Glitter. Kuten edellisen postauksen Mavalat, tämäkin sopii parhaiten muiden lakkojen päälle. Minä halusin kuitenkin tällä kertaa luonnollisemman näköistä manikyyriä, joten päätin testata tätä ihan yksinään. Lakka sinänsä ei ole mitenkään erikoinen, moniväristä glitteriä läpinäkyvällä pohjalla. Pullossa lakka näyttää hiukan maidonvaalealta, mutta on kynnellä täysin väritön.

Opal Glitter on koostumukseltaan ohuehko ja levittyy hyvin. Kuivumisaika kolmelle kerrokselle ei ollut hullun pitkä Poshen avulla. Tämän ei myöskään luulisi olevan kovin vaikea poistaa koska glitteriä on niin harvakseltaan kynnellä.

Kuvassa: OPI NNS x2, Opal Glitter x3 ja päällä Poshe pikakuivattaja.

 

Uudet Mavala glitterit Blue ja Purple

0

Silmiini osui kaupunkikierroksella Mavalan uusi syyskokoelma Happy Colours. Kokoelma sisältää kuusi glitterlakkaa. Lakoissa näytti olevan todella kauniit sävyt ja valitsinkin testattavaksi Glitter Purplen ja Glitter Bluen. Olen kuitenkin edelleen traumatisoitunut eilisestä glitterlakan poistosta, joten en halunnut heti testata näitä kynnelle ;)

Molemmissa näissä itse lakka on kirkasta ja siitä päättelinkin peittävyyden olevan aika heikko. Luulisin näiden sopivan loistavasti kerrostamiseen, mutta yksinään näillä tuskin saa kunnon peittoa. Harkitsen myös näiden pientä tuunaamista. Ehkäpä sekoitan joukkoon lisää glitteriä ja/tai värillistä kynsilakkaa.

Pullossa sävyt näyttävät todella kauniilta, mutta teipinpalalle tehty pikainen testaus paljastaa totuuden. Peittävyyttä näillä ei juurikaan ole glitterin kauniista sävystä huolimatta. Laitoin teipin päälle melko paljon lakkaa joten yhdellä kerroksella ei kynnelle tule noinkaan paljon glitteriä. Oikean sävyisen lakan päälle kerrostettuna näillä kuitenkin varmasti saa ihan kivaa ilmettä manikyyriin.

 

Glitterpläjäys

0

Koska onnistuin aika nopeasti tuhoamaan vihreän Aragon manikyyrini päätin koittaa pelastaa tilannetta kerroksella Color Clubin Magic Attraction glitterlakkaa. Tämä on Color Clubin viime vuoden Glitter Vixen kokoelmasta, joka sisälsi seitsemän toinen toistaan upeampaa glitterlakkaa.

Tällä lakkauksella yritän myös päästä eroon pelostani glitterlakkoja tai lähinnä niiden poistamista kohtaan. Glitterlakat ovat kauniita ja näyttävät kynnellä todella upeilta, mutta se poistaminen vaan on liian tuskallista :/ Tällä kertaa käytän poistossa asetonia sisältävää kynsilakanpoistoainetta ja annan sen vaikuttaa kynsillä hetken ennenkuin edes yritän hingata lakkaa irti. Katsotaan kuinka käy tällä kertaa vai vannonko taas pyhästi, etten enää koskaan lakkaa kynsiäni glitterillä ;)

Kuvassa siis yksi kerros Magic Attraction lakkaa ja kerros Poshea tumman vihreän OPI Here Today…Aragon Tomorrow manikyyrin päällä.

 

OPI – Here Today…Aragon Tomorrow

0

Ihana tumman vihreä Here Today…Aragon Tomorrow OPI:n Syksy/Talvi 2009 España kokoelmasta. Todella tumman vihreä sävy, joka näyttää tietyssä valossa lähes mustalta. Lakassa on ihan pikkuisen shimmeriä, niin vähän että se on kynnellä lähes huomaamatonta. Todella kaunis sävy ja jälleen must have-lakka vihreän ystäville!

Here Today…Aragon Tomorrow on koostumukseltaan ohutta ja ensimmäisellä kerroksella yllättävän läpikuultavaa. Myös levitys oli hieman hankala, mutta jo toinen kerros tasoitti pintaa huomattavasti. Kolmen kerroksen jälkeen lakka on upean tasainen ja kuivui suhteellisen nopeasti Poshen avulla.

Kuvassa: Nail Tek II Intensive Therapy x2, Here Today…Aragon Tomorrow x3 ja päällä kuivattamassa Poshe.

 

Wet n Wild – Rocking In Rubies

0

Oli sitten pakko heti kokeilla uutta Wet n Wild lakkaani. Rockin In Rubies on siis räväkän punainen lakka punaisella ja kultaisella shimmerillä. Kultainen shimmer tosin erottuu lähes ainoastaan pullossa. Kynnellä kaikki näyttää punaiselta. Sävyltään lakka on oikein leiskuvan punainen ja minun mielestäni todella kaunis.

Rockin In Rubies on koostumukseltaan aika ohutta ja valuu helposti kynsinauhoille. Kahden kerroksen jälkeen hiukan paistaa kynnen kärjet läpi, eli kolmas olisi tullut tarpeeseen. Yllättävän pigmenttirikas silti markettilakaksi. Kuivumisaikakin oli pitkähkö, mutta ei mahdoton. Kaiken tuon annan kuitenkin anteeksi koska lakka on tosi kauniin sävyinen ja nyt toivonkin, että se säilyy hetken lohkeilematta.

Kuvassa: OPI NNS x2, Rocking In Rubies x2 ja päällä jälleen Poshe.

Ei siis pöllömpi ostos :) Wet n Wild lakat ovat helposti saatavilla ihan kotimaasta ja hintakaan ei päätä huimaa. Ehkä joskus innostun vielä kokeilemaan jotain toistakin sävyä.

Eilen muuten lakkoja poistaessani huomasin, että kaikki oikean käteni kynnet ovat liuskottuneet… grrrr! Hetken siinä kiroiltuani oivalsin mistä asia johtuu. Käytän rakennekynsiä tehdessä desinfioivaa puhdistusnestettä ja se lienee kuivattanut kynnet oikeasta kädestä. Nyt on siis korkea aika hankkia ne HANSKAT! Muuten saan sanoa bai bai haaveille pitkistä ja kauniista kynsistä. Toivottavasti liuskottuminen tuosta rauhoittuu ja ei ala kauhea katkeilukierre.

 

Sally Hansen Hard As Nails Xtreme Wear – Plum Power

0

Tässä seuraava lakka Amerikan ostoksistani, Sally Hansen Hard As Nails Xtreme Wear sävy Plum Power. Ei mitenkään ainutlaatuinen, mutta todella kauniin sävyinen lakka hienolla shimmerillä. Minun kokoelmiini sopiva koska vastaavaa minulla ei vielä ollutkaan. Syvä lila sävy sopii loistavasti syksyyn ja on tosiaan nimensä mukaan luumuinen.

Plum Power on hieman hankala levittää, mutta kuitenkin hyvä pigmenttinen. Kaksi kerrosta riitti peittämään. Huonona puolena tästä pitää sanoa, että lakka kesti ikuisuuden kuivua Poshenkin kanssa. Hyvänä puolena taasen pysyvyys. Kolmen päivän jälkeen lakka ei ole ollenkaan lohkeillut ja on edelleen hyvin kiiltävä. Keskinkertainen hankinta siis, mutta eipä hintakaan ollut päätä huimaava ja sävy on tosiaan kaunis.

Kuvassa: OPI NNS x2, Plum Power x2 ja päällä kuivattamassa Poshe.

 

Sephora by OPI – Never Enough Shoes

0

Kenkäfriikin oli pakko ostaa tämä lakka ihan vain nimensä takia ;) Mieskin naureskeli, ettei minua varten olisi voinut osuvampaa lakan nimeä olla.

Never Enough Shoes on ihan peruskiva lakka. Monet bloggaajat sanovat sitä mustaksi, mutta omaan silmääni se on enemmänkin erittäin tumman ruskea. Lakka sisältää moniväristä, hyvin hienojakoista micro-glitteriä. Huonommassa valaistuksessa glitter ei juurikaan näy vaan lakka näyttää todella tummalta cremeltä.

Lakka on koostumukseltaan aika paksua, mutta ei mahdotonta levittää ja en ainakaan vielä kokenut tarvetta sen ohentamiseenkaan. Kaksi kerrosta peitti hyvin ja kuivui nopeasti.

Kuvassa: OPI NNS x2, Never Enough Shoes x2 ja päällä Poshen pikakuivattaja.