Author: RiaG

Uuden vuoden vampy kynnet

6

Joulukuu oli minulle niin kiireinen, etten ehtinyt paljon kynsien kanssa leikkimään. Suurimman osan ajasta olinkin nakukynsillä. Kahteen kertaan aloin huoltamaan kynsiä ja sain ainoastaan vasemman käden tehtyä. Oikea alkoi jo olemaan varsinainen horror minulle. Juuri ennen uudenvuodenaattoa päätin, että uutta vuotta ei kyllä oteta vastaan rumilla kynsillä ja väkersin väkisin molempien käsien kynnet kuntoon. Lakkaamaan ehdin vielä pari tuntia ennen puoltayötä. Eli selkeästi meikäläisen uudenvuodenjuhlinta ei ollut kovinkaan railakasta :P
(lisää…)

Kosmetiikkabloggaajien joulukalenteri luukku 13

8

joulukanteri

 

Tänään on vuorossa kosmetiikkabloggaajien joulukalenterin luukku 13. Miten nopeasti aika taas meneekään! Pian on jo jouluaatto ja minulla on vielä suurin osa lahjoistakin ostamatta. Jotain ideaa sentään on siitä mitä paketteihin tänä vuonna kääritään.

Tällä kertaa sain kunnian jakaa tämän luukun Murmis paklailee blogin kanssa, joten klikkailkaapa itsenne myös sinne puolelle :) Eilinen luukku aukesi Eyeshadow and Flame ja Lazy Dynamite blogeissa. Huomenna taas päästään kurkistamaan Dazzling Glow blogiin.

(lisää…)

Paluu terävämpiin kynsiin

6

Blogini on jäänyt pahasti jälkeen siitä mitä olen jo esitellyt some-sivuillani. Nyt onkin aika kuroa tuo ero umpeen. Monet teistä ovatkin jo nähneet, että kynteni ovat taas muuttuneet teräväkärkisiksi. En oikein tiedä miksi kutsua tätä mallia. Nämähän eivät oikeasti ole stilettokynnet eivätkä oikein mikään muukaan virallinen malli. Olenkin nyt päätynyt kutsumaan näitä claw-kynsiksi.
(lisää…)

Glisten & Glow – Cocktails Anyone? Round 2 kokoelma

2

Aiemmin näytin teille ensimmäisen Cocktails Anyone? kokoelman lakat (postauksen löydät täältä) ja tänään vuorossa upea Round 2. Tämän kokoelman sävyt ovat hieman tummempia ja sopivat hienosti syksyyn ja talveen. Näissä on todella voimakas holo joka näkyy sisävalaistuksessakin, joten jopa näinä sateisina mutapäivinä voit piristää itseäsi kauniilla hololakalla. Itse tykkään näistä hulluna! Miettikää nyt esimerkiksi tummanruskeaa hololakkaa jossa se efekti on ihan kunnon linear holo. Niin hienoja ystäväiseni, NIIN HIENOJA!

(lisää…)

Glisten & Glow – Cocktails Anyone? Part 1 kokoelma

4

Vähän aikaa sitten Glisten & Glow julkaisi kaksi mahtavaa Cocktails Anyone? hololakka kokoelmaa ja tänään näytillä ensimmäisen kokoelman lakat. Part 1 lakkojen sävymaailma on kirkas ja kesäinen, mutta mielestäni tästä löytyy kivoja sävyjä myös syksyyn sekä kimaltelemaan kilpaa kirkkaiden talvihankien kanssa.
(lisää…)

Meikit ja kosmetiikka harrastuksena

6

Minua on jo jonkin aikaa ärsyttänyt ns. makeup shaming ja meikkauksen/kosmetiikan vähättely harrastuksena. Ilkeät, negatiiviset kommentit meikkaukseen liittyvissä artikkeleissa mm. lehtien FB-sivuilla alkavat myös kyllästyttämään. Koitappa joskus huviksesi lukea ihmisten mielipiteitä vaikka ”Ennen ja jälkeen meikkikuvia” tyylisten juttujen kommenttibokseissa. Sieltä saat lukea miten kuvissa olevat ihmiset ovat paljon kauniimpia ilman meikkiä. Miten heillä on varmasti todella huono itsetunto. Miten surkeaa heidän elämänsä onkaan, kun pitää meikillä peittää ne kasvot eikä voi olla oma itsensä. Siellä ihmetellään myös sitä eivätkö nämä naiset tiedä, että miehet pitävät enemmän meikkaamattomista ja luonnollisista naisista.
(lisää…)