Author: RiaG

Jindie Nails – Through the Eyes of a Child

0

Pikainen postaus jouluvalmistelujen keskeltä. Tämä lakka on ihan pakko näyttää juuri nyt koska se on niin ihanan jouluinen. Tämä on uusi Jindie Nails Through The Eyes of a Child lakka jossa on tolkuton määrä erilaista glitteriä shimmerisellä kirkkaalla pohjalla. Tässä on jopa candy canesin mallista glitteriä ja sydämiä. Tämä on enemmänkin glitter topper, mutta tätä voi hyvin käyttää yksinäänkin kuten minä tein. Lopputulos oli kauniimpi kuin kuvat antavat ymmärtää koska shimmerin hieno kimaltelu  ja hologlitterit eivät kuvissa oikein erotu.

Glitter tulee pullosta hyvin ulos kunhan muistaa kääntää pullon ensin hetkeksi ylösalaisin. Candy canesit vaativat hiukan onkimista, mutta muut tarttuvat siveltimeen suosiolla. Levitys ja koostumus olivat ihan hyviä, kun ottaa huomioon mikä määrä glitteriä tässä lakassa on. Jos tätä käyttää glitter topperina niin yksi kerros riittää ja se levittyy helposti ja tasaisesti. Jos lakkaat tällä yksinään tarvitset kaksi kerrosta ja paikoitellen voi glittereitä hiukan joutua töpöttelemään kynnelle. Ei kuitenkaan mitenkään hankala vaan ihan normaali glitterpommi levitykseltään siis.

 

 

Tähän lakkaukseen käytin Essie Beam Me ja Essie Sugar Daddy lakkoja luodakseni nuden pohjan, kaksi kerrosta Through The Eyes of a Childia ja kaksi kerrosta HK Girl pikakuivattajaa.

Jindie Nails lakkoja voit tilata JindieNails.com kaupasta. Kauppa ei aina toimita lakkoja ulkomaille joten täältä löydät myös listan jälleenmyyjistä. Uusimmat uutiset, lakkajulkaisut ja restock infon löydät heidän FB ja IG sivuiltaan.

 
***Through The Eyes of a Child saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Polishers Inc. – A New Technique

0
Täällä ollaan taas! Toivottavasti kaikilla on ollut kiva viikonloppu :) Olen saanut kunnian liittyä Polishers Inc. ryhmään ja tänään on vuorossa ensimmäinen postaukseni heidän kanssaan. Olen viime aikoina halunnut tehdä enemmän kynsikoristeluja kuin aiemmin, joten olen todella innoissani tästä tilaisuudesta.

Polishers Inc. on siis ryhmä eurooppalaisia kynsibloggaajia jotka postaavat kaksi kertaa kuukaudessa yhteisen teeman mukaiset kynnet. Onpa kyllä aika huima joukko :)

 

Annie (Polish This!)
Charlotte (Chakalacquer.dk)
Coco (Coco’s Nails)
Emma (Wasting Lifestyle)
Karine (Nailderella)
Malene (Nail Escapades)
Maria (rijaH.dk)
Milena (Nail That Design)
Mina (Cubbiful)
Paulina (Paulina’s Passions)
Tamit (fall in…naiLove!)

 

Tämän päivän teemana oli tehdä kynnet itselle uudelle tekniikalla. Näin tuossa jokin aika sitten jossain FB keskustelussa jonkun mainitsevan (en nyt tosiaan muista missä ja kuka) foil stamping tekniikan. Heti oli pakko etsiä muutama tutorial ja parin YouTube videon jälkeen päätin itsekin kokeilla tätä jossain vaiheessa. Tämän teeman myötä siihen tuli nyt loistava tilaisuus.

 

 

Aloitin lakkaamalla kirkasta lakkaa minigrip pussin päälle. Annoin kuivua ja leimasin päälle kuvion hehe 004 laatasta (myytävänä CesarsShopissa) Konad Pinky Red leimauslakalla. Painoin välittömästi pinkin siirtofolion leiman pintaan ja painoin sen kiinni kuvioon. Folio tarttui märkään leimauslakkaan hyvin. Nostin foliopalan pois ja annoin kuvion hetken kuivua. Sen jälkeen levitin kerroksen päällyslakkaa kuvion pintaan. Tein muutaman ylimääräisenkin decalin koska tiesin ensimmäisten yritysten menevän kaikkea muuta kuin hyvin ;)

Lakkojen kuivuttua pussin pinnalla ne oli helppo kuoria irti. Sen jälkeen leikkasin niistä sopivamman muotoisia ja kokoisia paloja. Lakkasin kynnet ja seuraavan vaiheen tein yksi kynsi kerrallaan. Lakkasin vielä kerroksen värilakkaa. Annoin sen kuivahtaa ihan pienen hetken ja sen jälkeen asetin folioleimauskuvion varovasti vielä märän lakan pinnalle. Hitaasti painelin kuviota kiinni kynnen pintaan. Leikkasin vielä ylimääräisiä reunoja pois ja muotoilin kynsinauhan viereiset alueet asetoniin kastetun siveltimen avulla siisteiksi. Kun decal oli asettunut tasaisesti kiinni kynnen pintaan viimeistelin sen kerroksella HK Girl pikakuivattajaa. Etusormen ja pikkurillin kynteen leikkasin suikaleet decalia ja kiinnitin ne samalla tavalla keskelle kynttä.

Nudepohjaisissa koko kynnen kuvioissa näkee miten joko leimauslakka tai folion väri on levinnyt myös pohjaan, mutta koska se ei oikeastaan näyttänyt huonolta niin annoin asian olla. Foliosta tuli kiva efekti leimauksen pintaan ja itse tykkäsin näistä kynsistä todella paljon. Tätä tekniikkaa tulee varmaan kokeiltua muissakin koristeluissa. Tietysti tämä oli huomattavasti työläämpi kuin tavallinen leimaus, mutta lopputulos oli mielestäni sen arvoinen. Jos joku siellä miettii, että miksi en painanut folioa kiinni suoraan kiinni kynnelle niin folio ei aina tarttunut leimaan niin hyvin ja osa kuvioista meni pilalle. Folio oli myös huomattavasti helpompi painaa kiinni tasaisella pöydän pinnalla olevaan kuvioon kuin kaarevaan kynteen. Tämä oli sen verran inspiroiva kokeilu, että seuraavaksi pitää ottaa työn alle reverse stamping tekniikka.

Etu- ja pikkusormi: kerros Sally Hansen Nail Rehab hoitolakkaa, kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta OPI Ate Berries in the Canaries cremelakkaa, suikale folioleimausdecalia keskelle kynttä ja HK Girl pikakuivattaja.

Keskisormi ja nimetön: kerros Sally Hansen Nail Rehab hoitolakkaa, kerros Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kerros Essie Sugar Daddya, folioleimausdecal koko kynnelle ja lopuksi HK Girl.

 

 

***Käytetyt tuotteet itse ostamiani. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

 

piCture pOlish ihanuuksia ja käsinmaalausta

0

Koska selvisin hengissä tämän päiväisestä viisaudenhampaanpoistosta voinkin istua alas ja näyttää teille taas yhdet joulukynnet jotka tein pari päivää sitten.

Näihin käytin taas Sally Hansen Nail Rehab and Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkoja.

Sitten levitin peukalon, keskisormen ja nimettömän kynteen kerroksen Essie Sugar Daddya, kerroksen Glitter Gal Galaxy Holo Top coatia ja HK Girl pikakuivattajaa.

Sen jälkeen lakkasin etusormen kynteen kaksi kerrosta piCture pOlish Kryptonite lakkaa ja pikkusormen kynteen kaksi kerrosta O’Haraa ja vielä kerroksen HK Girliä.

Kun peukalon, keskisormen ja nimettömän kynnet olivat täysin kuivat kiinnitin keskelle kynttä NailVinyls chevron vinyylit ja lakkasin näkyviin jääneet osat kynttä samoilla piCture pOlish lakoilla. Tähän lakkaukseen sain idean Instassa näkemästäni Sloteazzyn manikyyristä. Värit ovat siis aivan eri, mutta idean sain hänen kynsistään :)

Annoin kynsien jälleen kuivua ja maalasin lopuksi jotain lumitähtiä muistuttavia kuvioita Born Pretty Storen ohuella siveltimellä (arvostelu tulossa) ja valkoisella akryylimaalilla. Lopuksi vielä kerros HK Girliä koristelujen päälle ja valmista tuli.

 

 

 

***Glitter Gal Galaxy Holo Top coat ja siveltimet saatu ilmaiseksi. piCture pOlish lakat ja NailVinyls vinyylit itse ostamiani. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Käsienhoitorutiinini

0

 

Tänään ajattelin kertoa teille kynsien- ja käsienhoitorutiineistani ja tuotteista joita käytän. Aiemmin tänä vuonna poistin geelikynnet ja kasvatin omat kynnet takaisin. Tuon projektin lopputuloksen voi nähdä täällä. Olen tutkinut myös NailCareHQ.com sivustoa ja löytänyt sieltä hyviä vinkkejä kynsien kasvatukseen ja kunnossapitoon.

(lisää…)

Kosmetiikkabloggaajien joulukalenteri: Luukku 14

0
 Joulukalenteri

 

Tänään on vuorossa kosmetiikkabloggaajien joulukalenterin luukku 14. ja tein sen jälleen tänä vuonna yhteistyössä Wasting Lifestyle blogin kanssa. Eilinen luukku aukesi Kvartsiharakka ja Gently Out of Time blogeissa. Huomenna ovat vuorossa Dioriina ja Fani’s nails and life.

Pienimuotoisen aivoriihen jälkeen tämän vuoden teemaksemme muodostui ”Köyhän naisen luksus” eli koska minulla ei ole varaa ostaa kalliita timantteja, niin tein kynsistäni joulun juhliin sopivat korut. Näiden kynsien teossa vain oma mielikuvitus on rajana. Voit käyttää asuusi ja tyyliisi sopivia värejä sekä koristeluja.

Tällä kertaa valitsin kynsiin kimaltelevaa valkoista ja juhlavaa kultaa. Halusin tehdä jokaisesta kynnestä erilaisen ja samalla säilyttää teeman yhtenäisenä.

Tähän lakkaukseen käytin seuraavia lakkoja ja koristeita. Tuotteen nimessä on linkki suomalaiseen nettikauppaan josta josta löydät hinnan ja muut lisätiedot. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään ja laitan ne tähän ainoastaan helpottaakseni teidän elämäänne jos jokin ihastuttaa niin, että haluat sen hankkia :)

Dance Legend Mountain Snow – Valkoinen, kauniisti kimaltava tekstuurilakka. Olen pitkään halunnut valkoista tekstuuria ja nyt se tuli hankittua, eikä kyllä yhtään kaduta. Hengästyttävän upea! Näissä kynsissä Mountain Snowta on käytetty etusormen kynnellä ja sillä on tehty myös koholla oleva koristelu pikkusormen kynteen.

Wet n Wild Break the Ice – Yksi lempivalkoisistani. Jäisen kaunis valkoinen shimmerlakka. Tätä on käytetty keskisormen kynnessä sekä pohjavärinä pikkusormen liukuvärjäyksessä.

Dollish Polish Drooling Over Your Polish (CesarsShop Exclusive) – Tämä on yksi bloggari kokoelman lakoista ja saatavilla ainoastaan CesarsShopista. Todella monikäyttöinen glitter kirkkaalla pohjalla. Herkän kaunis valkoisen lakan päällä. Tätä tulee käytettyä vielä ennen joulua uudemmankin kerran. Rakastuin! Näissä kynsissä glitteriä töpötetty lakan omalla siveltimellä keskisormen kynnelle.

Dance Legend Zolotaya Ribka (Goldfish) – Tämä ja Mountain Snow ovat ensimmäiset Dance Legend lakkani ja APUA! Olen koukussa! Miten kaunis tämäkin on. Upea yksinään nimettömän kynnessä (kolme kerrosta) ja tällä oli myös todella helppo tehdä kaunis liukuväri pikkusormen kynteen valkoisen shimmerin päälle.

Kultaiset mikrohelmet on joskus tilattu muistaakseni eBaysta ja strassit ovat Konad Pro Rhinestone Pallet Set 7 kiekosta. Nämä strassit ovat laadukkaampia kuin tavalliset halpiskivet ja HK Girl top coat ei sulattanut näitä muodottomaksi ja himmeäksi mössöksi. CesarsShopissa on myytävänä useita erilaisia Konad kiekkoja ja pitää varmaan hankkia itselle lisää näitä, kun kerran koristelen kynsiä paljon kivillä.

 

Ja nyt kun joku siellä miettii, että miten olen jaksanut asetella kaikki nuo pikkuiset mikrohelmet ja strassit kynsilleni, niin minulla oli apunani salainen ase jonka paljastan ihan omassa postauksessaan ;)

Itse tykkäsin näistä kynsistä kovin ja nyt tekisi mieli tehdä vielä monet kynnet käyttämällä valkoista ja kultaa.

ARVONTA!

Nyt kaikki vielä vierailemaan Wasting lifestyle blogiin jos, ette siellä vielä tänään ole käyneet. Sieltä löydät arvonnan jossa palkintona upea Bangerhead.fi nettikaupan lahjoittama hiustenkuivain suoristusrauta setti.

Kaikki joulukalenterin luukut:

1. luukku Viilankantolupa
2. luukku Eyeshadow and Flame ja One of Beauty’s Daughters
3. luukku Wind it up
4. luukku Miss Aria
5. luukku Pitkät kynnet ja Charming nails
6. luukku Levoton tyttö
7. luukku Lazy Dynamite
8. luukku Keyword: Love
9. luukku Kosmetiikkaobsessio
10. luukku Kahvia ja kosmetiikkaa ja Designin eyes
11. luukku elämää smykkinä
12. luukku Siamese lipstick ja Crème de Beauté
13. luukku Kvartsiharakka ja Gently Out of Time
14. luukku Wasting lifestyle ja Polishaholic
15. luukku Dioriina ja Fani’s nails and life
16. luukku Piece of Panda ja Cotton Candy Maker
17. luukku Miten niin liikaa? ja Dazzling Glow
18. luukku Kynsipöllö kosmetiikkapuussa ja Hetkessä
19. luukku in this part of town
20. luukku Mustaa Kajalia ja Nutturapää
21. luukku Dixi
22. luukku Neiti Kameleontti ja Pakolliset – tai ainakin melkein
23. luukku Juille’s
24. Yllätys

 

 

***Dance Legend lakat, Wet n Wild Break the Ice ja mikrohelmet itse ostamiani, Dollish Polish Drooling Over Your polish ja Konad strassit saatu ilmaiseksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Lookfantastic Beauty Box – Joulukuu

0

Eilen saapui ensimmäinen tilaamani Lookfantastic Beauty Box ja olin ihan tyytyväinen sisältöön. Olen hävettävän laiska mitä tulee ihonhoitoon, joten tämän boksin tuotteet olivat todella tervetulleita. Nyt vaan pitää ahkerasti testata ja käyttää niitä.

 

 Ilmojen kylmentyessä kasvojeni iho on alkanut kaipaamaan lisäkosteutusta ja boxin Ole Henriksen Pure Truth Youth Activating Oil olikin siis juuri nyt tarpeellinen. Tuotteessa on voimakkaan sitruksinen tuoksu joka hiukan säikäytti koska olen allerginen sitrushedelmille. Kokeilin kuitenkin illalla levittää tätä pienen määrän kasvojen iholle ja en saanut tästä mitään allergista reaktiota. Eli testailut jatkukoon ja päivittelen lopputulosta sitten tänne blogiin jossain vaiheessa.
Macadamia öljyä sisältävä kampa ei välttämättä sovellu ohuille ja helposti rasvoittuville hiuksilleni, mutta testiin menee tämäkin. Jos kampa ei ole minulle sopiva se tulee olemaan loistava tyttärelleni jonka pitkät ja paksut hiukset ovat iltaisin aikamoisessa takussa päivän leikkien jälkeen.

Muradin puhdistusaineesta olen kuullut ainoastaan kehuja, joten sitäkin on kiva testata. Meikkejähän ei voi koskaan olla liikaa, joten kaikkitännehetinyt ;)Ainoa tuote jonka olisin mieluummin vaihtanut toiseen oli Gold Collagen ravintolisä. En näe järkeä kokeilla sellaista tuotetta jota pitää käyttää viikkoja mahdollisien tuloksien saavuttamiseksi, mutta kokeiltavaksi on vain yhden päivän annos. Toki tuolla nyt pystyy testaamaan maun ja sen kestääkö vatsa tuotteen. Minulla tämä jää kuitenkin käyttämättä.

Boksiin olin tosiaan ihan tyytyväinen ja tuota ravintolisää lukuunottamatta kaikki tuotteet menevät käyttöön. Nyt vaan pitää päättää haluanko tilata myös tammikuun boksin.

 

***Lookfantastic Beauty Box itse ostamani. En hyödy linkin klikkauksista mitenkään.

Delush Polish Glam Squad ja jouluiset kynnet

0

Jouluisissa tunnelmissa mennään edelleen ja tänään vuorossa ihan uutta Delush Polishia Nue kokoelman Glam Squad lakan muodossa. Lakkatilaus saapui eilen postilaatikkoon ja heti oli pakko päästä lakkaamaan tällä ja näyttämään se teillekin :D

Tämä on häikäisevän upea metallinpunainen. Erinomainen levittää ja yksi kerros melkein riitti minun kynsilleni eli pigmenttiäkin on reilusti. Nopea kuivumaan ja ei sutannut siistiessä kynsinauhoja. Pysyvyydestä ja kynsien värjääntymisestä en sano vielä mitään sillä tämä lakkaus on edelleen kynsilläni. Päivittelen näitä tietoja tähän postaukseen sitten lähipäivinä.

Tähän manikyyriin käytin kerroksen Sally Hansen Nail Rehabia, kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta Glam Squadia ja lopuksi HK Girl pikakuivattaja.

Jäiset koristelut on tehty pientä nail art sivellintä käyttäen Dance Legendin valkoisella Mountain Snow tekstuurilakalla.

 

 

***Glam Squad ja Mountain Snow itse ostamiani. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.
 

Jindie Nails – O Holo Night ja leimausta

0

Ihanaa maanantaina! Nyt eletään sitä taianomaista vuodenaikaa, että jopa maanantait ovat ihania :D Posti saattaa tuoda Black Friday aleista tilattuja paketteja tai perheenjäsenille ostettuja lahjoja. Myös lakka nimeltään O Holo Night on aivan täydellinen juuri nyt.

Jindie Nailsin sivuilla lakkaa kuvaillaan näin ”This one is a blackened navy blue linear holo with violet/blue glass fleck shimmer and made with SpectraFlair, the most potent holographic pigment on the market.  This is opaque in 2 coats!”

Tämä levittyi erittäin hyvin, ei kaljuuntunut tai vetäytynyt kasoille ja ensimmäinen kerros oli jo hyvin peittävä. Tämä myös kuivui nopeasti eikä värjännyt kynsiäni. Valitettavasti kirkas auringonpaiste on tähän vuodenaikaan aika heikosti saatavilla oleva ilmiö, joten nyt pitää tyytyä päivänvalolamppujen valossa otettuihin kuviin. Voitte kuitenkin varmasti kuvitella kuinka näyttävä tämän lakan holoefekti olisi suorassa auringonvalossa.

Tähän lakkaukseen käytin kerroksen Sally Hansen Nail Rehabia, kerroksen Glisten & Glow Stuck On Blu! aluslakkaa, kaksi kerrosta O Holo Nightia ja HK Girl pikakuivattajaa.

 

Leimaukset on tehty OPI Love.Angel.Music.Baby lakalla, löllö XL stamperilla ja XL laatalla OB-M. Kivet ovat CesarsShopissa myytävästä Konad Pro Rhinestone Pallet Set 7 kiekosta. Nämä kivet eivät muuten sula HK Girl päällyslakan vaikutuksesta vaan ovat tavallisia halpisstrasseja laadukkaampia.

Jindie Nails lakkoja voit tilata JindieNails.com kaupasta. Kauppa ei aina toimita lakkoja ulkomaille joten täältä löydät myös listan jälleenmyyjistä. Uusimmat uutiset, lakkajulkaisut ja restock infon löydät heidän FB ja IG sivuiltaan.

 

 

***Kaikki postauksen tuotteet saatu ilmaiseksi kokeiltavaksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

…ja taas yhdet joulukynnet

0

Tänään vuorossa lisää jouluisia kynsikoristeluja. Mahtaakohan mulle tulla glitter- ja kimallusähky kaiken näiden bling-bling manikyyrien jälkeen ja alkuvuosi mennään hillityillä nudelakkauksilla? No, se jää nähtäväksi ja nyt mennään vielä näissä tunnelmissa :)

Nämä kynnet on lakattu Mavalan lakoilla 105 Antarctic (kesän 2014 kokoelmasta) ja 140 Magic Circus (juhlakauden 2014 glitterkokoelmasta). Lisäksi käytin koristeita Born Pretty Storen kiekosta. En oikeastaan tiedä miksi näitä kutsuisin. Ovat jonkinlainen välimuoto niiteille ja strasseille. Todella hyödyllinen kiekko joka tapauksessa. Tästä löytyy paljon eri värejä ja muutamaa eri kokoakin. Täydellinen silloin kuin kaipaat esim. yhtä sähkönsinistä niittiä jota ei mistään muista koristekiekoistasi löydy.

Tällä kertaa ongin kiekosta punaisia, vihreitä ja hopean värisiä koristeita. Kuvassa näiden päällä on reilu kerros HK Girl pikakuivattajaa ja kuten näkyy näistä ei päällyslakan kanssa irronnut väriä eikä mitään sulamista tapahtunut.

 

 

Tähän lakkaukseen käytin:

Ensin normaalit aluslakat eli Sally Hansenin Nail Rehab ja Glisten & Glown Stuck On Blu!

Kaikkiin kynsiin lakkasin kaksi kerrosta Mavalan valkoisella 105 Antarctis lakalla. Tässä on mukana hienoa shimmeriä joka tuo lakkaan tiettyä jäisyyttä ja tekee siitä silti myös hitusen pehmeämmän näköisen tavalliseen valkoiseen talomaalicremeen verrattuna. Levittyvyys oli ihan ok valkoiseksi lakaksi, ei loistava, mutta ei huonokaan. Koostumus hiukan paksuhko ja pigmenttiä oli runsaasti. Kaikki kerrosta riitti peittämään ja lopputulos näytti tasaiselta.

Annoin valkoisen lakan hetken kuivua ja sen jälkeen lakkasin keskelle kynttä raidan 140 Magic Circus glitterillä. Annoin hetken kuivahtaa ja lisäsin töpöttelemällä toisen kerroksen glitteriä. Dotting toolilla asettelin vielä tyhjäksi jääneisiin kohtiin muutaman glitterhipun.

Nimettömään lakkasin ensin raidan Mavalan glitteriä ja painelin koristeet kiinni kostean lakan pintaan.

Lopuksi levitin kaikille kynsille reilun kerroksen HK Girl pikakuivattajaa.

Koristekiekon löydät Born Pretty Storesta. Heiltä löytyy myös suuri valikoima edullisia kynsikoristelutarvikkeita. Voit käyttää koodia ”NZL91” tilatessasi ja saat -10% alennuksen.

 

www.bornprettystore.com

 

***Lakat ja koristeet saatu ilmaiseksi kokeiltaviksi. En hyödy linkkien klikkauksista mitenkään.

Back to natural nails – Lopputulos

1

Noin puoli vuotta sitten päätin luopua geelikynsistäni ja kasvattaa omat kynnet takaisin. Poistin geelin kokonaan oikean käden kynsistä ja vasemman käden kynsistä kasvatin geelin pikkuhiljaa pois, Tämä oli pitkä projekti ja nyt ollaan vihdoin siinä pisteessä, että omat kynnet ovat terveet ja vahvat eivätkä liuskotu tai katkeile.

Tämän kynsienkasvatusprojektin aikana löysin uusia tuotteita jotka sopivat kynsilleni hyvin ja myös niitä joista oli lähinnä haittaa. Tällä hetkellä kynteni kasvavat todella nopeasti, mutta viilaan niistä pituutta pois viikottain ja pidän ne tämän mittaisina. Tällä hetkellä haluan mieluummin omaan silmääni täydellisen muotoiset kynnet kuin mahdollisimman pitkät. Pieni vauva ja kylmenevä sää tuovat myös oman haasteensa kynsien kunnossapitoon, joten tällä hetkellä tämä pituus riittää.

Itseasiassa olen oikein tyytyväinen kynsiini juuri nyt. Ne tuntuvat ja näyttävät terveiltä sekä kestäviltä. Kynteni ovat oikeasti paremmassa kunnossa kuin koskaan aiemmin. Suurin kiitos tästä kuuluu Bliss Kiss Pure Nail Oil kynsiöljylle ja NailCareHQ.com sivuston kynsienhoito- ja kasvatusohjeille. Olen kirjoittamassa postausta siitä miten hoidan kynsiäni ja mitä tuotteita käytän tällä hetkellä, joten nyt en tämän tarkemmin mene yksityiskohtiin. Halusin vaan näyttää teille miten ”Back to natural nails” -projektini on päättynyt.

Tiedän, että teissä lukijoissakin on varmasti sellaisia jotka painivat kynsien huonon kunnon kanssa tai kasvattavat rakennekynsiä pois. Tämän projektin tuloksen näyttämällä toivon antavani lisäpotkua jonkun muunkin kynsienkasvatusprojektiin ja näyttää, että odotus ja kynsien huolellinen hoito palkitaan terveillä ja kauniilla omilla kynsillä :)

Tästä siis lähdettiin toukokuun lopussa:

 

 

Ihanat, vai mitä? Huh huh! Näiden kanssa meinasi kyllä aina välillä epätoivo iskeä ja vieläkin karmii kynsien kunto kun näitä kuvia näin jälkeenpäin katselee. Kuvan Duri Rejuvacote ei muuten toiminut minun kynsilläni ollenkaan vaan aiheutti liuskottumista ja kuivumista, kuten suurin osa kovettajista kynsilleni tekee.

Tilanne oli kuitenkin vielä pahempi kuin mitä tuo ylempi kuva antaa ymmärtää. Seuraava kuva on otettu noin viikko tuon ensimmäisen jälkeen ja heti lakkojen poiston ja käsien pesun jälkeen.

 

 

 

Kuivat, kovia kokeneet ja heikot kynnet ja jäätävän rumat kynsinauhat. Tässä kohtaa tie terveisiin ja kestäviin omiin kynsiin tuntui toivottoman pitkältä.

Mutta tässä sitä ollaan:

 

Olen oikeasti ylpeä itsestäni ja siitä etten missään vaiheessa luovuttanut ja tarttunut taas geelipurkkiin. Minun kynteni ovat aika ohuet ja helposti liuskottuvat sekä katkeilevat. Bliss Kissin öljy ja Anan vinkit kynsien kasvatukseen ja hoitoon ovat todella auttaneet kynsiäni uskomattoman paljon. Kuten aiemmin mainitsin, työn alla on postaus tämän hetkisestä kynsienhoitoruutineistani ja siinä tulee sitten pureuduttua tarkemmin siihen miten pidän kynteni terveinä ja vahvoina.

 

 

*** En hyödy linkin klikkauksista mitenkään.