Author: RiaG

Crazy Polish Lady – Blood On The Dancefloor

0
Tänään minulla onkin esitellä teille melko uuden indie merkin eli Crazy Polish Ladyn lakka. Crazy Polish Lady on Portugalista ja tähän mennessä on julkaistu kaksi kaunista kokoelmaa Colors Are The Music Of My Life ja Memories In Colors. Itse ostin kaksi lakkaa Colors Are The Music Of My Life kokoelmasta. Olin ihan myyty heti nähtyäni tämän kokoelman kuvat. Todella kauniita sävyjä! Myös uudessa kokoelmassa on pari pakko saada lakkaa.

Blood On The Dancefloor on syvän verenpunainen crelly/jelly lakka jossa on runsaasti holografista micro-glitteriä. Koostumus tässä oli hyvä ja helppo levittää. Lakka peitti hyvin kahdella kerroksella ja kuivui nopeasti. Tämä kuivuu hieman karkeaksi ja kiillottomaksi joten top coat on ehdottomasti tarpeen. Valitettavasti auringolla ei taas ole aikomustanakaan näyttäytyä, joten kuvasin tämän päivänvalolamppujen kanssa. Aurinko olisi saattanut tuoda glitterin holoefektin paremmin esiin. No jokatapauksessa olen erittäin tyytyväinen tämän lakan laatuun. Syvä punainen sävy on kaunis. Myös yksityiskohtiin on panostettu kauniin printatun etiketin ja mustan rusetin muodossa.

Crazy Polish Ladylla ei ole vielä nettikauppaa, mutta blogi ja FB-sivu löytyy. Facebookissa voi sivun kautta laittaa tilauksen ja blogista löytyy lisää kuvia sekä hintatiedot. Oma tilaukseni lähti matkaan heti seuraavana päivänä (tilasin myöhään illalla) ja saapui perille vajaassa viikossa. Jos indie lakat kiinnostavat niin kannattaa ehdottomasti käydä katsastamassa myös Crazy Polish Ladyn tarjonta :)

 

 

ABC Challenge – N is for No Way Jose

0

Siis mihin tämä aika oikein menee? Miten taas voi olla keskiviikko ja nyt ollaan jo N kirjaimessa tässä ABC haasteessa. Ihan käsittämätöntä miten nopeasti nämä viikot kuluvat! Tällä viikolla valitsin N kirjaimelle China Glaze No Way Jose lakan. Tämä on vaaleanlila shimmerlakka. Tosi ihana ja keväinen sävy. Tätä on nykyään jo vaikeampi löytää mutta ainakin vähän aikaa sitten vielä löytyi eBaysta.

Kuvassa kolme kerrosta No Way Jose lakkaa ja kerros HK Girl pikakuivattajaa.

 

 

Polish Days – 7 Deadly Sins

0

Osallistuin ensimmäistä kertaa Polish Days manikyyrin tekoon, jossa kerran kuukaudessa tehdään ennakkoon ilmoitetun teeman mukainen manikyyri. Tällä kertaa aiheena oli seitsemän kuolemansyntiä. Itse valitsin näistä synneistä ylpeyden. Googlettelin muutamia kuvia inspiraatioksi ja tälläinen lopputulos siitä sitten tuli.

Lakkana käytin ensin kaksi kerrosta Illamasquan Babtistea, sitten töpöttelin lilaa glitteriä sienellä eri kohtiin ja lisäsin kasan kirkkaita, eri kokoisia kiviä. Valitettavasti kuva ei oikein tee oikeutta sille miten paljon tämä manikyyri oikeasti kimalteli.

 

Glitterpommien levittäminen ja Glitter Foodin käyttö

0

Ajattelin kirjoittaa pienen tutorialin siitä kuinka levitän nämä glitterpommit ja tuotteet joita niiden kanssa käytän. Tämä saattaa olla selvää pässinlihaa monille teistä, mutta joukossa on varmasti niitäkin jotka eivät vielä yhtään tälläistä lakkaa omista. Tässä käytin ensimmäistä ostamaani Jindie Nails lakkaa eli Barney Blew Up.

Yleensä aloitan sillä, että käännän pullon muutamaksi minuutiksi ylösalaisin ja sen jälkeen sekoittelen sitä kevyesti.

 

 

Tässä on yksi kerros lakkaa. Minulla on siis geelaus omissa kynsissä joten en käytä aluslakkaa. Ensimmäiseen kerrokseen otan yleensä mahdollisimman vähän glitteriä. Haluan vain siistin ja tasaisen pohjan.

 

 

Tässä on kaksi kerrosta lakkaa. Toiseen kerrokseen otan mukaan jo kunnon määrän glitteriä. On tärkeää antaa jokaisen kerroksen kuivua hetken ennen seuraavan levitystä. Muuten edellisen kerroksen isommat glitterit saattavat lähteä liikkeelle. Tämä lakan kanssa kaksikin kerrosta olisi riittänyt, varsinkin lyhyemmille kynsille. Itse laitoin vielä kolmannen kerroksen.

 

 

Tässä on sitten kolme kerrosta lakkaa. Itse levitän yleensä kolme kerrosta koska tykkään näiden crellylakkojen sandwich efektistä. Kuten kuvasta näkyy, kolme kerrosta on epätasaisen näköinen. Tosin kamera pahentaa tilannetta ja ei se nyt livenä ihan noin rosoinen ole. Jos et välitä siitä, että glitter tuntuu top coatin läpi voit lisätä sen tässä kohtaa tai jatkaa seuraavaan vaiheeseen.

 

 

Itse pidän tasaisemmasta lopputuloksesta joten käytän Nail Pattern Boldness Glitter Foodia. Tämä on ihan uskomaton tuote joka tasoittaa nämä glitterpommit yhdellä kerroksella. Itse tilasin juuri taas uuden pullon ettei vaan pääse loppumaan. Tässä siis yksi kerros Glitter Foodia. Tämä kuivuu himmeäksi joten päälle pitää lisätä vielä top coat palauttamaan kiilto.

 

 

Tässä vielä lopputulos ja kuten näkyy kynsi on taas kiiltävä top coatin lisäyksen jäljiltä. Tällä hetkellä käytän HK Girl Fast Drying + Super Shiny top coatia ja tästä onkin tulossa arvostelu kunhan olen vielä hetken tätä testaillut. Sen verran vakuuttunut olen kuitenkin tämän loistavuudesta, että pari pulloa lisää on jo matkalla luokseni.

Tässä siis nopea esittely siitä miten itse levitän glitterpommilakat. Halusin tehdä tämän tuton erityisesti niitä lukijoita varten, jotka ovat näistä lakoista kiinnostuneet, mutta eivät vielä ole kokeilleet. Nyt sitten tiedätte mitä odottaa näiden kanssa. Eihän näiden levitys ole ihan sama asia kuin perushyvä creme tai shimmer lakka. Elikkäs silloin kun noissa esittelyissäni sanon tälläisen lakan levittyvän hyvin vertaan sitä muihin vastaaviin glitterlakkoihin. Näiden kanssa toimiminen ei ole mitenkään vaikeaa, vaativat vain hitusen enemmän tarkkuutta ja kärsivällisyyttä kuin tavislakat.

 

 

***Glitter Food saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi

Born Pretty Store Joyme kynsienkoristelukynä

0

Hauskaa sunnuntaita! Toivottavasti kaikilla on ollut kiva viikonloppu! Tänään vuorossa jälleen Born Pretty Store tuote-esittely ja Joyme nail art kynä. Nämä kynät maksavat 5,99 dollaria kappale ja niitä on saatavana kuudessa eri värissä. Minun kynäni on pinkki #06.

Tämä oli todella helppokäyttöinen. Ohjet on painettu suoraan kynään ”Shake me – pump & use” ja se on juurikin niin helppoa. Ravista kynää ja muista pitää korkki paikoillaan tai saatat saada väriroiskeita ympäriinsä. Paina kynän terää alaspäin muutaman kerran vaikkapa paperille, jotta saat värin virtaamaan tasaisesti, mutta älä pumppaa liian montaa kertaa tai väriä tulee liikaa. Jos käytät kynää pidempään on välillä hyvä pumpata lisää väriä terään.

Näillä voi piirtää todella tarkkoja ja pieniä koristeluja. Itse ihastuin siihen miten pikkuruisia pisteitä näillä saa aikaan. Niin tarkkoja, samankokoisia ja -muotoisia! En voinut vastustaa kiusausta tehdä koristelut käyttämällä ainoastaan pieniä pisteitä. Tällä voit vain töpötellä menemään. Ei tarvetta kastaa dotting toolia lakkaan ja sitten saada aikaiseksi aina erikokoisia pisteitä. Tämän kanssa työskentely oli todella nopeaa ja helppoa. Itse aion ostaa vielä ainakin mustan ja valkoisen kynän.

Pohjana piste-kukka koristeluilleni käytin Essence Top Of The Ice-stream ja Flormar U02 lakkoja. Annoin manikyyrin kuivua hyvin ennen kynän käyttöä. Tein pisteet suoraan lakan päälle koska kynä tuntui tarttuvan siihen paremmin kuin top coatin päälle ja lopputulos oli tasaisempi. Viimeiseksi pitää aina muistaa lisätä top coat suojaamaan koristeluja!

Tämän kynän voit siis ostaa Born Pretty Storesta. Heillä on kattava valikoima ihania ja edullisia kynsikoristeita sekä ilmainen postitus. Käyttämällä koodia ”NZL91” saat vielä loppusummasta -10% alennusta.


 

***Tuote saatu kokeiltavaksi ilmaiseksi.

 

www.bornprettystore.com

 

Color Club – Take Me To Your Chateau

0

Heippa ja ihanaa lauantaita kaikille! Tänään minulla on teille toinen lakka jota käytän paljon koristelujen pohjana ja glitterlakojen alla. Color Clubin Take Me To Your Chateau heidän Spring 2010 Pardon My French kokoelmastaan.

Take Me To Your Chateau on pastelli vaaleansininen creme. Tässä on tosi loistava peittokyky ja yksi kerros melkein riitti jopa näin pitkille kynsille. Kuvassa on kaksi kerrosta Take Me To Your Chateau lakkaa ja kerros HK Girl pikakuivattajaa. Tykkään tosi paljon tästä vaaleasta, mutta silti selkeästi sinisestä sävystä joka sopii monen eri värin ja tyylin kanssa.

 

 

Jindie Nails – Barbie Is Dreaming (Mei Mei’s Signatures Exclusive)

0

Heippa kaikki lakkahöperöt! Tänään olisi näytillä uutta Jindie Nails lakkaa nimeltään Barbie Is Dreaming. Tämä lakka on myynnissä yksinoikeudella ainoastaan Mei Mei’s Signatures nettikaupassa. Barbie Is Dreaming on hailakan vaaleanpunaisella crellypohjalla oleva glitterlakka. Tämä on ihanan söpö ja tyttömäinen. Värimaailma on täydellinen kevääseen ja kesään. Neon värisiä hexglittereitä, tähtiä kolmessa eri värissä jne. Tosi hauska ja pirteä lakka. Olen ihastunut myös pohjan hentoon sävyyn. Jen osaa tehdä nämä crellypohjat todella loistavasti.

Barbie Is Dreaming levittyy kuten muutkin glitterpommit, ei ongelmia, mutta vaatii vähän tarkkuutta etteivät glitterit klimpity yhteen. Kaikki glitterit, myös tähdet tulevat pullosta hyvin ulos. Kuvassa on kolme kerrosta Barbie Is Dreaming lakkaa, kerros Nail Pattern Boldness Glitter Foodia sekä HK Girl Fast Drying + Super Shiny top coat.

Tätä voi tosiaan ostaa ainoastaan  Mei Mei’s Signatures kaupasta. Siellä on myös monta muuta yksinoikeudella heille tehtyä lakkaa muiltakin merkeiltä ja itse tilasinkin juuri pari lisää ;)

 

 

ABC Challenge – M is for Mint Candy Apple

0

Tänä keskiviikkona valitsin M-kirjain lakaksi Essien Mint Candy Applen. Perus pastelliminttusävy jossa ei moitittavaa. Levittyy ihan ok ja sopii hyvin ihoni sävyyn. Tästä saa oivan pohjan koristeluille tai glitterien kanssa kerrostukseen. Ensimmäisessä kuvassa kaksi kerrosta Mint Candy Applea ja HK Girl pikakuivattaja.

Päätin kokeilla näissä leimausta kahdella värillä. Vaikka pidänkin yhdistelmästä niin lopputulos on hiukan suttuisen näköinen. En tiedä johtuuko se käyttämästäni Konadin pikkuruisesta ilmaisnäytelaatasta. Nimettömän kuvio on Cesarsshopin myymästä XL O laatasta. Leimauksessa käytin China Glaze Adore ja Harmony lakkoja.

 

 

 

World Autism Awareness Day lakkaukseni

0

Tänään on maailman autismitietoisuuden päivä ja tässä on minun Light It Up Blue! manikyyrini.

Ensin lakkasin kaikki kynnet indiemerkki Elevation Polishin Pic De Sotllo cremelakalla. Etusormessa on käänteinen gradient Sally Hansen Xtreme Wear Shooting Starilla. Keskisormessa teeman mukaiset palapelin palaset akryylimaalilla ja China Glaze Blue Island Iced Tea lakalla näperrettynä. Nimettömässä kerros BG Cosmeticsin Kimber’s Korner glitteriä ja pikkusormessa Moda Young #32 sininen glitter gradient.

 

 

Born Pretty Store niittejä

0

Tänään vuorossa jälleen Born Pretty Store tuotearvostelu. Tällä kertaa valitsin kiekon jossa on 12 erilaista niittiä. Kiekossa on sekä kultaisia, että hopean värisiä niittejä. Osa niiteistä on melko suuria ja kaikki ovat pohjastaan suoria. Nämä on kuitenkin helppo taivuttaa hiukan kaarelle vastaamaan oman kynnen muotoa. Itse taivutin näitä dotting toolin vartta vasten painamalla. Halusin tämän kiekon siksi, että tässä on niin monta erilaista niittiä joita pääsen kokeilemaan. Aina voi sitten ostaa isomman pussin tiettyä mallia jos johonkin näistä oikein ihastuu.

Asettelin niitit taas vielä hiukan kostean lakkauksen päälle ja painoin kevyesti kiinni lakkaan. Lopuksi sinetöin pinnan top coatilla. Lakkana on Illamasquan Rampage Käytin tähän koristeluun paljon ja isojakin niittejä koska halusin vähän överin lookin. Tykkään erityisesti tuosta nimettömästä joka näyttää siltä kuin kynnelläni olisi haarniska. Kaikki niitit tässä pakkauksessa ovat ehdottomasti käyttökelpoisia ja tulettekin näkemään vielä lisää koristeluja näillä tehtynä tulevaisuudessa.

Nämä voit ostaa Born Pretty Storesta. Heillä on kattava valikoima ihania ja edullisia kynsikoristeita sekä ilmainen postitus. Käyttämällä koodia ”NZL91” saat vielä loppusummasta -10% alennusta.

 

***Tuote saatu kokeiltavaksi ilmaiseksi.

 

Born Pretty Store