Category: Brändit

Lynnderella – S.W.A.K.

0

Tässä toinen neljästä Norway Nails kaupasta saamistani Lynnderella lakoista. Tämä on aiemmin tänä vuonna ilmestyneestä Groundhog Day kokoelmasta. Ihanan romanttinen glitterpommi sydämineen ja tähtineen. Levittyy hyvin ja tasaisesti. Yksi kerros olisi riittänyt, ahneen piti laittaa kaksi ;)

Kuvassa siis kaksi kerrosta OPI Innie Minnie Mightie Bow lakkaa, kaksi kerrosta S.W.A.K. lakkaa sekä kerros Glitter Foodia ja G & G HK Girl pikakuivattaja.

Norway Nails kaupassa on myös upea valikoima indie lakkoja ja muita merkkejä. Koodilla ”POLISHAHOLIC” saat -10% alennuksen ostoksistasi.

 

 

***S.W.A.K. saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi, muut käytetyt tuotteet olen ostanut itse. En hyödy mitenkään linkkien klikkauksista tai alennuskoodin käytöstä.

Try it on Tuesday: Wet n Wild Megalast – I need a Refresh-Mint

0

Nämä Wet n Wildin Megalast lakat ovat minulle kovin mieluisia. Olen ostanut kaksi sävyä ja molemmat toimivat todella hyvin. Lyhyille kynsille saattaa riittää ainoastaan yksi kerros, minä laitoin kaksi. Koostumus on hieman vahvan puoleinen, mutta todella pigmenttinen ja levittyy tasaisesti. Tämä I Need a Refresh-Mint on todella kaunis ja sen on sanottu olevan lähellä China Glazen For Audreyn sävyä.

 

 

 

 

***Tässä manikyyrissä käyttämäni tuotteet ovat itse ostamiani ja linkkien klikkaaminen ei hyödytä minua mitenkään.

Desert Essence Coconut shampoo ja hoitoaine

0

Olen jo hetken aikaa ajatellut laajentaa blogiani käsittelemään muutakin kosmetiikkaa kuin vain kynsilakkoja. Kynsistähän tämän blogin tarina on alkanut ja niissä säilyy pääpaino jatkossakin. Olen kuitenkin ennen kaikkea kosmetiikkafriikki ja minulla on välillä mielessä muitakin jutunaiheita kuin kynnet.

Tällä kertaa siis hiustuotepostaus. Vaalensin hetken aikaa sitten hiukseni 4 asteisista ruskeista platinanvaaleiksi ja on sanomattakin selvää, että hiukset hiukan kärsivät, joten nyt pitääkin käyttää hoitavia, hyviä tuotteita jotta hiukset pysyvät kiiltävinä. Tämän hetkiset suosikkini ovat iHerb nettikaupasta ostamani Desert Essence Coconut shampoo ja hoitoaine. Päänahkani ei siedä oikeastaan ollenkaan silikonia ja käytänkin poispestävinä tuotteina ainoastaan silikonittomia tuotteita. Jätettävissä silikonia sen sijaan saa ja pitääkin olla.

Shampoo pesee hiukset narskuviksi, jopa takkuisiksi. Hoitoaine kuitenkin selvittää ne tehokkaasti jo levitysvaiheessa ja hiukset tuntuvat huuhtelun jälkeen täysin selviltä ja silkkisiltä. Shampoo on koostumukseltaan geelimäistä ja vaahtoaa hyvin. Hoitoaine taas on ihanan paksua ja kermaista. Molemmissa on melko voimakas kookoksen tuoksu. Itse pidän kookoksentuoksusta paljon, mutta jos itse et tykkää siitä tai kovin makeista tuoksuista niin saattaa olla parempi jättää nämä tuotteet väliin. Tosin tuoksu ei tunnu kovin pysyvästi jäävän hiuksiin pesun jälkeen.

Näiden lisäksi käytän erittän kosteuttavaa hoitoainetta sekä keratiinihoitista. Jätettävistä tämänhetkinen suosikki on Moroccanoil.

Mitkäs ovat teidän suosikkituotteita ja onko teillä hyviä tuotevinkkejä käsitellyille hiuksille?

 

 

 

 

 

Jindie Nails – Be Someone Cute – osa 2

0

Päätin kuvata Jindie Nails Be Someone Cute lakan uudelleen koska edellisellä kerralla kokeilin sitä toisen lakan päälle. Nyt halusin nähdä miltä se näyttää yksinään ja täytyy sanoa, että melkeinpä näyttää paremmalta ihan itsekseen. Kuvissa kaksi kerrosta lakkaa ja HK Girl pikakuivattaja.

 

 

 

 

 

***Lakka saatu ilmaiseksi

 

ABC Challenge – P is for Port-folio

0

 

Tänään on taas ollut superkiireinen päivä ja siitä johtuen myöhäinen sekä lyhyt postaus. Vuorossa siis taas viikottainen ABC haaste ja kirjain P. Tähän valitsin Color Clubin Port-folio lakan. Ostin tämän jo jonkin aikaa sitten, mutta en ollut vielä saanut aikaiseksi kokeilla tätä. Tähän tulikin haasteen myötä nyt sopiva tilaisuus ja nyt on tämäkin upeus päässyt kynsille. Port-folio on siis syksyn 2012 In The True Fashion kokoelmasta.

Tämä on lila-vihreä duochrome jossa on melko voimakas efekti. Lakka levittyy hyvin ja kuivuu nopeasti. Kuvissa kynsilläni on kolme kerrosta Port-folio lakkaa ja HK Girl pikakuivattaja. Lyhyemmille kynsille riittää hyvin kaksi kerrosta.

 

 

 

Orly – Lemonade

0

Ostin minipullon Orly Lemonade lakkaa käytettäväksi kynsikoristeluissa, vaikkapa dotting tool pisteissä. Olin lukenut huonosta koostumuksesta ja pakkohan sitä sitten oli uteliaisuuttaan kokeilla. Huonohan se on kuin mikäkin, ei siitä mihinkään pääse. Raidoittuva, suhteellisen paksu koostumus joka levittyy todella epätasaisesti. Edes kolme huolellisesti levitettyä kerrosta ei saanut aikaiseksi hyvää lopputulosta. HK Girl pikakuivattaja pelasti tilannetta kuitenkin sen verran, että sain otettua lakasta kuvan. Sääli, että tämä on näin hankala sillä sävy on aivan ihana. Pidän kuitenkin pullon ja käytän sitä tästälähin ainoastaan koristelujuttuihin.

 

 

Enchanted Polish – Flamingo Freckles (Mei Mei’s Signatures Exclusive)

0

Ostin vähän aikaa sitten lisää Mei Mei’s Signatures exclusive lakkoja ja tässä on Enchanted Polish Flamingo Freckles. Tämä on IHANA! Niin naisellinen, kaunis ja uniikki! Nettikaupassa tätä kuvataan sanoin ”A gorgeous hot pink jelly with scattered holo, iridescent flakes and glitters in hot orange, bubblegum pink, and tiny white color”. Tämä lakka on taas aivan täydellinen kesäväri, niin herkullinen! Täydellisyyttä lakkapullossa!

Flamingo Freckles levittyy hyvin ja tasaisesti. Tämä on melko läpikuultava eli jos haluat täydellisen peittävän lopputuloksen suosittelen kerrostamaan tämän sopivan sävyisen cremelakan päälle. Minä taas tykkään näistä ihanan mehevistä jellyistä, joten minulle tämä on täydellinen yksinään. Kuvissa kaksi kerrosta Flamingo Freckles lakkaa ja HK Girl pikakuivattaja.

Tätä lakkaa voi ostaa siis ainoastaan Mei Mei’s Signatures kaupasta. Kauppa on suljettuna 25.4. – 7.5. välisen ajan muuton ja inventaarion vuoksi. Lisätietoja löytyy helposti FB-sivuilta.

 

 

 

Essie – Licorice

0

Olen jo hetken miettinyt toisen mustan creme lakan hankkimista luottolakkani Color Club Where’s The Soiree? rinnalle. Olen kuullut kehuja Essien Licorice lakasta ja törmättyäni siihen Anttilassa alehintaan päätin napata sen mukaani. Täytyy sanoa, että olen tyytyväinen ostokseeni. Tämä levittyy hyvin ja kaksi kerrosta riitti peittävään lopputulokseen. Lyhyemmät kynnet saattaisivat selvitä jopa yhdellä kerroksella. Tämä saa ehdottomasti luvan jäädä lakkalipastooni :)

 

 

Crazy Polish Lady – No Leaf Clover

0
Viime lauantaina esittelin ensimmäisen hankintani, Blood On The Dancefloor lakan uudelta portugalilaiselta indiemerkiltä Crazy Polish Ladyltä. Tänään näytillä toinen tilaamani lakka eli No Leaf Clover. Tämä on ihana limen vihreä crelly jossa on holografista micro-glitteriä. Olen tosi ihastunut molempiin ostamiini lakkoihin. No Leaf Clover on hauska, herkullinen ja ihanan raikas lakka. Muistuttaa minua Granny Smith omenoista ;)

No Leaf Clover levittyy erinomaisesti, kaksi kerrosta riittää peittämään ja kuivumisaika on lyhyt. Aurinko ei taaskaan suostunut näyttäytymään joten kuvasin tämänkin päivänvalolamppujen kanssa. Kuvassa kaksi kerrosta No Leaf Clover lakkaa ja kerros HK Girl pikakuivattajaa.

Crazy Polish Ladylla ei ole vielä nettikauppaa, mutta blogi ja FB-sivu löytyy. Facebookissa voi sivun kautta laittaa tilauksen ja blogista löytyy lisää kuvia sekä hintatiedot. Oma tilaukseni lähti matkaan heti seuraavana päivänä ja saapui perille vajaassa viikossa.

 

ABC Challenge – O is for Ole Caliente

0

Tänään on vuorossa viikottaisen ABC haasteen O kirjain. Tällä kertaa valitsin Essien Ole Caliente lakan kevään 2012 kokoelmasta. Tämä on ihanan kirkas korallinpunainen creme. Täydellinen kesäsävy! Tämä on laadultaan erinomainen ja levittyy todella tasaisesti. Näihin kynsiin käytin kaksi kerrosta, mutta lyhyempiin kynsiin riittää yksi kerros.

Minulla on iso kasa tarroja, decalseja sun muita ja en käytä niitä juuri koskaan. Tällä kertaa päätin kuitenkin tarttua tarra-arkkiin ja liimailla muutaman valkoisen Artclub tarran tämän manikyyrin koristeeksi. En oikein tiedä mitä mieltä olen lopputuloksesta. Ihan kaunis, raikas ja naisellinen, mutta mutta, jokin vaan tökkii. Ehkä pidän kuitenkin enemmän akryylitöherrysten ja lakkojen kanssa aikaansaaduista persoonallisemmista kynsikoristeluista.

Tähän lakkaukseen käytin kaksi kerrosta Ole Caliente lakkaa ja pikakuivattajana HK Girl top coat.