Category: Brändit

China Glaze – Bermuda Breakaway

0

Seuraava lakka China Glaze Bahama Blues kokoelmasta on Bermuda Breakaway. Todella upea sininen creme joka taittaa hieman violettiin. Pullon perusteella en odottanut sävyn olevan näin upea kynsillä, mutta niin sitä vaan aina välillä yllättyy positiivisesti :)

Bermuda Breakaway oli koostumukseltaan ohutta ja levittyi kuin unelma. Peitti täydellisesti kahdella kerroksella. Testasin tämän lakan ainoastaan kuvausmielessä, ilman alus- ja päällyslakkaa, eli en osaa vielä sanoa kuivumisesta ja pysyvyydestä mitään. Lähiaikoina teen tällä koko manikyyrin ja laitan vaikka tähän postaukseen edittiä perään noista sekoista. Kuvassa siis ainoastaan kaksi kerrosta Bermuda Breakaway lakkaa joka on kuvattu märkänä.

Lakka oli vaikea kuvattava ja on todellisuudessa hiukan enemmän violettiin vivahtava kuin kuvassani. Jostain syystä kamerani ei mitenkään suostu kuvaamaan violettiin taittavia lakkoja kunnolla. Tarvitsen surkeasti uuden kameran :(

 

Lumene Natural Code – 9 Live It Up

0

Tässä on Uudenvuoden manikyyrini. Lumene Natural Code sävy 9 Live It Up on kaunis turkoosin-vaaleansininen runsaalla hopeisella micro-glitterillä. Upea sävy sopii oivallisesti aurinkoiseen pakkassäähän. Tätä lakkaa tulee varmasti käytettyä useamminkin, sen verran kiva ja raikas sävy tämä oli.

Live It Up oli melko läpikuultavaa ja kolmen kerroksenkin jälkeen oli kynnen raja hieman näkyvissä. Tämä kuitenkin levittyi hyvin ja kuivui nopeasti. Poistaminen hiukan normaalia lakkaa hitaampaa micro-glitterin takia, mutta ei kuitenkaan liian hankalaa. Kuvassa OPI Nail Envy Soft & Thin x1, Live It Up x3 ja päällä Seche Vite.

 

China Glaze – Pink Underground

0

Tässä jo joulukuun puolella blogia varten kuvaamani China Glaze Pink Underground Operation: Colour kokoelmasta. Ihana barbie pinkki ei ole liian räikeä vuodenaikaan nähden. Lakassa on todella hienojakoinen pinkki shimmer joka näkyy oikeastaan vain auringon valossa tai tosi kirkkaan lampun loisteessa. Tätä lakkaa voisi jopa erehtyä luulemaan cremeksi.

Kaunis vaaleanpunainen sävy joka sopii ympärivuotiseen käyttöön. Itse en ole aikaisemmin ollut suuri pinkkien kynsilakkojen ystävä, mutta mieli alkaa muuttua siinäkin suhteessa ja tämä sävy on omiaan innostamaan minua kokeilemaan räikeämpiäkin sävyjä nykyistä useammin.

Koostumukseltaan Pink Underground oli paksuhkoa, mutta levittyi kohtalaisen hyvin. Tähän manikyyriin laitoin kaksi kerrosta, mutta kolmekin olisi saattanut jälleen olla tarpeen. Pysyvyys oli hyvä ja lakka pysyi moitteettomana kolme päivää.

Kuvassa Nail Tek Intensive Therapy II x2, Pink Underground x2 ja Seche Vite pikakuivattaja.

Alan tästä lähtien lisäämään ns. vesileiman ottamiini kuviin. Kuviani ei tietääkseni ole vielä käytetty luvattomasti, mutta haluan kuitenkin lisätä tämän tunnisteen kuviini varmuuden vuoksi. Toivottavasti se ei ole liian häiritsevä :)

 

China Glaze – Blue Paradise

0

Edellisen manikyyrin aiheuttaman alastomuudentunteen inspiroimana taas tummempaa lakkausta. Pukin kontista löytyneistä lakoista seuraavana vuorossa China Glaze Bahama Blues kokoelman Blue Paradise.

Se on farkun sininen shimmer lakka. Oikein nätti sävy, mutta ei mitenkään henkeäsalpaavan ainutlaatuinen tai upea. Tämä on silti sen verran näyttävä sävy, että käy hyvin asusteesta ja käytettyä tätä varmasti tulee.

Blue Paradise oli koostumukseltaan aika paksua ja runsaspigmenttistä. Kaksi kerrosta riitti hyvin täyteen peittävyyteen. Kuvassa Nail Tek II x2 aluslakkana, Blue Paradise x2 ja päällä jälleen kerran Seche Vite.

 

Päivän kynnet

0

Viime aikoina olen käyttänyt paljon tummia ja värikkäitä lakkoja ja nyt tekikin mieli hieman vaaleampaa manikyyria. Tällä kertaa valitsin lakkaukseen Sally Hansen Diamond Strength No Chip Nail Color sävyn 02 Fairy Tale Ivory. Kaunis persikan beige lakka runsaalla micro-glitterillä. Glitter näyttää suurimman osan ajasta hopean sävyiseltä, mutta kirkkaassa auringonvalossa se loistaa monivärisenä. Todella hohtava lakka, mutta erittäin hienojakoisen glitterinsä ansiosta se on myös tyylikäs (kuva ei tee tee oikeutta lakan todelliselle kauneudelle).

Peittävyyttä tässä lakassa ei ole oikeastaan ollenkaan ja se tuokin kynnen pinnalle ainoastaan kauniin hohteen. Kauneudestaan huolimatta tämä manikyyri jätti käteni alastoman näköisiksi ja tyydynkin tästä lähtien käyttämään tätä lakkaa ainoastaan päällyslakkana tummempien lakkojen kanssa. Tämä lakka tuokin tummien lakkojen pintaa upean välkkeen ja uudistaa manikyyrisi helposti.

Fairy Tale Ivory on koostumukseltaan erittäin ohutta ja läpikuultavaa. Levittyy hyvin ja kuivuu nopeasti. Kuvassa aluslakkana OPI Nail Envy Soft & Thin x2, Fairy Tale Ivory x2 ja päällyslakkana Seche Vite.

Oma lakkani on hankittu Amerikasta, mutta tätä löytyy eBaysta kohtuulliseen hintaan myös Suomeen toimitettuna.

 

China Glaze – Revolution

0

Jälleen punaista kynsilakkaa auttamaan kadonneen joulufiiliksen etsinnässä. Tämä upeus on myös China Glaze Operation: Colour kokoelmasta. Revolution on kaunis punainen cremelakka. Pullon perusteella odotin kirkkaampaa punaista, mutta kuten Code Orange, tämäkin on hiukan murrettu sävy, vähän oranssiin/tiilenpunaiseen taittava. Hienosti tähän vuodenaikaan sopiva sävy. Lisäsin vielä strassit nimettömiin tuomaan hiukan juhlavampaa lookkia joulunalusmanikyyriin.

Revolution oli koostumukseltaan ohutta ja levittyi erinomaisesti. Itse laitoin nyt kaksi kerrosta, mutta kolmaskin olisi saattanut olla tarpeen. Seche Viten avulla tämäkin kuivui melko nopeasti. Kuvassa Nail Tek II x2, Revolution x2 ja Seche Vite. Strassit ovat Kiss Rhinestone Accents pakkauksesta joka löytyi Anttilasta hiukan yli 5 euron hintaan. Pakkauksessa on 70 strassia.

Updeittia kynnenkatkeamis draamaan. Kynsi on vielä yhdessä koossa ja ilman geeliä. Hain kynsiliimaa, liimasin repeämän kiinni ja laitoin lakkaa päälle. Liimaus on pysynyt nyt hyvänä jo vuorokauden verran ja toivonkin pääseväni tällä tyylillä kasvattamaan kynttä pikkuisen lisää jonka jälkeen saan viilattua revenneen kohdan pois. Nyt minulla on kynnessä pelkkää liimaa ja jos tuntuu, että se ei ole tarpeeksi kestävä aion koittaa vielä Tuunarin kommenteissa antaman vinkin ja teen kynsiliimasta ja suodatinpaperista pienen paikan. Ostamani LCN:n Nail Repair Film oli tässä tapauksessa täysin hyödytön.

 

China Glaze – Code Orange

0

Tällä kertaa kynsissä hieman vähemmän jouluinen sävy. China Glaze Operation: Colour kokoelman Code Orange.

Minulla on meneillään pieni kynnenkatkeamistragedia ja tarvitsin vähän väriä piristääkseni itseäni. Oikean käden etusormen kynsi on alkanut repeämään reunastaan ja uhkaa napsahtaa poikki hetkenä minä hyvänsä. Kävin ostamassa kiireesti kynnenkorjausfilmiä (LCN), mutta tiedä sitten onko siitä mihinkään. Jos siitä ei ole mitään apua poikkean varmaankin kaverin kynsistudiolla ja laitan kynteen geelin. Kynteni ovat nyt kasvaneet juuri sopivaan pituuteen ja en todellakaan halua leikata niitä lyhyeksi yhden kynnen katkeamisen takia :(((

Sitten itse asiaan… Code Orange on oranssi lakka, hienojakoisella vaaleanpunaisella shimmerillä. Väri ei ole kynnellä niin räväkkä kuin pullo antaa ymmärtää, vaan sellainen hieman murretun sävyinen. Minä rakastuin tähän kertaheitolla. Aivan mielettömän hieno oranssi lakka!

Levittyvyys ei ollut mitä parhain, mutta kohtalainen kuitenkin. Peitti hyvin kahdella kerroksella ja kuivui nopeasti. Kuvassa Nail Tek II x2, Code Orange x2 ja Seche Vite.

Onkos teillä muuten hyviä vinkkejä revenneen kynnen korjaukseen?

 

Päivän kynnet

0

Näin joulunalusaikaan tekee mieli lakata kynnetkin jouluisilla sävyillä. Sally Hansen Lacquer Shine Nail Color 02 Luminous onkin tähän tarkoitukseen aivan täydellinen. Hehkuvan punainen sävy erittäin runsaalla shimmerillä, joka saa lakan näyttämään lähes metalliselta. Omaan silmääni ehkä hieman leiskuvaan oranssiin vivahtava, mausteinen sävy. Todella kaunis lakka!

Luminous on koostumukseltaan aika ohutta ja levittyy hyvin. Erittäin peittävä ja kaksi kerrosta on täysin riittävä määrä. Kuivahti suhteellisen nopeasti Seche Viten avulla. Kuvassa Nail Tek II x2, Luminous x2 ja Seche Vite.

Tämän lakan ostin aikaisemmin tänä vuonna ollessani Amerikassa. Sitä saa kuitenkin Suomeen tilattua ainakin eBayn ihmemaasta suhteellisen edulliseen hintaan.

 

L’Oréal Star Magnet – Magnetic Silver osa 2

0

Lupasin aikaisemmassa Star Magnet postauksessani laittaa parempia kuvia lakkauksesta ja tässä olisi nyt pari. En ole ehtinyt juurikaan harjoittelemaan tuota kuvion tekemistä edellisen lakkauksen jälkeen, mutta jälki oli kuitenkin tällä kertaa siistimpää. Kuvassa siis sama Magnetic Silver lakka kuin viimeksikin.

.


Tällä kertaa lakkasin ensin aluslakan päälle yhden ohuen kerroksen jonka annoin kunnolla kuivahtaa. Toisen kerroksen lakkasin kynsi kerrallaan tehden myös kuvion. Valitettavasti Seche Vite kiiltelee pinnalla melkoisesti ja haittaa kuvion näkymistä. Kuvion teko on suhteellisen helppoa ja itse en onnistunut tällä kertaa edes suttaamaan sormiani lakkaan. Kuvassa siis Nail Tek II x2, Magnetic Silver x2 ja Seche Vite.

 

 


Tuo Magnetic Silver sävy on ilman kuviointejakin erittäin kaunis. Halusinkin kuvata sen teille myös ilman tähtiä. Itse pidänkin enemmän tästä yhden sormen kuvioinnista. Lakan kaunis sävy tulee paremmin esiin ja lopputulos on omaan silmääni rauhallisemman näköinen. Tämän lakkauksen tein vain kuvaus tarkoitukseen ja lisäsin edellisen kuvan manikyyrin päälle kerroksen lakkaa peittääkseni kuviot ja tein uuden tähden nimettömään.

Kumpi tyyli miellyttää teidän silmäänne enemmän?

 

Mavala – 243 Amber

0

Tulipa ostettua toinenkin lakka Mavala Precious Colours Autumn/Winter 2008/09 kokoelmasta. Sävy 243 Amber on kaunis, lämpimän ruskea sävy. Mavalan sivuilla sävyä kuvaillaan sanoilla ”An irridescent light brown”, mutta omaan silmääni tämä on enemmän keski- kuin vaaleanruskea. Tietyssä valossa lakan shimmer vivahtaa punaiseen. Itse pidän tästä sävystä todella paljon. Se on tarpeeksi erilainen kiinnittääkseen katseen kynsiini, mutta kuitenkin sen verran konservatiivinen, että se sopii loistavasti arki/työkäyttöönkin.

 

Amber levittyi hyvin ja peitti kahdella kerroksella. Kuivui myös suhteellisen nopeasti. Kuvassa Nail Tek II x2, Amber x2 ja päällä Seche Vite.

Laadukkaan tuntuinen lakka houkuttaa ostamaan samasta kokoelmasta vielä kolmannenkin lakan, ainakin vaaleanpunainen Agate sävy kiinnostaisi vielä.